Unrel

03.07.2007., utorak

Ghost Rider (2007)


Trailer
Režija: Mark Steven Johnson
Scenarij: Mark Steven Johnson
Uloge: Nicolas Cage,Eva Mendes,Sam Elliott,Peter Fonda,Donal Logue,Wes Bentley...
Žanar: Akcijski, Fantasy
Imdb
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Priča:Jednom davno, motociklistički kaskader Johnny Blaze sklopio je ugovor s Mefistofelesom ne bi li spasio voljenog oca i svoju ljubav iz mladosti Roxanne od sigurne smrti. Sad je vrag došao po svoje i angažirao Johnnya za svoje mutne poslove. Preko dana, Johnny je hrabri junak na motoru, a preko noći postaje Ghost Rider, đavolji lovac na demone. Premda je prisiljen izvršavati Mefistofelesove naredbe, Johnny je odlučan u tome da svoje prokletstvo, ali i nevjerojatne moći koje je dobio kao Ghost Rider iskoristi u plemenite svrhe. U najtežem od svih zadataka, superjunak se bori protiv zlog Blackhearta , Mefistofelesova sina koji se namjerio preuzeti svjetsku vlast i biti još opakiji od svog oca.
Host unlimited photos at slide.com for FREE!Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Host unlimited photos at slide.com for FREE!Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
O filmu: Nisam čitao nijedan strip ,pa ne znam dali je film vjeran stripu. Film nije loš jako je gledljiv. Največi problem film je loš scenarij u nekim djelovima. Neču pričati o lošem scenariju da ne spojlam film , ali u nekim djelovima je jednostavno debilan. Znam da je ovo film po stripu , no i dalje scenarij je loš i za stip po meni. Film ima par poznatih glumačkih faca. Nicolas Cage je po meni dobar posao napravio, dosta se dobro snašao u humorističnim i dramskim scenama ,no nije bio baš opak za super junaka na motoru. Eva Mendes pa njen lik je totalno bio bezvezan, mogli su napraviti Ghost rider film bez njenog lika. Njen odnos sa Cagevim likom je glup , u jednom trenutku ga mrzi , a u drugom ga jako voli bez pametnog razloga . Ona je u filmu samo zbog pokazivanja, mora se priznat, impresivnog dekoltea. Sam Elliott ,Peter Fonda i Donal Logue su mi bili bez primjedbi. Wes Bentley koj je glumio negativca Blackhearta mi se nije baš iskazao , ispao je kao neka loša verzija Deacon Frosta( za one koji ne znaju Deacon Frosta je negativac u prvom Blade filmu ,kojega je glumio Stephen Dorff). Samo njegovo kreveljenje njega i njegovih prijatelja iz pakla me iživciralo, i još njegovo prepucavanje s ocem u filmunamcor. Negativci su prejadni, Ghost Rider je svakog od njih u obračunu jedan na jedan ubio u dvije sekunde , čak i na kraju kada Blackhearta postane jači jednostavno ga bez pol frke sredi. Veliki pozitiv film su jako zabavne scene s Ghost Riderom kao gorečom lubanjom na motoru . Meni su scene bile odlične i jako zabavne , jedino je glupo kao što sam rekao ,što su borbe između negativaca prekratke. Akcija je dobra kao i specijalni efekti. Humor je isto dobro radio,dosta sam se nasmijao u filmu.

Ghost Rider nije dobar kao X-men, Spider-man, Superman, Batman film,ali je dosta zabavan film sa dobrom akcijom , humorom i specijalnim efektima. Film ima dosta negtivnog poput lošeg scenarija u par slučaja, bezveznog lika kojeg glumi Eva Mendes i loših negativca.
Ali preporučam film, jer je jako gledljiv.
Ocjena 4/5
- 19:34 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (20)
Lipanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Evo još jednog bloga za recenziju filmova . Recenziram razne filmove ali najviše horrore jer mi je ipak to najdraži žanar. Nači će se i tu koji akcijski ili humorističan film. Ne pišem baš previše o filmu , no manje više napišem ono kaj mislim da je najvažnije. Meni je u filmu opčenito najvažnija zabava, ali i ostli su elementi isto važni, no zabava je ipak na prvom mjestu. Nadam se da će blog dosta dugo trajat , da će se meni dati pisati recenzije i da čete vi uživati čitajući moje recenzije.

Ovako ocjenjujem:
1- sranje
2- podnošljivo
3- dobro
4- vrlo dobro
5- odlično

Linkovi

Filmovi