Unrel

28.06.2007., četvrtak

Wishmaster 4: The Prophecy Fulfilled (2002)

Trailer
Režija: Chris Angel
Scenarij: John Benjamin Martin
Uloge: Tara Spencer-Nairn,Michael Trucco,Jason Thompson,John Novak,Victor Webster...
Žanar: Sf Horror ,drama
Imdb
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Priča:Lisa i Sam su par koji žive sretno sve dok se ne dogodi nezgoda na motoru ,u kojoj Sam završi u kolicima. Od tada žive nesrteno . Sam se brine da ga ona više ne voli, jer je u kolicima i misli da ona mulja nešto s odvjetnikom koj joj se upucava. Lisa pokušava s odvjetnikom dobiti na slučaju njenog dečka. Odvjetnik je pokušava šarmirat pa joj kupi dijamant(baš onaj u kojem je Djinn), koj slučajem Lisa razbije i Djinn je opet oslobođen. Djinn uzme indentitet odvjetnika , ide da ostvari Lisine tri želje i oslobodi svoju braču. Ovaj put Djinn preko tjela odvjetnika Lisi ostvarava želje, recimo ostvari joj želju pri razgovoru u restoranu . Čak je i uspije šarmirat . Ostvari joj prve dvije želje,ali njena treča želja je da želi da ona može voljeti Djinna zbog onoga što je (neznajuči da je zapravo monster u tjelu odvjetnika i misleči da je to odvjetnik) i to je Djinnu problem jer se sada on mora potrudjet da ga ona zavoli znajuči da je on čudovište. A dok je Lisa izrekla svoju treču želju (koja još nije ostvarena) probudi se lovac kojem je zadatak da ubi Lisu kako ne bi mogla ostvariti treču želju i osloboditi apokalipsu......
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

O filmu: Wishmaster 4 je najbolji nastavak u serijalu po meni. Za razliku od dvojke i trojke ,ovdje imamo bar solidnu priču i scenarij. Film je ovaj put dobio dosta elemenata drame , pa mi se film činio kao neka vrsta sapunice nego horrora. Želja killova ovdje ima manje ,ali su po meni pametnije nego u dvojci i trojci,ali ne baš bolje. Imamo lika koji si po tuđoj želji izreže jezik, izreže nos , počne se rezati i na kraju razvali si glavu pištoljem. Imamo lika kojeg Djinn prebije po želji , pa nabi na kovac , baci u smeče i kaže spiku. Ima dvije glupe želje nažalost i želje u ovom filmu nisu dalje dobre kao one u prvom filmu . Priča je kao što sam rekao solidna ima drame ,ali mislim da je malo glupa ona ideja s lovcem koj želi ubiti Lisu da se ne ispuni treča želja. Još da ne spomenem scenu borbe Djinna i lovca u šumi , gdje obadvojca imaju mačeve koji izgledaju kao iz Power Rangersa, još njihova glupa prepucavanja tjekom borbe i loša režirana scena. Ta scena borbe je zabavna ,ali je glupa , no zabava prevladava glupost ,pa je dobra scena. E da pri kraju film postaje dosta zabavan , poveča brzinu i barem završava s dobrim krajem za razliku od dvojke i trojke. Heroina u ovom djelu je bolja od onih iz prošlog djela ostali likovi su isto ok . Malo me živcirao Sam svojim čangrizanjem u nekim djelovima.

Wishmaster 4 je bolji od dvojke i trojke ,ali nije dobar kao jedinica. Svakako ok film s solidnom pričom, par dobrih scena ,zabavnim i dobrim krajem i dosta drame

Ocjena 4/5
- 11:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (20)
Lipanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Evo još jednog bloga za recenziju filmova . Recenziram razne filmove ali najviše horrore jer mi je ipak to najdraži žanar. Nači će se i tu koji akcijski ili humorističan film. Ne pišem baš previše o filmu , no manje više napišem ono kaj mislim da je najvažnije. Meni je u filmu opčenito najvažnija zabava, ali i ostli su elementi isto važni, no zabava je ipak na prvom mjestu. Nadam se da će blog dosta dugo trajat , da će se meni dati pisati recenzije i da čete vi uživati čitajući moje recenzije.

Ovako ocjenjujem:
1- sranje
2- podnošljivo
3- dobro
4- vrlo dobro
5- odlično

Linkovi

Filmovi