< rujan, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

Everything I can't say somwhere else...







Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV



Blog.hr
Blog servis



Forum.hr
Monitor.hr









ponedjeljak, 15.09.2008.

Just...

Vrijeme je grozno.. Gotovo da groznije ne može biti.. (Dobro, može.. Ali, nije to bitno sada.. sretan) S vremenom se slaže i moje raspoloženje.. Nekako sam bezvoljna, prazna.. Imam osjećaj kao da život prolazi pored mene, a ja ga gledam kao neki pasivni prolaznik.. Kao da netko drugi živi moj život, a ja nemam nikakvog utjecaja, osim kao promatrač... Trenutno sam na nekoj prekretnici u životu.. Nezaposlena, napuštenog fakulteta, neizvjesne budućnosti.. Društvo u kojem mi je ovih godinu dana bilo predobro kao da polagano blijedi.. Baš mi je sve nekako sivo.. Hvatam se za sitne lijepe događaje.. Primjećujem sitnice.. Moglo bi se reći "od muhe radim slona", ali to mi je trenutno jedino dobro.. Jedino kad sam bezbrižna, vesela i sretna je dok plešem.. Tada ne mislim ni o čemu lošem, ne mislim zapravo NI O ČEMU.. Samo sam opuštena i plešem.. Strah me da ću to izgubiti, da ću se morati odreći tog plesa, jer kako moja teta kaže "ne možeš samo plesati"... Inače sam poznata po tome da zaobilazim probleme, rijetko se susrećem s njima.. Uvijek ima vremena.. Ali, ovo je ipak previše.. Moram se trgnuti iz sna i krenuti ka nekim produktivnijim radnjama... Ali opet, koliko god se neke stvari izmiču iz svoje normale, toliko se neke stvari vraćaju k njoj.. Primjerice, odnos s Čudnim.. Koliko god sam mislila da više nikada neće biti onog nenapetog druženja u ekipi, zbog njega, ipak sam se prevarila.. sretan U zadnje vrijeme smo čak počeli i komunicirati.. Naravno, i dalje smatram da je to dijelom neko pretvaranje, zaboravljanje da je ikad postojalo nešto.. Shvatila sam neke stvari o njemu.. Vidim koliko određene osobe utječu na njega.. Osjećam njegov pogled na sebi.. Osjećam njegov strah prema meni.. Kao da mi se boji nešto reći, kao da mi se boji prići.. Mislim, i bolje mu je! Neka se boji, s obzirom koliko je bio grub.. Ali, ja nisam takva da mrzim ljude.. Nadam se da nikada neću ni postati.. Ne mrzim ni njega.. Zapravo.. Koliko ga trpim, i dajem mu nove prilike.. Mislim da ga.. volim.. Ali, to je isto minus.. Ne bih smjela.. Moram ga zaboraviti, precrtati.. I izvana izgleda kao da sam to napravila.. Ali, ja sama znam da nisam.. Jer, dovoljan mi je pogled u njegove duboke tužne plave oči da znam da još uvijek nešto osjećam.. A opet znam da ponos neće dopustiti ništa više.. To je jedan od onih beznadnih slučajeva.. Jednostavno nismo kompatibilni i to je to.. No, čak sam i previše zaokupljena tim dečkom.. Zaista moram prestati...
Upravo kao i ovaj post, tako su i moje misli razbrkane, raštrkane.. Znam da je trebalo dugo da uopće napišem post, ali jednostavno zato što se nisam mogla natjerati.. Ili sam bila prelijena da počnem pisati.. Tko zna.. Sad jesam.. Tko zna koliko će proći do sljedećeg puta.. Nadam se da neće biti tako dugo.. wave



Crucify My Heart (2) | print | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.