lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

Everything I can't say somwhere else...







Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV



Blog.hr
Blog servis



Forum.hr
Monitor.hr









nedjelja, 29.06.2008.

Beggining

Smatram da većina ljudi ima višak vremena ako provodi vrijeme na internetu... I to ne zbog toga što ima posla, već jednostavno zbog toga što nema pametnijeg posla. Tako i sa blogovima. Ljudi imaju VREMENA pisati kad pišu blogove. A pogotovo oni koji ih imaju više.. Ja sam, na žalost, jedna od njih.. Iako već imam postojeći blog, poželjela sam pisati neki za koji neće nitko znati.. Nitko moj, barem... Početni razlog pisanja bloga je bilo upravo to da se mogu "izjadati" negdje kad ne mogu to učiniti s nekim, ali se na kraju ispostavila da previše ljudi koje ja znam zapravo i čita ono što ja pišem.. A ona moja početna želja da mogu bez straha "govoriti" je iščezla... Iako sada neću početi napadati sa svojim problemima.. Svatko ih ima, i riješava na vlastiti način..

Za početak ću početi analizom. Čitajući blogove (i to na poslu, s obzirom da je zanimljivo da ne može bit zanimljivije) otkrila sam da je većina njih (da ne pretjerujem i kažem, svi) mračna.. I to je sasvim razumljivo.. Nikome se ne događaju lijepe stvari i onda ima potrebu to podijeliti sa širim pučanstvom na svom blogu, nego zapravo uživa i živi s tim lijepim stvarima. Čim se nešto loše događa, odmah se ide jadati upravo na blog.

Meni je žao što vidim toliko mladih ljudi koji su premračni za svoje godine. U redu je, nemam nikakve predrasude prema ljudskim ukusima, ali konstantno slušanje heavy, rock, punck, hardcore metala s jasnom porukom "daj mi nešto da se ubijem" ne zaslužuje publiku najosjetljivijih godina. Rekoh, neću osuđivati, ali ti ljudi gube pogled na svijet, u vedrijem tonu, i sve vide mračno. A to se jasno vidi i iz spomenutih blogova.

Moj neće biti takav. Više je nešto kao "opet kukam, život mi je grozan, etc." gluposti. Ali, negdje moram, pa ajde budem tu..



Crucify My Heart (1) | print | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.