KoMeNtArI YeS Or No

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Odi ćete naći sve o programima, igricama, muzici. Moći ćete narućivat muziku. I programe i igrice samo recite koja vam treba i ja ću je nabavit.



Linkovi


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ponedjeljak, 24.12.2007.

My web site , Promjene na blogu

My web site

Ewo kao šta i sam naslov kaže napravija san web site. Tamo će biti slićno što i na blogu male će bit razlike dok se malo uhodam na web site-u. Vi ćete i dalje ostavljat komentare na ovom blogu naravno i ja ću vama uzvraćat. Naravno i tamo je chat kao i ovdje al tamo će bit možda više ljudi jer sam ovaj jedan svoj blog na web site tako da dođete. Web site je na ovoj adresi : Download Team


Promjene na blogu

Evo kao što vidite došlo je do malih promjena...
Ovo u lijevom box-u to je novo. Naravno moći ćete i narućivati muziku, igrice, programe i bilo što vam padne na pamet.
Naravno tu ćete me moći i pitati sve u vezi što vam nije jasno.
Ovaj blog je stvoren za pomoć ljudima da ih hakeri ne napadnu. Prije nekoliko dana je jednoj mojoj prijateljici hakiralo blog i ja nju pitan ka jel znaš kako su ti uspili to napravit a ona kaže : nemam pojma. Onda je ja pitan koji antivirus ili Firewall imaš a ona kaže : ma šta je to meni to ne treba! Ja san poludija kad mi je to ona rekla jer da neko ne zna šta je Firewall ili Antivirus pa nek se srami. Imate u Tutorijalima sve o Antivirusima i Firewallima i o Photoshopu...
Nije da je sramota ne znat što je Antivirus ali mislim da bi se to trebalo znat. Nemojte mi zamjerit na ovome.


Ako ko nešto downloadira neka to kaže u komentarima.

A naručivat možete na Image and video hosting by TinyPic ili u komentare










| Kooomentiraj (79) | Ispirinajj | Permallink |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.