02

petak

studeni

2007

...Mali žuti.. Pikaču..

Ockej...
nakon nekih.. koliko.. manje od mjesec dana usudila sam se pisati blog...
u biti, pišem ga.
eto, malo me puklo da se javim..
na faksu.. sve 5.. lijep je pogled odozgora.. ako me razumijete ;)
švercanje po busevima.. oćete kroz stražnja vrata ili drugu pokaznu fino
Ma šalim se, ne švercam se wink (je je, nos mi narastao no)

ma šala... ockej je.. ljudi iz različitih gradova, županija...
u stanu.. Pinkač i ja ;) (ludnica ;))
predavanja: pa ono, ajde može proći.. ;)

Blogeri, upoznala sam Kanyu sretan naughty kiss
lalala... i sada mogu umrijeti sa smješkom ;) (Kanya bi se složila ;))

I da, kamo sam ja to otišla?
Samo u drugi grad koji je 40 min od moje šumecerek
To što se ne javljam, ne znači da me nema...

Mutikaše i smutljivci nisu nestali... a ja sam redovito čitala komentare, al nisam stizala Vaše postoveno

Uglavnom, idem..
Kada napišem neku novu priču, stavljam je na blog sretan

A do tada, budite mi sretni, veseli i pametni sretan (heh, kao voditelji Briljantina belj)

Pozdrav iz gradske šume
...kap...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.