11

petak

svibanj

2007

...LaSt KiSS GoODBYE...

Da mi Crvena nije proslijedila pitanja, stvarno ne znam kada bi napisala novi post...
Tako da zahvaljujem Crvenoj na pitanjima kiss (šaljem ti kiss) smijeh

1. Savršen dan
Stvarno je teško reći. U biti, meni je svaki dan savršen.smijeh Provodim ga sa obitelji, prijateljima, rjeđe s mojom lasicom namcor (al ti dani su presuper smijeh, da se ne bi netko uvrijedio kiss happy?). Ima dana kada mi je dosadno ali tu dosadu razbije glazba ili lasica, ima dana kada mi dođe teško, pa bi najradije pobjegla. Al to mi predstavlja neki užitak. Ma zabavno mi je u životu i baš uživam. wink

2.Što vas na ljudima prvo privuče?
Paaa uvijek primijetim oči. Meni su uvijek bile lijepe plave ili zelene oči i još plava kosa. Ne kažem da mi smeđe oči, oči boje kestena, nisu lijepe, naprotiv. Nego tako, uvijek mi je bila lijepa plava boja. smijeh

3.Koje stvari vas živciraju ili smetaju kod ljudi?
Auu… Pa kada se ljudi pretvaraju ono što nisu. Ili kada je netko zbog novca s nekim, a taj netko ga vara, al to nema veze jer je taj neko ima para. Te isto tako me živciraju osobe kojima netko drugi mora utrti put do njihovog uspjeha.. mdaj.. bjež ća…namcor

4. Da morate birati, biste li odabrali ulogu čovjeka koji ima novac i karijeru, a nema voljenu osobu pored sebe, ili ulogu čovjeka koji ne živi u obilju novca, ali pored sebe ima voljenu osobu?
Definitivno drugo. Trebam li objašnjavati?smijeh

Dalje prosljeđujem:
Šašketu
Zagorki
Agentici 007
I najradije bi KAMOV-iću (PAPA DROMu) al znam da neće odgovoriti na njih.. (tko zna možda i hoće)
Gospodinu Arneu (sry ak nisam dobro napisala ime) te
Maggie

Pozdrav iz šume (sunčah se danas se kao guštercool)
…kap…

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.