11

srijeda

travanj

2007

...O Pismu...

Pismo je nastalo jednog subotnjeg poslijepodneva. Ta priča je za ovaj natječaj Besteler
U početku sam mislila nešto ljubavno napisati. Možda koji drugi put.
Kao što ste vidjeli tj. pročitali, mogli ste zaključiti da se radi o djevojci koja ubija svoje roditelje, majku i očuha. I bježi. Isto tako, ova priča je puna osjećaja, vulgarizma (nadam se da vam se nisam zamjerila time. Ipak je u književne svrhe wink).
Zašto sam napisala takvo nešto?
Prvi je razlog taj što imam za maturalnu radnju, temu koja u sebi sadrži zlostavljanja ("Obiteljsko zlostavljnje u književim djelima". Da, maturalna iz hrvatskog wink). Imam četiri knjige u njoj. A to su "Dijete zvano "ONO", Dave Pezler- potresna priča o zlostavljanom dijetetu, "Ledene magnolije", Mirjana Moškrič- ispovijesti zlostavljane djevojčice, "Bucka", Janja Vidmar- iskaljivanje majke na kćeri pošto ona nije uspjela u manekenskom životu te "Rose Madder", Stephen King- zlostavljanje žene od strane muža.
Čak bi mogla reći da je Pismo nastalo od nekih dijelova iz tih romana. Nije mi bilo u cilju prepisivati. Jednostavno je tako ispalo.
Drugi razlog je taj što me živcira to nasilje. Pa ljudi mi živimo u 21. stoljeću. Nismo nikakvi primitivci. Ali očito je da neki jesu. Ići se iskaljivati na ženi. Ne znam primjer gdje se žena iskaljuje na muža.
Pa k vragu, idi se iskalit na onome tko ti je to nešto nažao učinio, a ne na druge koji nemaju veze s time.
Znate onu reklamu "Drugi put udari loptu..". Da, to bi mogli napraviti. Jer lopta ništa ne osjeća a ljudi da.
Sada znate razloge.

Ovu priču pročitao je moj razred. yes I jako sam im na tome zahvalna.
Oni su među prvima koji su pročitali. I profa iz hrvatskog je pročitala smijeh. I svima se svidjelo. Ali mislim da još to nije to. Moram se još malo brusit wink.
A kako je ovu priču ocijenio jedan sudac iz tog natječaja (inače, ima ih tri)?
"Elem: zlostavljanja, modrice, prcanje u mozak i čupanje kose, sve u prvom odlomku. Osamnaestogodišnjakinja? Pogodili ste! Emocije u Pismu su snažne, pisanje solidno, ali ne više od toga. Sigurno će biti bolje, nastavi li autorica pisati. Ne nastavi li, vidjet ćemo je za dvadeset godina kad se pisanja ponovi prihvati, nakon životne inventure."
Zahvaljujem na tom komentaru.

I vama zahvaljujem na tolikim komentarima. Nisam mislila da imam tako široku publiku. smijeh
Drago mi je da vam se svidjelo.
Ali ovo nije samo ubojstvo i ovo nije super. Ovo je, možda, samo dio koji se događa u našoj blizini. Osvrnite se...
Pozdrav
...kap...

Nadodano u 22:45
Ajd mi napišite u komentaru kak vam se sviđa novi dizajn.
Hvala...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.