08

četvrtak

veljača

2007

Hallo...

pa evo.. rekla sam da ću stavljat neke priče. započet ću sa jedom pričom koju sam napisala prije godinu dana. "Bal vampira", tako je ime ovoj priči. Inače, ova je priča bila za jedan natječaj, ali nije dobro prošla... no
i bila sam malo u komi.. al i to je prošlo... wink
Odlučila sam je staviti na blog iz razloga jer želim da uživate u toj priči, da objavim naciji moju maštu (ehehehehee wink)smijeh a istodobno da je i iskritizirate yes.. neću ništa zamjerit wink
Izvukla sam je iz starog kompa i još je moram prepisati tako da, najvjerojatnije, neću staviti odma drugi dan nego kada će biti napisano.. a možda će i odma drugi dan biti.. ko zna smijehsmijeh
ne znam koliko će biti dijelova.. al se nadam malo wink
pozdrav.... winkmahkiss

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.