07

srijeda

veljača

2007

Pismo moja...

Pismo moja iscidi san dušu u tebe
I pustija te u svit zbog ljubavi moje
Nesritne da mi svitliš put dok tražim je
Svu lipotu svita ja stavija san tu
U ovu šaku riči u moju nevolju
I sudbinu da mi svitliš put dok tražim je
Jer ova duša dalje bez nje više ne može

Pismo moja leti mi do nje
I šapni joj riči najlipše
Da još uvik nosin za nju
Po sri srca živu ranu
Koja samo ona ličit zna
Svu lipotu svita ja stavija san tu
U ovu šaku riči u moju nevolju
I sudbinu da mi svitliš put dok tražim je
Jer ova duša dalje bez nje više ne može

Pismo moja leti mi do nje
I šapni joj riči najlipše
Da jos uvik nosin za nju
Po sri srca živu ranu
Koja samo ona ličit zna.....
Oliver Dragojević

ova mi se pjesma mota po glavi danas cijeli dan pa sam je morala.. da, morala.. stavit na blogsmijeh
uzela sam je sa jednog foruma.. ne znam točno koji, al dobro mi je došao smijehthumbup
mislim, pjesma je fantastična...smijeh
al kada to pjeva klapa... ajme... kako je to dobro... smijehsmijehsmijeh
stvarno lijepo... yes fantastično.... smijeh morate to čut... yes
šteta što klapa nije pjevala nešto od Gibonnija.. al i ova pjesma je supperr...smijehsmijeh
presuper... tako je lijepa.. iako jednu osobu živciram s timerolleyesno.. baš me briga....yeswink

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.