FOOD & WINE PHOTOGRAPHY by JULIO FRANGEN

20.11.2005., nedjelja

Fotka na blogu !

Dobijem sms : " Fotka ti je na blogu ! " Nisam se odmah snašao, koja fotka, moja, neka od mojih i
odem vidjeti šta je to sad. Kad ono uz tekst o godišnjici pada Vukovara, stoji moja fotka vodotornja.
Lagano mi se u sječanju pojavilo vrijeme od prije 4 godine kad sam imao priliku provesti jedno prijepodne u gradu, gdje sam zadnji put bio davnih osamdesetih dok sam na odlasku u ondašnju JNA
svratio pogledati jedan od najljepših gradova Hrvatske. Razočaranje koje je usljedilo teško je za opisati, ali kao fotograf, morao sam sve zabilježiti kamerom. Iz toga je proizašla serija fotki koje sam i objavio u "galeriji" na mojoj stranici: www.universal-foto-video.hr kao" Vukovar- 10 godina poslje..."
Strašno, nakon 10 godina tamo je bilo kao da je rat završio prije 5 dana, osim što se vidjelo da su ljudi ipak tu, no usprkos trudu da se grad dovede u red, ostalo je previše uspomena na razaranje
koje se desilo.
Teško mi je bilo prolaziti ulicama i gledati tužnu sliku, zato sam pokušao fotkama prikazati sve ono što je teško bilo kome ispričati. Ipak slike govore više nego riječi !
A danas, kad se konačno dostojno odaje počast gradu heroju i svim žrtvama sulude ideje ljudi i sistema, kojeg sam i sam "morao" biti dio, zahvaljujem što sam bar malo doprinjeo da se sve što
bolje prezentira onima koji nisu vidjeli ovu tragediju.

- 23:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi