::ALL GOOD THINGS::

subota, 19.08.2006.

BAŠ ME BRIGA!

Posvađala sam se danas s frendicom...
I znate kaj... Baš me briga!

Ne moram se ja opravdavat jer mi se više ne da dolazit na igralište... Ili jer mi se ne da ići danas u kino...

Di si ti bila cijelo prošlo ljeto? kolko puta si izašla kad sam te zvala?
Kaj bi ja sad trebala?

Istina... ne da mi se više dolazit...
Jer mi se ne da gledat više kak je Miha sav happy kad ga samo i pogledaš... I jer mi se ne da uspoređivat više s tobom... I jer mi se ne da doma svaku večer plakati jer mu ja nisam bila dovoljno dobra...
I jer mi se ne da pazit na svaku riječ, kretnju ili osmjeh a da me ne optužiš (indirektno) kak sam stalno oko njega...
I da... nedostaje mi...užasno...
Ali mi se ne da slušat tvoje optužbe da sam DORICA... I ne da mi se patiti jer nisam...
I da... od kad sam upoznala Josipa ne družim se s vama... Jer mi je lijepo s njim... I ne želim to upropastiti zbog nekog bivšeg...

Kog vraga hoćeš od mene?????
Prepustila sam ti ljubav svog života, dečka kojeg nikad neću prežaliti... Nisam jednu riječ rekla protiv vaše veze... A mogla sam.. Imala sam svako pravo to napraviti... Ali nisam kuja. Jer ne bi zabranila frendici da uživa...

Kaj onda ti sad hoćeš?
KAJ STVARNO NE PODNOSIŠ ČINJENICU DA SAM MOŽDA SRETNA!?!???

- 15:21 - .:just do it:. (15) - .:beep:. - blog Layouts