Bilo bi dosta

Nema smisla više zavaravati sebe i druge. Nakon godinu i 2 i pol mjeseca, došlo je vrijeme da zatvorim svoj blog. Nije mi drago, ali jednostavno ne vidim više dovoljno dobrih razloga da nastavim sa pisanjem.

Naime, dragi moji čitatelji, kao što ste mogli primjetiti, već poduže vrijeme jako rijetko pišem. Dok je u početku ovog bloga znalo pasti i po osam postova mjesečno, u posljednje vrijeme je dobro ako bude njih dva ili tri. Teme više ne padaju na pamet same od sebe kao što je to prije bio slučaj, a ja ne volim pisati post samo zato što dugo nije bilo nijednog. Istina, uvijek bi mogao malo proći po našim portalima da vidim što se to ovih dana događa u svijetu ili pak posegnuti za nekim glupim temama ili pisanjima o vlastitom životu, točnije događanjima u istom. Međutim, za ovo prvo nema više gušta, a ovo drugo jednostavno nije moj stil. Uvijek sam pričekao još koji dan ako nisam mogao napisati neki smislen post, a mogao sam napisati nešto u stilu ''danas mi je u školi bilo dobro'' i slična sranja. Neko vrijeme mi je bilo dobro, ali s vremenom ovo jednostavno dopizdi i Bogu i narodu. Osim toga, mislim da mi se je trenutno bolje više pozabaviti samim sobom i da probam unaprijediti neke stvari u životu kojih do sada nije bilo ili ih je bilo jako malo. Jebiga, mladić sam u najboljim godinama u koje se neću imati prilike vraćati.

Kad sam ulazio u blog svijet, nisam imao pojma kako ovo funkcionira. Prvi blog sam otvorio kada nije još bilo onog ''blog booma'' i kada većina nije ni znala za blog portale. Analogno tome, taj prvi blog je kratko trajao. Nakon nekog vremena, odlučio sam ponovno pokušati, no nekih velikih pomaka na bolje nije bilo, a stalno sam imao i tehničkih problema. Međutim, s ovim blogom situacija je bila drugačija. Izdržao je dugo bez da je zajebavao i po postovima je bio daleko najkvalitetniji od svih dosadašnjih tako da ga neću brisati. Nemam srca. S dva posta sam dospio i u flash vijesti na naslovnici, a mislim da je bilo i znatno boljih. Uglavnom, sa strane imate moj osobni izbor najkvalitetnijh tekstova do kojih uvijek možete brzo doći. Ukupno je bilo više od 8000 klikova na blog. Nije loše, ali u 14 i pol mjeseci je moglo i biti bolje. Ipak, većina ljudi raznih godina je pohvalila moj blog koji je doživio i vrlo pozitivnu recenziju na blogu alternativa naslovnici (thule, hvala), a pohvale su dolazile i s xportala. To mi je dovoljno. Tko zna, možda jednog dana i čujete za mene kao poznatog novinara ili nešto slično.

Na blogu sam upoznao mnogo dobrih ljudi koje doživljavam kao internet prijatelje. Bilo je tu i mojih poznanika od ranije koji su me, dakle, također čitali i komentirali ili samo čitali. Neron, thule, Leana, Siobhan, Dragonrage, fix me, July morning, Tena svima vam zahvaljujem i možda vama koji ste i dalje aktivni nastavim komentirati. Nabrojao sam one koji su tu najčešće bili i ako sam nekoga zaboravio, ispričavam se. Zahvaljujem se naravno i ljudima koji nemaju blog, ali su svejedno dolazili da vas sad sve poimence ne nabrajam.

Još jednom ponavljam, nije mi ovo drago, ali je tako bolje.
Pozdrav svima.


21.10.2007. | 21:02 | 7 Glasova naroda | Ne trosi boju, slaba nam je ekonomija | Link me! Link me! | ^

O ideologijama

Čekao sam za svaki slučaj da Dinamo odigra uzvrat protiv Ajaxa i da prođe naš najveći nogometni derbi kako bi se potvrdila moja teorija o današnjem hrvatskom klupskom nogometu iz prošlog posta. Zajebo sam se, ali dobro, drago mi je.

Serem govna naravno. Nije mi se dalo pisat.

Ništa se ne događa, vremena ustvari imam, ali volje i inspiracije ne. No, za post uvijek može poslužiti neki nemili događaj na brdovitom Balkanu kakvih je svakodnevno na pretek. Jedan takav dogodio se jučer u Srbiji, točnije Novom Sadu u kojem su se sukobili antifašisti i neonacisti. Ovi prvi su mirno prosvjedovali protiv fašizma što se ovim drugima nije svidjelo pa su ih odlučili napasti. Epilog svega je nekoliko ozlijeđenih i više privedenih.

Ne znam za vas, ali mene ovdašnji neonacisti fasciniraju. Uvijek kada pročitam u novinama za neke njihove skupove i razne akcije, navuče mi se smiješak na lice. Možete se sada čuditi, zgražati ili kajgod, ali čekajte da objasnim. Jadni ljudi su za svoje idole uzeli neke od najozloglašenijih zločinaca u povijesti, premda nikome nije jasno zašto. Inače, pod pojmom ''ovdašnji'' mislim na slavenske ljude. Uvaženi gospodin Adolf Hitler je taj ogranak europskih naroda smatrao nižom rasom koja je predviđena jedino da služi Arijevcima, ma štogod se pod tim pojmom podrazumijevalo. To, kao niti činjenice da je najpoznatiji brko u povijesti bio vjerojatno najodgovorniji za smrt milijuna ljudi, ne sprječava dotične Slavene da štuju njegovu ideologiju. Oni također mrze mnoge nacionalne manjine, osobito Židove i Rome i ne slažu se s tuđim mišljenjima kao što je antifašizam.

Jebogaćuko, uistinu me sve to fascinira. Rekao bi čovjek da je nacističko-fašističkim porazom prije više od 50 godina ta ideologija bila osuđena na propast, pogotovo što pobjednici pišu povijest i sigurno će prikazati naciste i fašiste u najnegativnijem mogućem svijetlu. Danas, pola stoljeća kasnije, dobar dio naše omladine su ''ponosne ustaše'', jebu majku svim Srbima, Romima i inima, bez da znaju nešto više o tome koga i što ustvari štuju, a na fasadi moje zgrade se već duže vrijeme ističe oveći kukasti križ s potpisom ''skinheads Zagreb''. Istina, zašaran je, ali to nije baš pomoglo.

I sad vi meni recite koji su to kriteriji kada netko bira idole i formira vlastito mišljenje. Je li to samo utjecaj okoline ili ima i zdravog razuma? Hoće li netko imati muda progovoriti protiv XY stvari ako su svi ostali za istu? Je li bitnije tko je pobio više ''četnika, ustaša, Šiptara'', ovisi kako tko razmišlja, ili neka druga dostignuća? Recimo, jako bi me zanimao odgovor jednog prosječnog nacistića na pitanje zašto se takvim smatra osim što mu je vjerojatno falilo roditeljske pažnje i ljubavi. Ili je neonacizam uvezena ideologija za mladež u cilju skretanja pažnje s gorućih problema društva, koja pada na plodno tlo kad je ono u krizi?


08.10.2007. | 20:27 | 4 Glasova naroda | Ne trosi boju, slaba nam je ekonomija | Link me! Link me! | ^

<< Arhiva >>

< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga i njegovog autora

Kao što i sam naslov sugerira, ovo mi je četvrti blog po redu. Dosada su svi u prosjeku trajali 2 mjeseca max, međutim, izgleda da je s ovim drugačije. Postoji od početka kolovoza 2006.-e uz pretpostavku da će tu biti još dugo. Teme su raznolike, možda i malo preozbiljne za moje godine. Ako tražite blogove sa smajlićima u svakom retku, tematikom tko je koga bario i tko je dobio jedan, a tko pet u školi, ovo nije za vas. S obzirom da se vrlo trudim za manje-više svaki post, volio bih da napišete svoje mišljenje u komentarima, po mogućnosti bez spamova.



Inače, ja sam mladi (17) i perspektivni bloger koji živi prosječnim životom u jednoj prosječnoj obitelji u jednom prosječnom stanu u Zagrebu. Idem u gimnaziju, pokušavam se zabavljati kao i većina ljudi moje dobi, a u ono preostalo slobodnog vremena, ovdje pišem antologijske tekstove. Za ljubavni život me nemojte pitati (recimo da nisam baš perspektivan u svemu). Ali bit će bolje.

best of:
o teroristima
o seksualnom životu Hrvata
o poznatim Hrvatima
o (ne)igranju za reprezentaciju
o prebijanju turista
o tome kako smo i zašto uspješni
o šoping groznici
o rukometnom SP-u
o glazbi
o snimanju prilikom seksa
o Americi
o sjeveru i jugu

tu mi napiši nešto privatno:
world_undying@yahoo.com


za MSN-oholičare:

gajba_pive@hotmail.com

imam i myspace
(link)


Linkovi

posjetiti:
blog.hr
monitor.hr
forum.hr
sportnet
kosarka.hr
ekipa.hr
newgrounds

kolege blogeri:

Dragonrage
July morning
Leana
Neron
Ribafish
Sandra
Siobhan
sjajan košarkaški blog
Tena
Thule
Ujebemtikojiblog


Sve i svašta

(Ne)Popularnost je donijela sljedeći broj klikova od 04.08.2006.:
Free Website Counters


Za redovne posjetitelje bloga:
(svakim potpisom automatski se donira 10kn za pomoć nezbrinutoj djeci i to ne iz vašeg budžeta, stoko škrta):


[ View Guestbook ]
[ Sign Guestbook ]



internet je čudo (kliknuti odmah iznad ''google search''):








Molio bih da klikom na banner dolje redovno glasate s obzirom da se glasovi refreshiraju: