Mali pogled u budućnost

Hrvatska 2015. 13.08.

ZAGREB (Reuters) - Još jedna europska sezona je gotova za naše nogometne klubove. Po običaju koji nas prati zadnjih nekoliko sezona, nitko nije uspio dočekati niti Veliku Gospu u Europi. Dan nakon završetka uzvratnih utakmica 1. pretkola Kupa UEFA, možemo ipak biti lagani optimisti uoči iduće EURO - sezone. Naime, u odnosu na zadnje 3 sezone, svi naši predstavnici su učinili korak naprijed. S obzirom da ne moramo više nikoga pratiti, pogodan je trenutak da napravimo kratku analizu toga što su naši najjači klubovi napravili u proteklih mjesec i pol europskih dana.

Naravno, početi ćemo s aktualnim prvakom Dinamom. Nakon 194 uzastopne prvenstvene pobjede, od modrih se očekivao iskorak u Ligi prvaka, ali i četvrtu godinu zaredom drugo pretkolo najelitnijeg klupskog natjecanja je ostalo nedosanjani san. Nakon ždrijeba koji im je dodijelio letonskog prvaka Skonto iz Rige, u redovima Dinama je prštio optimizam. Nakon maksimirskih 0:0, pokazalo se da taj optimizam možda i nije bio neutemeljen što se potvrdilo nakon 1. poluvremena u Rigi nakon kojeg su modri na opće iznenađenje vodili 1:0. Međutim, 2. poluvrijeme je potvrdilo dugogodišnju tezu da je Dinamo uklet klub. U 46. minuti, nakon što su dinamovci krenuli s centra, lopta Drpića brazilskom vrataru Didinhu Taffarelinhu se od krtičnjaka odbila u mrežu, da bi u 88. minuti, Drpić igrao odbojku u svom šesnaestercu što je letonski igrač iz jedanaesterca pretvorio u gol i drugo pretkolo. Nakon utakmice, vječiti dopredsjednik kluba Zdravko Mamić je najavio dovođenje novog najboljega trenera svih vremena s obzirom da se revolucionarna ideja dosadašnjeg trenera Zlatka Dalića s 3 zadnja vezna i veteranom Mikićem kao liberom pokazala katastrofalnom.

U prvom pretkolu Kupa UEFA, Rijeka i Hajduk su zabilježili vrijedne rezultate. Riječani su uspjeli zabiti gol islandskom viceprvaku Keflavík-u, no to nije ništa u odnosu na Hajduk koji je SKORO uspio pobijediti ciparski AEL. Istina, onaj riječki gol je bio u vlastitu mrežu, ali i to predstavlja napredak. Splićanima pak nisu pomogli niti posuđeni igrači iz ukrajinskog Chornomoretsa tako da se ponovno okreći idućoj sezoni u kojoj se ponovno namjeravaju uključiti u vječitu borbu za naslov prvaka s Dinamom nakon razočaravajuće prošle sezone kada su zaostali 16 bodova. Riječke ambicije ostaju iste što će reći ulazak u Europu, no problem bi mogli predstavljati Trogir i Croatia Sesvete koji su dobili nove ulagače u klub.

I za kraj, vrijedi spomenuti i Slaven Belupo koji je ispao u prvom kolu Intertoto kupa, ali samo po nesretnom pravilu gola u gostima protiv estonske Trans Narve. Više sreće Farmaceutima drugi put kao i svima. Šteta što nema više vremena kada su nam klubovi bili NOSITELJI u prvim pretkolima.

Sada se svi naši klubovi okreću domaćem prvenstvu koje će jamačno ponuditi mnoštvo uzbuđenja u novooformljenoj ligi 20 po uzoru na najjače lige svijeta. Po dosad viđenom, Dinamo je ponovno prvi favorit lige, no Hajduk je tik do njega. Rijeka, Slaven te maločas spomenuti Croatia Sesvete i Trogir su rani kandidati za preostala EURO mjesta, no iz pozadine vrebaju Zagreb, Varteks, Osijek i Zadar. U sredini tabele trebali bi biti Šibenik, Međimurje, Cibalia i Inter, a za preostala mjesta koja jamče ostanak u prvoj ligi trebali bi se boriti Imotski, Pomorac, Pula, Solin, Marsonia i Segesta,

Neka se nikakvi Purgeri, Splićani, Slavonci, Riječani, bijelci, crnci, muškarci, žene, glupe pičke ne uvrijede, ali nisam mogao izdržati. Tko još nakon svega može biti optimista?


21.09.2007. | 18:13 | 6 Glasova naroda | Ne trosi boju, slaba nam je ekonomija | Link me! Link me! | ^

Nisam znao koji naslov da stavim pa vam evo ovaj

Pozdrav svima! Jel me se sjećate?

Da, to sam ja, vaš omiljeni bloger koji nastavlja sa zapuštanjem vaše omiljene stranice na kojoj se upravo nalazite. Ne da mi se pisati postove i sada definitivno mogu reći da shvaćam ljude koje sam znao prozivati zbog prosječno jednog posta mjesečno. Nije da mi je blog dosadio, već jednostavno nemam volje niti mašte.

Što se sve događalo zadnjih 20-ak dana dok me nije bilo? Jučer mi je bio rođendan. Sedamnaesti. Još jedna godina i ući ću i matematički u svijet odraslih. Što će to promijeniti, nemam pojma. Vjerojatno ništa, osim što ću moći legalno piti alkohol, upadati u pojedine klubove i slično. Slavlja nije bilo niti će ga biti. Jednostavno nema uvjeta za to. Nisam niti posvećivao poseban post kao što sam učinio lani. Ako to niste nikad pročitali, evo vam link. S obzirom da je zadnja godina bila kao i svaka dosada u mom životu, dakle dosadna i monotona, nema smisla opet pisati rođendanski post. Jedva čekam 31.12. da se opet mogu zavaravati kako će nova godina donijeti pomak na bolje.

Nadalje, krenuo sam u treći srednje. Moje prvotno zadovoljstvo što ću nakon podosta vremena vidjeti pojedine ljude se još prvi dan pretvorilo u sranje. U toj školi se nikada nisam osjećao čudnije, a Bog je svjedok da je bilo svakakvih faza. Naravno, ima osoba za koje sam sretan što ih poznajem i što su mi (valjda) prijatelji, ali u ovih 10 dana sam se u toj žutoj zgradi počeo osjećati kao Camusov Stranac. Nadam se da će me to proći. Mora.

Stvarno nemam više ideje o čemu da pišem. Mogao bih o novoj, već četvrtoj sezoni Big brothera, ali ne namjeravam drugu godinu zaredom trošiti prste zbog hrpe lijenčina koje mi je zadovoljstvo gledati kao i ovce u oboru. Kad je to čudo došlo u nas, očekivao sam svašta pa sam i relativno gledao prvu sezonu. Nakon što se baš ništa vrijedno spomena nije dogodilo, drugu sam gledao samo nominacije i izbacivanja petkom. Posljednju nisam gledao niti 20 minuta tjedno pa samim time možete zaključiti koliko sam impresioniram tim rijeliti šouom. Ove godine još nisam niti na mikrosekundu bacio pogled u BB kuću tako da nema smisla više pisati o tome. Ipak, javite mi ako netko nekome izdrka.

Mogao bih pisati o tragediji na Kornatima što sam i namjeravao, ali nisam znao što točno reći. Mogao bi (mogao sam) proslaviti pobjedu košarkaša nad najciganskijom sportskom momčadi današnjice - Španjolskom. Ali nema više gušta u stvaranju ovoga bloga. Jebiga, izgleda da je takva njegova sudbina. Nije mi drago, ali to je viša sila. Sljedeći post ne znam kada možete očekivati. Možda već za par dana ako me nešto pukne, a možda opet za 20 dana.

Pa-pa.


14.09.2007. | 20:28 | 5 Glasova naroda | Ne trosi boju, slaba nam je ekonomija | Link me! Link me! | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga i njegovog autora

Kao što i sam naslov sugerira, ovo mi je četvrti blog po redu. Dosada su svi u prosjeku trajali 2 mjeseca max, međutim, izgleda da je s ovim drugačije. Postoji od početka kolovoza 2006.-e uz pretpostavku da će tu biti još dugo. Teme su raznolike, možda i malo preozbiljne za moje godine. Ako tražite blogove sa smajlićima u svakom retku, tematikom tko je koga bario i tko je dobio jedan, a tko pet u školi, ovo nije za vas. S obzirom da se vrlo trudim za manje-više svaki post, volio bih da napišete svoje mišljenje u komentarima, po mogućnosti bez spamova.



Inače, ja sam mladi (17) i perspektivni bloger koji živi prosječnim životom u jednoj prosječnoj obitelji u jednom prosječnom stanu u Zagrebu. Idem u gimnaziju, pokušavam se zabavljati kao i većina ljudi moje dobi, a u ono preostalo slobodnog vremena, ovdje pišem antologijske tekstove. Za ljubavni život me nemojte pitati (recimo da nisam baš perspektivan u svemu). Ali bit će bolje.

best of:
o teroristima
o seksualnom životu Hrvata
o poznatim Hrvatima
o (ne)igranju za reprezentaciju
o prebijanju turista
o tome kako smo i zašto uspješni
o šoping groznici
o rukometnom SP-u
o glazbi
o snimanju prilikom seksa
o Americi
o sjeveru i jugu

tu mi napiši nešto privatno:
world_undying@yahoo.com


za MSN-oholičare:

gajba_pive@hotmail.com

imam i myspace
(link)


Linkovi

posjetiti:
blog.hr
monitor.hr
forum.hr
sportnet
kosarka.hr
ekipa.hr
newgrounds

kolege blogeri:

Dragonrage
July morning
Leana
Neron
Ribafish
Sandra
Siobhan
sjajan košarkaški blog
Tena
Thule
Ujebemtikojiblog


Sve i svašta

(Ne)Popularnost je donijela sljedeći broj klikova od 04.08.2006.:
Free Website Counters


Za redovne posjetitelje bloga:
(svakim potpisom automatski se donira 10kn za pomoć nezbrinutoj djeci i to ne iz vašeg budžeta, stoko škrta):


[ View Guestbook ]
[ Sign Guestbook ]



internet je čudo (kliknuti odmah iznad ''google search''):








Molio bih da klikom na banner dolje redovno glasate s obzirom da se glasovi refreshiraju: