naslovna1 kako sam postala vegetarijanac... - uNdEr tHe pInK - Blog.hr

uNdEr tHe pInK

srijeda, 31.01.2007.

kako sam postala vegetarijanac...

Krici koji su rasplamsavali tišinu usadili su mi se u mozak. Moji su udisaji postali teški i gorki, tjerala sam se da dišem. Poglede su prekidali trzaji utrobe koji su teško podnosili svaku sliku, svaki zvuk. Oči koje mole za milost rasjekle su svojim pogledima moje zjene i shvatila sam kako je moja čovječnost ustvari samo riječ..koju ne izgovaram dovoljno često! Bijes i bol pomješale su se sa zbunjenošću. Tko smo mi? Jedva sam disala. Vlastito tijelo mi je smetalo. Klaustrfobija nad vlastitim tjelom prošaptala je: NIKAD VIŠE!!!!!!!!!!!!!
Photobucket - Video and Image Hosting

Gorčina mi je presjekla grkljan.
Papirnati jezici umuknuli su
i rastapali se pod suzama koje gutam
silom.
Ruke je otkidala tišina,
pokapajući krike u meso.
Rascvjetani buketi krvi glumili su kičastog
egzibicionista razuma.
Olovnim oštricama razdvajali su neljudsko
od iluzije ljudskog.
Sjekli preklinjanja na nevidljive komadiće.
Grimasama su gušili milost...
ugušivši je do kraja.
- 11:19 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>