naslovna1 Treptaj broj 6 - uNdEr tHe pInK - Blog.hr

uNdEr tHe pInK

nedjelja, 08.10.2006.

Treptaj broj 6

Photobucket - Video and Image Hosting

Bog te je porodio sa usana
Jezikom sam isplela novo nebo
Sakrila sam te u kotove usana
Ruke sam pokidala strahom
Kapnula sam poljupce na tvoje umorne kapke
Zazidala sam tuđa šaputanja pod naše dodire
Slomila sam toplinom bol
Bosa stopala uronila sam u želju
Zaledila sam zvuk poljupca
i otopila tvoju toplinu na svoj vrat.
Izgubila sam se pod tvojim dlanovima
Umočila sam kamene prste u tvoj dah
Probudila sam miris tišine
i svukla sumnju sa trepavica.
Bijelom tintom napravila sam prazno mjesto za tvoje usne...
Ostavljena sama sebi kao utjeha
Razbila sam kišu, zasjekavši obraze
i sakrila te u treptaj.
- 15:13 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>