srijeda, 16.07.2008.

....

Tvoji poljupci su tako slatki.
pozelim te pojesti.
tako zedna tvoje krvi.
mogu li biti tvoja vampirica?
ako mogu
hoces li ostati nocas
obecajem,
necu biti jedina koja ce gristi.
mozemo se gostiti medusobno
sve kroz TU noc..
Photobucket
izmjenjujuci ugrize ,
jedna drugu grizuci.
i poljupce popracene strascu.
ne zelim otici predaleko..
valjda me mozes zvati staromodnom
Photobucket
ali primamljivo i zamamno
gibanje tvojih bokova,
mekani dodiri tvojih prstiju,
cine mi da te zelim vise i vise..
kad zavrsim s tobom
bit ce ti bolno...
Photobucket
razdirem svu tvoju odjecu
sa vrelom strascu..
bijes
kao sto sam nekada davno
igrala ulogu u predstavi....
grizem tvoj tako mekan vrat..
i grebem te snazno po ledima.
gurnem te na krevet
i jezikom prelazim tvoje vrele usne.
Photobucket
izvadila sam lisice.
a ti kazes "ooooh baby zelim grubo"
vezem te za krevet
i stavljam ti povez na oci.
gotovo
spremna si za iznenadenja
ljubim te,diram i grizem.
od tvog vrata do klitorisa.
Photobucket
moja dva prsta
klize u tebe
savrseno se uklapaju..
lizem ti klitoris
svojim mekanim jezikom.
tu su i srebrne kuglice..
pocinjes stenjati,
dozivajuci moje ime..
dok svrsavas u mojim ustima,
kapa mi niz bradu..
pogledam te
govoreci: "hocemo li ponovno?"
Photobucket


///posveceno Mini///


19:58 | Komentari (6) | Print | ^ |

<< Arhiva >>