Razmišljala sam. O ljudima. Uglavnom o njoj.
Kako dobro glumi! Ajme, pa ona je zaradila Oskara!
Koristi druge ljude kako bi se osjećala bolje. Da, malo pričam s tobom o svom privatnom životu, malo ti se povjerim, malo te koristim kao ispušni ventil. Ne trebaš mi. Zapravo si samo tu da sebi ugodim. Da se prestanem na jedan dan osjećati i ponašati kao idiot. To mi treba nekada. Dižem si ego. Puna sam sebe sada...

Baš mi je drago, jebeno. Ako tvoja sreća leži na stotinu slomljenih duša, onda si jebeno dobra osoba.
Savjest? Ne bih rekla. Kakva savjest...

Zaboravi. Već sam prestala razmišljati i tebi. Bar onako kako sam razmišljala prije. Izašla sam, kao i uvijek. Pričala s curama. Jedna je pošla sa mnom. Imale smo ugodnu noć. I jutro. Pa nisi jedina na svijetu, haha... Kao da si nezamjenjiva. Vjerojatno bi mi bilo grozno s tobom. Vjerojatno si užasno loša u krevetu, oh, to uopće nije dobro. Cijenim seksualni čin previše. Vjerojatno si posesivna kada se jednom zakačiš. Ne, ne bi ni to išlo. Daj mi moj mir i moju slobodu. Znam da se na prvu činim kao milo djete, osjećajno, ali zapravo...nisam ti ja to. Ja sam jebeni kreten. Evo, skupljam trofeje. Ne sjećam se više svih onih tijela koja su tu ležala. Zabavimo se, odu. Ne javljam se. Misliš da to nije tako i nakon tebe? Misliš da umirem i plačem pred televizorom? Ma daj. Molim te.

Obična si. Nisi ništa posebno. Malo si me nadahnula. Hvala ti na tome. Pišem ponovo, jer eto...otkrila sam moć riječi. I to je sve. Zapravo si nezrela. Tužna. Bezobzirna. Zašto bih htjela biti dio toga? Ne treba mi to. Ti ćeš lijepo nastaviti s dečkima, jer su jednostavniji. Njima je lakše manipulirati, oni te drže kao kap vode na dlanu. Vodit ćeš i dalje svoj isprazan život. Gle, mazi me, pazi me, ja sam predmet njegovog obožavanja! Nećete pričati, jer nećete imati o čemu. Samo što ćeš bit idiot sa svojim osobnim malim obožavateljem.

Ne želim ti više pisati. Mislila sam da ćeš nekad htjet bit moj ispušni ventil, ja tvoj. Nekad pričati s nekim s kim se nađeš na istim temama. Ali ja nebih mogla živjeti s tobom. To što ti radiš to je ponižavanje. To nije neki lajfstajl. Te stvari baš i nisu smiješne. Umjesto da se smijem, mislim "aa...jadna..." Poor thing. Nastavi svoj tužan život. Taj ti je najdraži, najbolji...ionako nema sreće za tebe. Vjerojatno si ju davno odjebala.

O da, lijepa si. Središ se. Izgladnjuješ se da budeš sexy, jer očito sama sebi ne valjaš. Onda naleti netko kao ja tko ti pokloni malo više pažnje, sluša te, govori ti kako si predivna...Napušeš se. Odeš.
A nemaš pojma koji je prvotni cilj bio. Cilj je bio da te dobijem. Da budeš moja, dušom, tijelom. Da se raspizdiš, da natankaš moj ego. Onda bih vjerojatno otišla...Jer bih dobila ono što sam htjela. Samo što si ti dobila ono što si ti tražila, prije mene. Još je malo nedostajalo da se moj ego napuni. Ipak je očito malo veći od tvoga. Idem do krajnjih granica.

Ovako...srele su se dvije iste. Tvoja je energija bila malo jača. Preuzela si kontrolu. Punili smo tvoj ego malo više od moga. Okrenula si tok u svom smjeru. Wicked game. Nisam to dobro odigrala.

Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>