Ekipa...

Photobucket
Ja & Davorin Bogović Rinchy

Photobucket
Chaldo & Pero u elementu

Photobucket
Pero

Photobucket
Ja, Nuki, Pero, Stipo & Chaldo

Photobucket
Andrea, Monika i ja

Photobucket
Za Novu 2008.

Photobucket
Daniel, David, Pily i ja

Photobucket
S maturalne...

Photobucket
Joža (novi Hendrix)

Ostalo....

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

anime

-

anime

anime

anime

Silent Hill 29

Silent Hill 38

< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari ..Vidish/Nevidish

design by Dante

Opis bloga

Blog jednog wanabe umjetnika...

Ime: Matija
Pseudonim: Dante
Rođendan: 20.02.1990.
Status: zauzet... so no love shit please XD
IQ: duboko u minusu smokin
Sviram: Đitru sviram, bubnjeve i bas bi volio svirat...

Hobi: igranje igrica, slušanje glazbe i sviranje,pisanje, izlasci s prijateljima i ženskama
Idealna cura: visoka, crna kosa, darkerica, neumišljena
ali ionako nevjerujem da ću si naći idealnu
Naj žanr glazbe: death metal i gothic metal
Naj domaće: Sebastian York, Davorin Bogović, Usud
Naj strano: uff, ima toga...
Haggard, Sirenia, Slipknot, Machine Head, Children of Bodom, HIM, Devildriver, In Flames, The Doors, Guns 'n' Roses, 2Pac
Naj instrument: gitare (sve) i bubnjevi
Naj knjiga: Herčevi u Atlantidi i Ono (Stephen King)
Naj pisac: Stephen King, H.P. Lovecraft, Neil Gaiman, Mel Odom
Naj žanr knjiga: horrori
Naj film: Silent Hill
Naj glumac: John Travolta, Johnny Deep
Naj glumica: nemam baš neke omiljene
Naj igra: Devil May Cry, Resident Evil, Diablo, Silent Hill, Killer 7, Starcraft
Naj sport: košarka
Naj klub: Dinamo Zagreb, Barcelona, LA Lakers
Naj bar: Amaretto Bar, Derby, Rupa

LINKOVI:
Sebastian York
Opskur (predobar blog!!!)
Amaretto Bar
Moja najbolja kritičarka (Just rofl)
Kikka (ak već nije promijenila rofl)
Čajld Of Brning Tajm
Željka (super pjesme piše)

Deviant ART
Deviant ART (moj account)
klik`n`visit

Evo šta ja slušam:
A : Arch enemy, Apocaliptica, Azra
B : Blind Guardian
C : Children of Bodom, Crimson Moonlight
D : Devildriver, Dream Theater, Davorin Bogović
E : Epica
F : Foo Fighters
G : Guns n' Roses
H : HIM, Hagard
I : In Flames, Iron Maiden, Into Eternity
J : Judas Priest
K : Korn, Kiss, Kalmah
L : Led Zeppelin, Linkin Park
M : Metallica, Machine Head
N : Nirvana, Nightwish (STARI!!!), Nile
O : Otep, Offspring
P : Pantera
Q : Queen
R : Rage Againts The Machine
S : Slipknot, Sistem Of A Down, Sirenia, Sauron, Static X, Snoop Dog
T : Termnozor, The Doors, Tupac Shakur (2Pac)
U: Usud
V: /
W : Within Temptation
X : Xzibit
Y : /
Z : ZZ Top


I tak...

Za ime...

MMesmerizing
AAwkward
TTwisted
IIdeal
JJolly
AAppealing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Ili pseudonim....
DDreamy
AAltruistic
NNeglected
TTame
EEnergetic

srijeda, 20.05.2009.

Duh

Često uopće ne osjećam da živim, a živ sam
Kada mi svaki dan izgleda prokleto jednako
Lagano sve više postajem duh
Sve prolazi kroz mene, ne mogu ništa zadržati

Pao sam pod utjecaj nepoznate sile
Nečega što uopće nisam znao da egzistira unutar mene
Nešto što bi i ostalo neotkriveno
Da mi ona nije prstom ukazala na to

To je nešto posebno, nešto što vidim u njenom osmijehu
Dok se trudim racionalizirati situaciju
Da ne očekujem previše kako se nebi previše razočarao
Iako sam već svjestan da sam tu granicu odavno prešao

Ponovno sam zbunjen, ponovno bijesan na samog sebe
Jer često ne znam kada i kako ispravno reagirati
Pa uvijek izvisim, iako dobijem i previše prilika
A tek onda se razum sjeti javiti i mrziti slabića

Često uopće ne osjećam da umirem, a umirem
Kada mi svaki isti prokleti dan ubija volja za ičim
Sve više postajem duh
Očajnički pokušavajući te zagrliti, zadržati za sebe
Ali sve prolazi kroz mene, ne mogu ništa zadržati

Možeš li me, molim te, materijalizirati?


Kao prvo ljudi, sory što nisam odgovarao i komentirao, nisam stigao. Sada imam vremena malo i sve ću vratiti i komentirati.
Kao drugo, da. Opet sam zaljubljen. Ništa novo naravno. Ali iskreno, siguran sam da se nikad nisam ovoliko zaljubio. I to sam tek skužio kad sam ju u subotu vidio s drugim (kad ja budala čekam cijelu vječnost da joj kažem koliko ju volim -.-). Iako je to ono bila brija za jednu noć, nije mi bilo nimalo svejedno. To najbolje Zeo i Adam znaju xD. Ali ono. Rekla mi je da sam joj predrag da bi joj bio samo za jednu subotu tak da sam ja trenutno zbilja prehappy (jedino me muči nestrpljivost kad ću ju ponovo vidjeti xD). I da. Ova je pjesma posvećena njoj... moglo bi se reći i upućena njoj...
Do slijedećeg updatea... pozdrav!



| Knjiga Žalbe (11) | Ajd mal troši boju! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.