Ekipa...

Photobucket
Ja & Davorin Bogović Rinchy

Photobucket
Chaldo & Pero u elementu

Photobucket
Pero

Photobucket
Ja, Nuki, Pero, Stipo & Chaldo

Photobucket
Andrea, Monika i ja

Photobucket
Za Novu 2008.

Photobucket
Daniel, David, Pily i ja

Photobucket
S maturalne...

Photobucket
Joža (novi Hendrix)

Ostalo....

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

anime

-

anime

anime

anime

Silent Hill 29

Silent Hill 38

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari ..Vidish/Nevidish

design by Dante

Opis bloga

Blog jednog wanabe umjetnika...

Ime: Matija
Pseudonim: Dante
Rođendan: 20.02.1990.
Status: zauzet... so no love shit please XD
IQ: duboko u minusu smokin
Sviram: Đitru sviram, bubnjeve i bas bi volio svirat...

Hobi: igranje igrica, slušanje glazbe i sviranje,pisanje, izlasci s prijateljima i ženskama
Idealna cura: visoka, crna kosa, darkerica, neumišljena
ali ionako nevjerujem da ću si naći idealnu
Naj žanr glazbe: death metal i gothic metal
Naj domaće: Sebastian York, Davorin Bogović, Usud
Naj strano: uff, ima toga...
Haggard, Sirenia, Slipknot, Machine Head, Children of Bodom, HIM, Devildriver, In Flames, The Doors, Guns 'n' Roses, 2Pac
Naj instrument: gitare (sve) i bubnjevi
Naj knjiga: Herčevi u Atlantidi i Ono (Stephen King)
Naj pisac: Stephen King, H.P. Lovecraft, Neil Gaiman, Mel Odom
Naj žanr knjiga: horrori
Naj film: Silent Hill
Naj glumac: John Travolta, Johnny Deep
Naj glumica: nemam baš neke omiljene
Naj igra: Devil May Cry, Resident Evil, Diablo, Silent Hill, Killer 7, Starcraft
Naj sport: košarka
Naj klub: Dinamo Zagreb, Barcelona, LA Lakers
Naj bar: Amaretto Bar, Derby, Rupa

LINKOVI:
Sebastian York
Opskur (predobar blog!!!)
Amaretto Bar
Moja najbolja kritičarka (Just rofl)
Kikka (ak već nije promijenila rofl)
Čajld Of Brning Tajm
Željka (super pjesme piše)

Deviant ART
Deviant ART (moj account)
klik`n`visit

Evo šta ja slušam:
A : Arch enemy, Apocaliptica, Azra
B : Blind Guardian
C : Children of Bodom, Crimson Moonlight
D : Devildriver, Dream Theater, Davorin Bogović
E : Epica
F : Foo Fighters
G : Guns n' Roses
H : HIM, Hagard
I : In Flames, Iron Maiden, Into Eternity
J : Judas Priest
K : Korn, Kiss, Kalmah
L : Led Zeppelin, Linkin Park
M : Metallica, Machine Head
N : Nirvana, Nightwish (STARI!!!), Nile
O : Otep, Offspring
P : Pantera
Q : Queen
R : Rage Againts The Machine
S : Slipknot, Sistem Of A Down, Sirenia, Sauron, Static X, Snoop Dog
T : Termnozor, The Doors, Tupac Shakur (2Pac)
U: Usud
V: /
W : Within Temptation
X : Xzibit
Y : /
Z : ZZ Top


I tak...

Za ime...

MMesmerizing
AAwkward
TTwisted
IIdeal
JJolly
AAppealing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Ili pseudonim....
DDreamy
AAltruistic
NNeglected
TTame
EEnergetic

četvrtak, 26.03.2009.

Postoje osobe koje slučajno ulete u tvoj život i promijene ga iz korijena...

Postoje osobe koje bi voljeli da uđu u naš život.
Postoje osobe koje bi voljeli da uđu u naš život, jer vjerujemo da bi nas promijenile.
A postoje osobe koje slučajno ulete u tvoj život i promijene ga iz korijena.

Da, to se meni dogodilo. U zadnjih par mjeseci dosta puta. Nisam se ja baš sad nešto previše promijenio, više bi se reklo da odrastam. Više ne žalim toliko za propuštenim prilikama i ozbiljno sam se prihvatio gitare i glazbe općenito. To su vjerojatno i jedine projene na meni, jer više nisam onaj wannabe umjetnik, nisam više onaj koji samo govori, a ništa konkretno ne radi. Borim se protiv svoje lijenosti, tjerajući se na rad. Nemojte me pogrešno shvatiti, nije da idem van radit ili tako nešt, nego jednostavno se trudim završiti sve što sam započeo. Koliko sam uspješan u tom? Zasad se samo vidi određeni pomak, ali nadam se da ću postepeno razbiti tu patetičnu ljenost u sebi.
A kakve to veze ima s naslovom? Pa, recimo to ovako: jedna osoba je doslovno slučajno uletila u moj život i promijenila me iz korijena. Kao što to obično bude, nije ništa posebno napravila, samo je... hm kako da se izrazim? Samo je željela pročitati moje pjesme, čuti moju glazbu, a kad god sam joj ja rekao kako sam prelijen da bi to završio, ona bi stavila onaj tužni smajlić na msnu i ja bi se zbog nje potrudio donekle završiti to. Šta reći drugo, kad me natjerala da napišem nastavak za priču koju sam napisao sa uvrnutim krajem zato da ne moram pisati nastavak? Dva dana sam bezuspješno smišljao koncepte, a onda sam se čuo s njom preko msna i u trenu mi je pala na pamet početna ideja, koju sam ujedinio sa svojom opsjednutošću maglovitom i egzotičnom šumom kraj jezera. Mislim rezulta nije bio ništa posebno, ali bit je da me Ona natjerala da ga stvorim, Ona me natjerala da se suočim sa svojom lijenošću. Pokrenula je još jedan val promjena u meni, i zato sam joj zahvalan. Ona je vjerojatno i jedina osoba koja je ikad čula moje snimljene pokušaje pjevanja (iako joj se danas to sigurno ne bi usudio poslat). Ona je postala nevidljiva sila koja me gura naprijed, nevidljiva sila kojoj sam se prepustio, jer znam da sam u sigurnim rukama.
Vrijeme je da joj se adekvatno zahvalim, ali ne znam kako. Dosta sam razmišljao o tome, ali mi ne pada na pamet ništa pametno, pa eto pišem ovaj post, jer znam da će ga i Ona pročitat i shvatiti da još nisam u stanju adekvatno joj se zahvaliti, ali da radim na tome.
Prijateljice... Hvala...



| Knjiga Žalbe (21) | Ajd mal troši boju! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.