°¤°¤°a jA zA ljUbaV sVe cU dA dAm, a tVou nEcU, osTanI saM...°¤°¤°

Napisano: 01.06.2007., petak

…mA sTo uCinI tI, sTa tI znAcI u ZivoTu sAkA lJUbaVi??…

….hM…dA…pOst..nEw…ye,yE…i tO sAmO zBog ZenSkE kOja sE pRedsTavIla kaO aNoniMka…a dA nIsaM piSaLa 2 pOsTa pRiE tOga o tIm glUpim aNoniMciMa, nE biH nIs rEkLa…al sKuZiLa saM dA stO jA viSe pIseM o tOme, mEnE cE viSe naPadAt…mEnE taJ kOmeNtaR uOpcE niE zaBrinuO, naProTiv,nAsmIjaO mE…skuZiLa saM nA sTa sU ljUdI sVe sPremNi dA nEkoG poVrjEdE…mAlO sAm kaSnIje skOntaLa, aLi niE vAznO.dA jE tA zEnsKa nEkO i nEs, pA dOsLa bI mI tO sVe rEc u fAcU…a nE nA blOgU oStavLjaT koMenTaRe dA sAm jA oVakVa iLi oNaKvA…cUrO, tO lJudE neRviRa…nIe mI uoPcE sTalO do nJenoG miSljEnJa,nE zNaM tkO jE oNa nI sTa smO jOj jA i mAnUeLLa nAprAvIlE dA nAm tAkO sTa gOvoRi…i sTvaRnO nE zNaM o kOjeM jE tO dEckU rIjeC??gLupo jE sVadAt zBog neKog dEcKa…nE pOstoJi nI jeDaN dEckO zBog koJeG bI jA fRenDicU izDaLa..nItI cE pOstojAti…TaKaV sE joS niE roDiO…mIslIm oNo…nIsI cUrO nIs poStiGla, sAmO sI poStaLa jOs jaDniJa, jAvI mI sE, pOsLaT cU tI 10 kUna i kUpi sI ziVoT i nE baVi sE moJim zIvoTom…i sTa tEbE bRigA kAd sAm jA s kOjiM?aKo tE vEc zAnImA tO niE isTina, a tO stO tI cUjeS, iLi iZmisLjaS, niE isTinA…tAkvA sAm…aK tI smEta mOe drUstvO, pA odI oD mEnE onDa…nEmoJ mI glUmiT nEkU fRendIcU jEr oBjE zNaMo dA tO niSmo…aK jA sAzNaM tkO sI tI, uUuU bIt cE tEbI…E, nEmoJ dA tI zovEm cUbRu, bIt cE tI vEsELo, nE sMijE niKo zIvcIraT iNkRedibL lEjdI, jE taK?hEh…zVaT cU jA i jOs nEkE…sAmO mI sE jaVi, nApiSI sVoJe imE…i maNueLLu mI nE diRaJ…cUrA jE fAntAstiCnA i nIE isTinA dA jE kuRvA…iMa dEcKa,aL niE s 5 iStoDobNo…aJ maL pRomIsLi moZe?!…i nIJE onA kRivA stO jU jE mAjKa pRirOdiLa pOdaRilA LijEpiM iZglEdoM, a Na tEbE nIe nI oBraCaLa pOzOrnOsT…sOrI, aL taKo tI jE tO…nO moZdA imA nAdE i zA tEbE…pRekInI biTi gLupA i uZivAj u zIvoTu;iLi sI nadI hObI, a mEnE i maNueLLu oStaVi nA miRu…nIsmO mI kRivE sTo nAs dEckI vOlE, a tEbE iZbjEgaVaJu i sTo Se zGozAvaJu kAd tE vIdE…nE moRaS tI biT bOg znA kAk lIjePa, aL saMim tIm aK iMaS saMopOuzdAnjA sI lIJeP i pRivLaCAn…tOliKo toGa o tOj teMi moZeS naCi nA nEtU, sTogA uMjeSto dA mI osTavlJaS bIjeSnE kOmeNtaRE koJi mE uoPcE nE diRajU, pRosUrfAj tIm sTranIcaMa i nAucI nEstO iZ tOga…

…e mAnuELLa, moRaM tI nEkaJ rEc sTa mI jE mOj «dEckO» reKo…nAs kAK saM hEpI…dAAa…i nIs sE nE bRinI zBog onE aNonImKe…pOsLat cEmO mI tImeU dA jE sRedI ko sTiaCu…cmOx&Hug&pApA…v.T.P.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.