umovanja

subota, 04.11.2006.

Borat

headbang

Evo me, nakon godine i pol. Onda znate da me nešto dobrano streslo. I to, naravno, opet sam u opoziciji. Dok cijeli svijet hrli gledati Borata, novinari pišu o njegovoj masnoj zaradi, kritičari ga nazivaju najsmješnijim filmom svih vremena, ja sam u banani....
cerek
Sa svojim dragim mužem odlučila sam skoknuti po svoju porciju smijeha u Cinestar, i šta je ziher je ziher – na Borata. Izišla sam iz dvorane razočarana, obeshrabrena: ima li na ovom svijetu išta smiješno u zadnjih par godina?
puknucu
Naime, film je koncipiran kao reportersko putovanje Kazahstanskog novinara Borata kroz Ameriku s namjerom da je bolje upozna i to prenese svojoj naciji u svrhu napretka i obrazovanja... I kao ideja činilo se da ima bezbroj mogućnosti graditi humor na temelju jezične barijere, kulturoloških različitosti, i slično.No, scene i dijalozi koji su nosioci humora u tom fulmu baziraju se na promicanju incesta, popularizaciji pedofilije, ismijavanje na temu mentalno retardiranih, iskorištavanju nezaobilazne poze 69 u muškoj gologuzoj tuči u hotelskoj sobi od kojih je jedan dasa kralj pretilosti i kao vlasnik takve mase, za pretpostaviti je da je to samo po sebi smiješno.
burninmad
Pretjerivanja u humoru (ne zna upotrebu WC-a, pa domaćicu pita kamo da spremi proizvod svojih crijeva koji valjda nosi u vrećici iznad stola, koketiranje sa homićkim forama («razvalili su mi anus, htjeli nešto gurnuti» i sl...), uglavnom, parada prostakluka, neukusa, jeftinoće...
party
Najzanimljiviji je kraj filma u kojem je Borat u posjeti nekoj pentakostalnoj zajednici (to je kršćanska denominacija koja slijedi Bibliju – ima još crkvi osim katoličke, btw), u kojoj se on, kao obrati na kršćanstvo umjesto štovanja nekog orla ili sl. i vraćajućoi se u svoj kraj, ovoga puta više ne proganjaju Židove, nego ih razapinju na križ i bodu vilama (jer im je proganjanje i maltretiranje Židova u tom selu glavna zabava).
zijev
Nameće mi se pitanje, zamislite da su muslimani napravili film koji bi bio neka paralela Boratu – ubijali bi ga dugo i polako, a da je nemusliman napravio film o Muhamedu ili Alahu, letjeli bi u zrak svi šminkerski položaji unutar njegovog grada, države, kontinenta i sl. Sjetite se samo što se događalo kad je netko nacrtao Muhameda sa drugačijim turbanom... bilo je frke i na blogu. A mi sami sebe... uf. Uglavnom, fuj.blabla



Update:
Čujem iz sobe da prijatelj mog sina spminje jednu scenu ih filma. uglavnom, i on ga je sinoć gledao, prepričava ga mom sinu, umire od smijeha. Pogodite koja mu je najsmješnija scena? Naravno, ona meni najodvratnija – tuča dvojice muškaraca u hotelu.


Možda sam ja gledala neki drugi film...

- 15:44 - Komentari (11) - Isprintaj - #