umovanja

petak, 20.05.2005.

Dragi moji blogeri,

Nema me nekoliko dana jer jednostavno, nisam imala neku temu zanimljivu za općenarodni značaj, a ono što me dobrano iziritiralo je o onoj fifici koja je rodila jedinog muškog nasljednika prezimena obitelji Tuđman. Ta je tema već isfurana na mom blogu, isto mislim o njoj i onim fificama otprije, a i ne dam joj mjesta na mom blogu koje ne zaslužuje. Eto, baš neću!

Kad izuzmemo duhovno na krizmi koja je upravo prošla, sve je bilo odlično, i još se jednom pokazalo da ono što baš prezirem ili pričam protiv… eto, to mi se baš dogodi! (Neću valjda i ja u fifice…? hm…)

Imam za vas, dragi moji blogeri jednu zamolbicu: moja mlađa sestra je neki dan otišla četvrti put na brod raditi kao … konobarica… posluga… nešto u restoranu…. Uglavnom, tamo će biti pet mjeseci. Iz Zagreba je odlepršala do Frankfurta, pa do Miamija. Još je u hotelu i uskoro će na brod koji vozi „kruzove“ naokolo. Sada ima i fotić, pa može slati izvrsne i zanimljive fotke. Uvijek uživam u njezinim pismima, koja su duhovita, zanimljiva, susreće tamo drugačije ljude, i zanimljive i dobre i loše, i nakaradne Amere, i smiješne… uglavnom, uživam u njezinim pismima.

Potrebna mi je vaša pomoć: pošaljite joj komentare podrške da otvori svoj blog, on bi zasigurno bio zanimljiviji od postojećih školskih blogova, blogova o dječjim kakicama, ili o onome što ja mislim o fifici obitelji Tuđman… Bilo bi poučno, zanimljivo, aktualno, duhovito (autentično…osobno…novinarski korektno…i…i…)!

Hvala vam!


- 08:34 - Komentari (39) - Isprintaj - #