umorno_oko

< srpanj, 2018 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

28.07.2018., subota

Grezi Bugari i crveni misec ...

Skoro da san se uželija Poljuda ... ali kako poć?! Sam mi se, bome, ne da ... Vinka me je škartala, ča nije nikakvo čudo obziron na godište. Njezino naravno ... Zakonita je od našega prvoga izlaska bila na Poljudu NULA PUTA. "Zlato mamino" navigaje i dolazi tek izad Vele Gospe.
Pitan ga ja da bi li netijak Toni volija poć sa menon ... Asti pitanja! Rekla bi moja Vinkica da je to retoričiko pitanja, to ka ono na koje unaprid znaš odgovor.
I tako krenen ja u likara u ponediljak ujutro, dok san doša do Grada okisnen ka (piiiip!) do suvenirnice u Marmontovoj. Vidovita prodavačica, kad me je vidila na vrata kaže:
"Vi ste sigurno došli kupit karte!" cerek
Da mi je znat samo kako je uspila pogodit!
Nikad, okad je Poljudske lipotice, nisan bija na jugu (jugoistoku, preciznije!) ... a okad san čuja da je tamo tzv. dičji sektor, reka san, ajde, gren i to vidit!
Nikad ne viruj novinan i portalima ... ako san prije sumnja (a ne SUMLJA, Jure cerek ) u to, sad san siguran. došli mi u šest i pet isprid ulaza, a svi katanci još na vratima.

 photo 01 selfi isprid juga_zps1bcjx2ir.jpg
Selfi sa netijakon

Ali skupilo se polako još svita, nisan jedini pročita/čuja tu obavjest ... pa su nan se smilovali koko sedan manje kvarat i otvorili ... Tonija nije deboto ni pogledalo ... a meni sve izvrnilo . Ča je u borši? Fotoaparat! A tu ta tlane? Objektiv! Pa me sve nikako sumnjičavo gleda ... Onda san mu reka da ću se mašit u suca objektivon od dvi i po ijade kun, ali da ne govori nikome rolleyes... onda je umra od smija, posla me na jedno misto i mola da uđen.
A bilo je zapravo prirano ... i još sunce tuklo u facu, taman na zalasku ... Rico je još baulja okolo jer nije bilo dice koju bi zabavlja ...

 photo 02 rico_zpsn8xarez2.jpg

A i meni nije ostalo ništa drugo nego ubit ovo malo vrimena dokle ne počne, jer je i sjever još bija prazan ...

 photo 03a SA JUGA_zpsgmompe7d.jpg

... pa nisan jema izbora vengo slikavat komadić travnjaka, izmučen od "Ultre" i još uvik nerikuperan od "cidokora" i ostali mišomori kojin su ga partijaneri načičali headbang

 photo 03 korner_zpscjiqyysa.jpg

... i ostale prirodne lipote koje su šetale priko terena ...

 photo 04 priroda i druscarontvoIMG_8937_zps10gsioli.jpg

Kad bi inače snimija poznati Hajdukov grb na istoku iz ovega kantuna cerek

 photo 05 ustok_zpsdqkz6mnz.jpg

Tu i tamo bi u kadar uletija koji rejoplan, ča se mora baš priko Splita okrenit ...

 photo 06 avion_zpsfnwbhunx.jpg

Ekipa je počela pristizat ...

 photo 07 torcida_zpsyk8gp4o5.jpg

... čak se znalo nač i malo iskusniji navijači Hajduka ...

 photo 08 penzija_zpspmpitn2m.jpg

A kakova je bila utakmica?! A ča ću van poć govorit, jedino da malo slobodnije citiran jednu moju priju koja je rekla da posli svjetskoga prvenstva u Rusiji gledat OVO pari ka da posli slasne janjetine mumaš kruv od deset dan! puknucu
Sve je dobro ča se, makar na kraju, dobro svrši cerek Jedan i nula! A za dišpet onin vječno grintavin i nezadovoljnin meju van, samo da spomenen onu staru izreku jedne trogirke bolje i mali (piiip!) nego prazna (biiip!)
Sve u svemu, nova sezona baluna je odlično počela, pobjedon ... a ča se drugi stvari tiče, kad san zakletoga dinamovca slika sa Hajdukovin šalon (pošteno izgubljena oklada!)

 photo 09 riobradi_zpsagajdvkp.jpg

... kad je oni (biiiip!) Reić (napokon!) dobija IZGON sa Poljuda ...

 photo 13 reic_zpsbksjl9za.jpg

... onda je sve moguće. HŽV!

Crveni misec i fontana u sve kolure
Dan poslin utakmice bila je najveća pomrčina Miseca, tzv. "crveni misec" u ovome stoliću. I još se za žuntu moga i Mars vidit kraj njega ... Sićan se one stare baze kad su navodno američkoga pricidnika Reagana probudili usrid noći da su Sovjeti piturali misec u crveno, a on samo manija rukon i reka: "Big deal! Napišite na njemu Coca-Cola!"
U današnje vrime društvenih mriža kad se slike i baze proširidu brzinon svitlosti, najbolje su mi bile ove dvi ilustracije pomrčine miseca koji je uša u zemljinu sjenu ...
"Ravnozemljaška" cerek

 photo 14 ravna ploa_zpsegp7uycf.jpg

... i ova kako pomrčina izgleda u Slavoniji cerek

 photo 15 kulen_zpswq5jtqll.jpg

Ja san, prokleto nepripremljen, samo zgrabija boršu sa foto opremon i krenija sa Zakoniton na Malačku, bar se malo sakrit od gradski svitli ... Zašto ono "prokleto nepripremljen" ?!
Pa tek san kad san doša gori svatija da nisan uzeja STALAK "#$%& ... headbang headbang headbang
Ali nakon bar šporki besid ča su u to ime izletzile iz mene, malo san se potrudija, iskoristija "Kobilu Suzi" ka čvrsto uporište i potega par slik, minjajuć postavke i objektive.
Evo, nije savršeno, ali je ovo najbolje ča san uspija napravit ...

 photo 10 red moon_zpsddfoepzn.jpg

Drugi put, ako ga doživin, biće bolje thumbup
A za gledat i nedajbože slikat "Suze Svetoga Lovre" sredinon osmoga miseca, već počinju pripreme. Najprin ću stalak uvalit u auto headbang puknucu Rekla je Zakonita da će mi ona napomenit, da ne zaudobin ...
I tako, uputimo se lagano nizdol, još je rano za poć doma, pa smo malo spojili ugodno sa korisnin.
Osvježili smo se sladoledon u staroseljskome Đardinu ... i malo vižitali novu fontanu ča minja kolure priko mobitela ...

 photo 11 fontana_zpslxe7ffbn.jpg

 photo 12 fontana_zpsmayxs6mn.jpg

Puna srca i kartice o fotoaparata, uputili smo se lagano doma.
Zdravi i veseli bili!!! mah mah mah

- 15:57 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.