umorno_oko

< studeni, 2017 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

10.11.2017., petak

Rekuperacija

Rekuperacija. Oliti oporavak ... Krasnoga li razdoblja ... od 21. 10., kad je bilo 9. izlučno vatrogasno natjecanje za djecu i mladež naše županije, nikako na zelenu granu headbang
Ka ča san i napisa u prethodnome postu, odonda san prisilni ljevičar ... i to ne, šporkačuni, nima veze sa političkon orjentacijon, nego sa otin koju ruku duperan (služin se, za sjevernjake)
Silon prilik, mene ka dešnjaka od rođenja, tokalo je sve činit livon rukon, da van sad ne nabrajan ča sve sa njon triban činit, jerbo bi tija bit pristojan puknucu
Dvi šetemane (sedmice, za sjevernjake) san leža u bolnici sa rastvorenon šakon/podlakticon, ka Švarceneger u prvome "Terminatoru", kad je sam sebi "popravlja" ruku. Srićon, to je izad mene, u prošli petak su me imbazdali, i u subotu poslali doma. Na oporavak. Koji gre, doduše, ali pomalo, teta dotoresa je rekla da tako i triba bit thumbup
Jučer san čak uspija dvi beside napisat desnon rukon! Na papiru, penkalon ... A i utakmicu san gleda, previše mirakuli za jednu večer ... em su naši igrali "ka veliki", em je bija pun-puncat Maksimir, a da nisu dilili mukte šalove i kobasice. U njanci misec dan, prišli su ovi naši "kockasti" ča trčedu za mijuron put od trnja do zvizda. Ča se to prominilo u malo vrimena? Najbolje je na to pitanje odgovorija naš golman Subašić: Ča se prominilo? Izbornik!
Eto tako! I dosta o balunu. Bar do nedije ...
U međuvrimenu, kako su mi lagano proradili oni "črvi u guzici" ča mi ne dadu na miru sidit ... Prvi put san vazeja fotoaparat u ruke, posli onoga natjecanja u Lori, 21. 10. ... Umira san od straja da mi ne ispadne headbang
Najprin jedan probni snimak, u kući, E.V.E. ... glavna "glumica" u filmu WALL-E ...

 photo 07_zpsow1chlwy.jpg

... pa san polako, bojažljivo, izaša vanka na sunce, isprid kuće, snimat jesenje kolure ...

 photo 01_zpsopuflasm.jpg

 photo 02_zpss4udbczk.jpg

 photo 04_zpssropitxn.jpg

 photo 05_zpsf2cjspvt.jpg

 photo 06_zpsdjibnrcf.jpg

... i ovi zaostali šipak, koji je samo pukin slučajen, zato ča san ja blesiran, dočeka duboku starost na svojoj grančici ...

 photo 03_zpshtdkirqr.jpg

... inače bi i njegovo zrnje završilo u terini na koju bi svako malo neko od ukućani navraća, bilo sa žlicon, kučerinon ... ili golin rukan, već prema afinitetima cerek
Pozdrav od mene, (još uvik!) lagano blesiranoga u desnu šaku, iz Zapadni (još malo!) Kaštili.
Zdravi i veseli bili!!! mah mah mah
- 20:27 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.