umorno_oko

< srpanj, 2017 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

30.07.2017., nedjelja

Od "Noći veterana" do "Pasje Ultre“

Noć veterani
Nisan još ovo lito izlazija vanka, ono, kako triba ... Nema smisla da van sad navodin razloge, ionako sam sebi ponekad parin ka Jeremija headbang
Proša mi je godišnji, a na nijednu feštu u selu nisan bija. Rekli bi zli jezici da is nije ni bilo ... ali neka. Mislija san se oću li i ovu vrilu subotnju večer ostat doma, beštimat (psovat, za sjevernjake) na televiziju glede finala vaterpolskog prvenstva svita ... oli povirit najprin na „Noć veterani“ HNK Jadran iz K. Sućurca pa ondak do grada ...
Poučen iskustvima prijašnji godin, očekiva san „čevapi party“ ... iz više razloga. Em su najjeftiniji u nabavi, em is je najlakše spremit.
Prigriza san i to, i uputija se ... usput beštimajuć na radijo u „Mojoj Kobili Suzi“ (tm) jerbo je bajni spiker na HR2 od početka trećega kvarta utakmce skoro do prid kraj treće četvrtine, deboto cilin puten od Novoga do Sućurca, nije spomenija rezultat. Ajde, vodimo 4:3 ... odanija san. Čak san se uspija i blizu parkirat. Jema bit da se mašo svita odlučilo najprin doma gledat utakmicu.
Parkira san se odma vizavi (priko puta, za sjevernjake) one znamenite balature, odakle je don Karmelo u Malome mistu zavapija dragome Bogu „Koze i jarce si mi da, koze i jarce ti vraćan“



... pa se uputimo Zakonita i ja do Veloga mula. Jerbo je Vinkica već bila tamo!
Fala Bogu, kako jeman su čin povonjat ljubičicu, nadaleko se osjeti miris pečenja. Bogami ovo nisu čevapi. Hm! Počeli su mi se rojit upitnici naviše glave ... Nima čevapi? Mirakuli (čuda, za sjevernjake) se događaju. Možda me sutra na poslu dočeka moj ljubljeni đometar (geodet, za sjevernjake) sa dovršenin geodetskin projekton, jedinin papiron koji mi još fali za ishođenje građevinske dozvole puknucu puknucu ... srića njegova ča se ne umire od štucavice, jerbo bi potrošija sve živote od jedne pristojne maške. Eto tako!
Molajmo mi sad građevinsku problematiku ... kad san se približija, očima nisan moga virovat!
Bilo je za jist ribe ...

 photo IMG_6433_zpsw49ybsj2.jpg

... lipo pečene i spremljene, a nije ni čudo kad se vidi koji je iskusni ribar priprema gradele ...

 photo IMG_6436_zpsybghb9sr.jpg

... lako je bilo onima peć cerek
Kome to nije po volji, moga je kusat malo crnoga rižota ...

 photo IMG_6444_zpslxyccyno.jpg

... a bilo je i za one, finčukaste, ča nisu tili ništa iz mora jist: lipoga fažola sa kobasican!

 photo IMG_6443_zpsahlrkpjk.jpg

Je da baš nije stađun o' fažola, ali ljudski ukusi su čudnovati. Uostalon, i ja san papa fažola, lani u ova doba cerek
Sve je to spremala iskusna ekipa (jesu li veterani oli nisu?)

 photo IMG_6441_zpsbvh33ubi.jpg

 photo IMG_6434_zps6hhbdcik.jpg

Jedino bi malo zapinjalo oko jezika ...

 photo IMG_6442_zpshovfrspx.jpg

... pa bi dikod zabolile ruke i noge one na blagajni dokle bi naplatili ili one oko kazana dokle razumidu naružbu ... jerbo je, kako kažu oni ča su od početka, bilo je više fureštoga svita nego naši. Biće radi utakmice thumbup
Kako se kod okrene, svita je bilo puno, su obe strane ...

 photo IMG_6439_zpssjrv302u.jpg

 photo IMG_6456_zpsow7sapnw.jpg

... muzika je uredno odrađivala svoj dil posla ... pobrali su "standing ovation" kad su objavili da smo pobjedili Mađare u finalu vaterpola. I naravno, odma zasvirali "Večeras je naša fešta"

 photo IMG_6468_zpssktp9t92.jpg

... ljudi su sa gušton sedili i konzumirali ponuđeno ...

 photo IMG_6432_zpscmt56pea.jpg

... ili samo šetali okolo sa unučadi, jer je veći gušt nego sidit doma ispod klime ...

 photo IMG_6464_zpsweqwheyn.jpg

Prodavala se i lutrija. Točnije, Tojo je na ugodan i kulturan način uvjerava ljude da kupidu lutriju. Uzeja san jednu kartelu, reda radi ...

 photo IMG_6452_zpskmae1v2g.jpg

... a tek san kasnije vidija ča su, među ostalin, zgodici na lutriji ...

 photo IMG_6450_zpshhtzvzc7.jpg

 photo IMG_6475_zps9lidn5d8.jpg

Pripa san se, kako me krenilo, da ću dobit jedan od ovi zgoditaka cerek ... bilo je vrime za krenit dalje. Ostavija san Tajani kartelu od lutrije, reda radi ... ako, kojin slučajen, ča dobijen. I dobija san! Dočekala me, kad san doša doma, poruka ne fejsu, da jemamo pizze u caffe baru „Roko“. Asti100! Straj me i poć na posal sutra, možda se oni moj najdraži đometar ZAPRAVO pojavi. headbang headbang
Dunkve, tribalo je krenit dalje. Obeća san mojin curama da ću is odvest na noćnu izložbu pasi na staro Hajdukovo igralište ...

Pasja Ultra
I to san iz više razlozi obeća. Ajde, drago je i meni vidit lipo sređene najvjernije čovikove prijatelje, ali Vinkica ... otkrija san od nazad malo vrimena da je deboto infišana pasima. Pogađa koje su pasmine bolje od mene. I ča je najvažnije, obećali smo joj , kad se priselimo nazad u Mašograd, uzest jednoga pasa. Ali na način da ćemo spasit jednu beštiju iz azila za pase.
Na ča je ona svečano obećala da će se brinit o njemu/njoj. Amen!
U Splitu nismo baš bili takve sriće za parkiranje, ka u Sućurcu. Najbliže ča san uspija uvatit je kod zgrade policije. na „Trgu“ Hrvatske bratske zajednice. I nemojte me pitat zašto je ono TRG u navodnicima, jer bi napisa još tri kartice teksta. Eto tako!
Ajde, nije ni to loše. Zna san se ja dikod parkirat i kod prijatelja u Kranjčevićevoj, pa poć na Poljud, ali to su bili dani kad san bija malo mlađi. I zdraviji. Zli jezici bi rekli „i luđi!“ ... „#$%& opet progovara Jeremija iz mene headbang
Laganon šetnjon, uz revanje cvrčaka, i to onih dnevnih koji još nisu išli u krpe, došli smo do Krajeve njive (staro Hajdukovo igralište, za sjevernjake) ... a tamo dignuti šatori, a na sredini par ograđeni prostori, di su suci ocjenjivali igrače po pasminan ... i čatigajaznanpočemujoš cerek
Kad smo ulizli unutra, čulo se više fureštoga jezika nego domaćega, bilo is je ovod iz cile Europe. Ljudi su prošli par stotin, i di koju iljadu, kilometri sa svojin četveronožnin ljubimcima za doć ovod. Reka je niko na radiju, zaboravija san, nažalost, ko ... prava pasja Ultra cerek
Bilo je svakakovi beštij ... i veliki, i mali, i duge i kratke dlake ...
Aljaški Malamut (malo je krupniji od haskija, iako su bliski rodijaci)

 photo IMG_6476_zpswwtmb69i.jpg

 photo IMG_6485_zpsr9abayew.jpg

 photo IMG_6477_zpsfsc8hunv.jpg

 photo IMG_6481_zpsfnp8tanq.jpg

Ovoga znan, jedina pametna plavuša: Zlatni retriver!

 photo IMG_6482_zpsoue3b1nw.jpg

Ovo je niki hrt, afganistanski, jer mi pari malo privelik za borzoja (ubija me na „1 protiv 100“)

 photo IMG_6483_zpst5fsnfgu.jpg

Ovo je američka akita. Ipak mi je puno simpatičnija origigi japanska ...

 photo IMG_6487_zpsqm4lqxg3.jpg

 photo IMG_6488_zpsabyacrwb.jpg

I ja san deboto dehidrira, a di neće bidne beštije, vruće, a još moradu nosit ove „viklere“ na sebi da jemadu lipšu frizuru cerek ...

 photo IMG_6489_zpsuz4ikpwi.jpg

Za ovega ne znan od koje je vrste, ali znan da ga jema Rajesh Konthrapali u seriji „The Big Bang Theory“

 photo IMG_6494_zps06qzx0na.jpg

Kovrčavi bišon ...

 photo IMG_6495_zpsz7jratbk.jpg

Koja bi to izložba pasi u Splitu mogla bit bez dalekih rođaka Ponga i Perdite, predmeta mračnog obožavanja Cruelle de Vill ... Dalmatinac!

 photo IMG_6498_zpseyd0qr8v.jpg

Pomeranac ...

 photo IMG_6504_zpsb7jeesrh.jpg

 photo IMG_6506_zpsv4jrcrpb.jpg

 photo IMG_6508_zps1q3vc85k.jpg

... i tu je negdi priči lagano bija kraj. Obašli smno više-manje sve.
I bidnin pasima se prispavalo ...

 photo IMG_6507_zpsrwt27zhc.jpg

... a di neće meni! Naiša san na kolegicu sa fakulteta, Davorku Roje, koja se dosta razumi u pasju problematiku ... i sa njon smo se dogovorili da, kad bude vrime, gremo do Žarkovice izabrat pasa/ćuku/ćoću/whatever za našega prvoga četveronožnoga prijatelja.
Poslin toga dogovora krenili smo lagano doma, a „#$%& čvrčki su još pilali po svome ... zdravi i veseli bili!!! av! av! mah mah

- 18:17 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.