umorno_oko

< travanj, 2017 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

24.04.2017., ponedjeljak

Ćiro u Lori

Iza ovakvoga naslova se more svašta lipoga, a i gruboga, sakrit ... ali ovi put se nije radilo o ničemu grubome, dapače, čak štoviše cerek
Još otkad je puka prvi glas da Tarik Filipović sa monodramon «Ćiro» gostuje u Splitu, vrebali smo na ulaznice. Ne svi mi, naravno, ali o tome, tj. o kazališnin događanjima, ionako najviše vodi računa kapetan naše pub-kviz ekipe "Nevera", Damir Mrkonjić.
Dunkve, čin su se priko interneta mogle prve karte nabavit, uzeja je meni dvi, sebi i kolegi iz ekipe, Bernardu Pavičinu.
A zašto samo dvi za mene? E sad, da ne buden prost ... recimo da je skoro utekla baka sa kolačima ... Vinkica je od pri par dana (21. travnja) i službeno tinejdžerica, jerbo je proslavila trinaesti rođendan ... i to u nastavcima. Najprije su ona i starija ekipa išli gledat najnoviji nastavak oktansko-adrenalinske franšize «Brzi i žestoki 8» ...

 photo vinka_stariji_zpspijeccz4.jpg
... i odma se slikali za idući film koji triba poć gledat ...

... a onda smo odma sutradan sa juniorskon postavon bili gledat «The Boss Baby» ...



... koji, makar po mome mišljenju, i nije bija tako loš. Makar za mene, ka tovara od 50+ godin. Jer je mora neko poć oba dana s njima thumbup
Ka i obično, ekipa za sinhronizaciju je svoj posal obavila maštovito ... pa se u filmu firma koja «proizvodi» bebe (!) koja se inače zove «Baby Corp» prigodno, na hrvatskom jeziku, zvala «Bebikor». Svaka sličnost sa stvarnin događajima je skroz slučajna & nenamjerna cerek
A tribalo se malo is slikat, je li, nismo bili gledat Štrumfove ali idemo, prvon prilikon thumbup

 photo vinka_mlaji_zpsmri0xh5u.jpg

Skoro da san zaboravija napomenit, jučer je bija Sveti Jure ... dan našega mista, Kaštel Sućurca, od milja nazvanog Mašograd. E da ne bi ja opet i po tome pitnju partija nadugo & naširoko, sve van lipo ovod piše ...

Odo ja daleko od Ćire ... jbg, godine su to. A i nije mi prvi put, moran priznat.
Predstava je bila u Domu HRM u Lori ...

 photo ciro_01_zpsvwfuhdaj.jpg

... i za divno čudo, Zakonita i ja smo smo došli na vrime, a da nije kiša udrila. Mirakuli se događaju ...
Dvorana se polako ispunila, a na sceni samo jedna šentada (klupa, za sjevernjake)
A Tarik, ka po običaju, uspješno je odradija predstavu ... samo njemu more past napamet u minutu «pomišat» Ćiru, pok. predsjednika Tuđmana i Špira Guberinu. Da ne kažem da glasom Ćire Blaževića imitira na trenutke «i onoga maloga Tarika Filipovića» ... a da to na kraju izgleda skladno i gledljivo.

 photo ciro_02_zps2nhdghg4.jpg

 photo ciro_03_zps3n0c6hcm.jpg

Očeša se, naravno, i o neslavnu epizodu Ćire u Hajduku, pa se na izjavu da «na Adventu u Zagrebu okrene glavu na drugu stranu kad prođe kraj kioska sa Debrecenkama» dvoranom u Lori prolomija gromoglasan smijeh svekolikog pučanstva.
Gol u rašlje ... pogotovo posli pobjede Hajduka u «majci Svih Derbija» u Zagrebu ...



Uru i po maštovitoga monologa, uz interakciju sa publikom, naročito nježnijeg spola u prvome redu, prošlo je u tren oka ... nakon predstave smo ostali kod ulaza počekat jedinog & glavnog aktera večerašnjeg događanja ... i proćakulali s njin par besida ... kad me je vidija u mojoj «Mučko Đubre» majici ...

 photo mucko_djubre_zpsvahinzhr.jpg

... promrsija je samo jedno znakovito «Hm!» ali se ipak nasmija ... a Mrki mu je objasnija kako je doša do njegovog emaila. Priko tete Branke iz ekipe na HRT-u, koja radi «Potjeru», na koji se Tarik uredno odazva i posla svoj broj mobitela ... A onda san mu ja objasnija kako san se izluda ne bi li doša do njega kad mi je blia promocija libra, 2013. godine, bija bi jedan čovik iša po njega u Dubrovnik i vratija ga nazad ... samo ča ja nisan moga nikakvin elektroničkin puten doć do njega, ka Mrki nikidan. ... Idući put ću i ja pitat tetu Branku thumbup

 photo ciro_04_zpskqqw34a2.jpg

Rastali smo se u dobrome raspoloženju, uz njegovo «Hvala što ste došli!», on je već iša na neku večericu pa pravac Sarajevo, na novu predstavu ...
Do neke iduće predstave u Splitu, ili barenko Užbenku ... Zdravi i veseli bili!!! mah mah mah
- 09:01 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.