umorno_oko

< ožujak, 2017 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

19.03.2017., nedjelja

Mašogadur u šetnji po Europi

Nije nan, fala Onemu Gori, prvi put, a nadan se da neće bit ni zadnji. Najprin, da spomenen o čemu se radi – Mašogadur su naše novine o' maškar. Mašogradski maškar, ofkors ... Cilo selo ga gušta čitat, i svima se je drago narugat kad vidu drugoga unutra ... a kad vididu sami sebe, onda se spusti nos ... zašto baš ja ... ča si se mene uvatija ... ča nisi o njemu/njoj ništa napisa ... a ja lipo na to „reci ako smo falili, pa ćemo dogodine objavit demanti“ ... onda me pošalje u niku stvar i tu svaka suvisla diskusija završaje cerek
Rekli bi zli jezici da je ove godine list, broj šesnajst, iznimno uspješan, jerbo se je dosta nji najidilo ča smo i stavili unutra ...

 photo naslovnica_2017_zpsx8cf0ulw.jpg

PDF oliti elektronski oblik „Mašogadura“ je zna obaigrat Europu i svit i prije ... omar poslin pokladnoga utorka. Ako se ne varan, lani san prvi put posla oni pravi, šušketavi, papirnati primjerak u Švesku, u ono misto di je Zlatan Ibrahimović, mali bosanski izbjeglica, počeja igrat balun. U onome klubu ča ga je Hajduk izbacija u fotofinišu, kad je bija koncert Placida Dominga na Prokurative.
Daleko san ja odluta ... rič je o Mašogaduru, buzdo, a ne o Hajduku. Iako se ovi ča smo mu poslali u Malmo ne bi bunija ni da o Hajduku pišen. Satra me je rečeni Đuro iz Malmoa ... da koji će mu (piiiip!) Mašogadur u PDF-u, da ne more vazest laptop/tablet/whatever i poć lipo ka čovik sest u kondut (zahod, za sjevernjake) i čitat. Onda je udavija Buiša, pa Buiš mene ... i tako san mu lani prvi put posla Mašogadur „utvrdo“. Tako je počelo. Ove godine smo išli malo dalje, i šire ... koliko san posla PDF Mašogaduri, ne znan ni broja. Sve je partilo, naravno, u bližu i dalju dijasporu ... ali san ovi put posla i papirnato na par misti. Opet onemu Ibrahimoviću u Malmo ...

 photo djuro_zpsrinkb01q.jpg

... doturu Antoniju u oni grad di se stadion zove po Švarcenegeru thumbup (Graz, za neupućene)

 photo antonio bamba_zpsgabu1m7e.jpg

... Boži Lisniću u Hamburg, jne samo da ga je on pročita ...

 photo bozo_zpsqiuotlpq.jpg

... nego je i po grada navuka, pa mi se kune da su niki ljudi pripoznali Antunića ...

 photo bozo3_zpsajfy9et5.jpg

Prvi put je ove godine išlo kod Mikija Markovića u Italiju ...

 photo miki_zpsieyibvdb.jpg

Sporija in je pošta od plaće, da ne rečen od našega „Pony Expressa“ ... Sviman san skupa posla, u njega je došlo sedmicu dan poslin nego u Švesku. Šime poštaru vrati se, sve ti je oprošteno thumbup
Ove naše domaće deboto i ne računan, a i njima je putovalo skoro nedilju dan, ne bi da još pokojne Tereza i Domina raznosidu poštu. A dalo bi se razmislit i o Milevi Kaćalovoj. Eto tako ...
Đurino kumče u Zagrebu, mali Duje, je dobija svoje štivo ...

 photo duje_zps1ooopxau.jpg

... isto ka i teta Vlatka na otoku Murteru ...

 photo vlatka_zpsrvp7muoh.jpg

Nadan se da su se naguštali čitat ... akobogda i dogodine, samo da je zdravlja. I zeru sriće ... ako bude sve kako triba, moga bi ga pisat iz rodnoga mista (vidi urednikov kantunić!)
Ako san ga slučajno (PDF!) kome još zaboravija poslat, neka mi se javi, šaljen odma!
Zdravi i veseli bili! mah mah mah
- 23:15 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.