umorno_oko

< siječanj, 2017 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

03.01.2017., utorak

Hot chocolate

Ne, nije rič o glazbi hitmejkera „iz prošloga stoljeća“ (Vinkina izjava, op. a.) ... iako bi se i o tome dalo raspravit. Jemali su oni i dobri pisama ...


Najbolja izvedba ikad je bila kad su Frane Crnac, Baricello, Tasko i Taraš ovo pivali/svirali na plejbek u Mašogradskome kinu, sredinom sedamdesetih godina ...

... ali ovi put je ipak rič o pravoj VRUĆOJ ČIKOLATI, toplome napitku koji se malo pije, malo muma sa žlicon, zavisno o gustoći cerek
Odlučija san se malo i u tome okušat. Naravno, ne ono gotovo ča istreseš, prokuvaš i serviraš ... ovod san naša ricetu kako jednostavno i u malo vrimena spravit spomenutu deliciju.
Idealno za ovakoga buzdu (dummie, za sjevernjake) ka ča san ja, kulinarski laik thumbup
Gledano po riceti (izaberite čokoladu po volji!) izbor mi nije bija težak: dva paketića „Životinjskoga carstva“, deset čikolatica taman prava mira: 150 g.
Nije mi vrag da mira pa san malo eksperimentira, zanamisto cimeta kako piše u riceti, meka san vanilin šećer sa cimeton.
Pa mi je krajnji proizvod ispa malo prisladak. Još jedan za'eb, da znan za ubuduće. Triba najprin ulupat šlag. Da se čikolata ne oladi dokle je šlag gotov. A i potirat Zakonitu i prinčipesu iz kužine jer mi je, dokle san se okrenija, polak šlaga već falilo headbang
Znači, iduči put radin varijantu sa onon Nestle CRNON čikolaton, cimet a ne kombinacija vanilin cukar sa cimeton.
Čak i uz nabrojene početničke greške, krajnji rezultat je nesta u vidu lastina repa ... jedva da san uspija i slikat ...

 photo hot chocolate_zpstdlevtrg.jpg

... a ocjena koju san dobija od moga ženskoga žirija (dobar, tri) me zadovoljava obziron da je prvi put njami
Idući put će siguro bit bolje, a i činin duplu dozu, da i mene dopadne maalo vruće čikolate sa šlagon. Uz Vinkinu opasku da fali sirup od maline puknucu
Zdravi i veseli bili!!! mah mah mah
- 17:52 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.