umorno_oko

< listopad, 2016 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

21.10.2016., petak

Fotoklub Split AD MMXVI

Pokušajen, još okad san se uvatija pisat blog, napravit koju lipu sliku ... ono, baš po zanatu. Više mi puti nije uspilo nego ča san uspija, a diko se i meni dogodi koja lipa kompozicija. Lipo je jemat pravu opremu, ali, kako me je naučija stari fotografsko/novinarski mačak Gjuro Gajdek, još je bitnije znat ograničenja opreme, pa je iskoristit na najbolji mogući način. Dodajte na to još ono malo gradiva iz tehničkog odgoja iz pučke skule, ča mi još nije izvitrilo, i puno, puno volje za naučit ča novega ...
A di ćeš bolje naučit nego među meštrima od fotografije, u Fotoklubu Split.
Kad san čuja da se otvara izložba 19. listopada u njiovome salonu u Marmontovoj, nisan se puno mislija za poć. Pogotovo kad san čuja da je naša Sućurka, Majda Rožić, osvojila prvu nagradu ... a već san par puti obeća da ću jon doć na izložbu, jer pratin njezine radove po društvenin mrižan ...
Posebno me se dojmila njezina kolekcija u vjenčanican, koje je snimila sa ekipon plesnoga kluba, ali ne ono di pleše moja Vinka, nego di su one malo ... iskusnije thumbup ... od Dijane Rajkuše i Marijane Vulas pa sve do Gorde Terinčeve, da mi ne zamiri koja jer is je puno z sve nabrojit cerek
Nikako se načudit kako is je natirala da obučedu vinčanice i zauzimljedu sve one poze za slikavanje ... kad san vidija da su tako došle i u povorku od maškar, sve mi je bilo jasno cerek
Krenili smo tako u sridu, Garbinovi u punome sastavu, put Marmontove ... za divno čudo, na vrime, prispili smo povirit prije službenoga otvaranja ... za vazest katalog ...

 photo katalog_zpswro3zggb.jpg

... i par kartolini (razglednica, za sjevernjake) za koje se davala donacija ...

 photo kartolina2_zpsicurfqoe.jpg

 photo kartolina1_zpsrjox0dsv.jpg

... mislija san ne vazimljat, ali kad san vidija koji su motivi ... rado san šušnija malo lemozine ... a kako je bilo još malo vrimena, nabrzinu san priletija i zabilužija par radova koji su mi, onako, odma upali u oko ...

Maloga kurijožastoga (znatiželjnoga, za sjevernjake) pasića dalmatinca koji viri iz borše ...

 photo mali_jere_kurijoza_zpsabrhapna.jpg

... sliku maške lupežice usrid akcije ...

 photo maska_lupezicaa_zpsmjxk1dr9.jpg

... odmor diteta i njegovoga/njezinoga virnoga pasića ...

 photo mali odmor_zpsv7cnmgyr.jpg

... i prvoga poljupca oca i diteta ...

 photo first_kis_zpsfnlzmnog.jpg

Sa diskretno naznačenin Hajdukovin grbon, a sve u stilo one Torcidine «... i pape i dida bili su Torcida ...»
Fala Onome Gori, zna san da nas jema svugdi, ali bilo je mašo Sućurani. Bolje rečeno Sućurki, u dvotrećinskoj većini ... Iris Ban je jemala par izloženih radova ...

 photo iris_2_zps4n51xlc8.jpg

 photo iris_1_zpsr1n63f8u.jpg

... a Majda Rožić je osvojila prvu nagradu sa svojin autoportreton ...

 photo majda_zpsx5hz4rcy.jpg

Osin ča smo je mi došli povirit, jemala je i cilu navijačku skupinu sa cvićen, ča san uredno zabilužija thumbup

 photo majda i navijacice_zpsd1xigvf0.jpg

Ono male prostorije di obitava Fotoklub Split je bilo sasvin pristojno popunjeno ...

 photo skupnaa_zpsatqcvkec.jpg

Na kraju san se i sam iznenadija, ovi put nisan samo slikava, nisan bija samo subjekt, nego i objekt slikavanja cerek
Zafaljijen @geomiru na ovin lipin slikan, koje će me uvik sitit kako san tu večer bija okružen velikin fotografskin imenima ... od Feđe Klarića, pa dalje ...

 photo geomir_3_zpsrzw0htrx.jpg
Photo: @geomir

 photo geomir_2_zpszgqdqjis.jpg
Photo: @geomir

... a slika me je i vanka dokle san meća u škvadar Majdu i njenu «Torcidu»

 photo geomir_1_zpsy3vv1vad.jpg
Photo: @geomir

Nezaboravna večer, kad san se, posli mašo godin, osjeća ka malo dite među velikanima, od koji se može samo naučit thumbup
Nismo puno ostali, unutra je bilo vruće ka u kotlu, jerbo je neko «zaboravija» upalit klimu headbang ... pa smo se prošetali do Križeve kale u «Ba!čevap», počastit se, da mi oprosti «Kantun Paulina», sa najbojin čevapima u Splitu. Naravno, govorin iz osobnog iskustva, a mislin da će se «Glavate Želve» i «Nevera» složit sa mojon opservacijon.

 photo cevapi_zpspavp1zu7.jpg

Do druge izložbe, do drugoga susreta ... Zdravi i veseli bili!!! mah njami party
- 13:54 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.