umorno_oko

< srpanj, 2016 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

08.07.2016., petak

Blackwood by Hoyka

Stiglo je novo lito, i kalendarsko i klimatsko, fala Onome Gori, napokon ...
Taman su mi bile iz pameti izblidile užasne slike izgorenoga pejzaža sa Pelješca i Korčule od lita 2015. godine ... a onda je doletila ova izložba i lupila me po glavi ka mokrin šugomanon (ručnikom, za sjevernjake) ...
Ova izložba, pod nazivom „Crna šuma/Blackwood“ nastala je od serije fotografije vrhunskoga majstora, Damira Hoyke, koji je, u suradnji sa HVZ (Hrvatskom Vatrogasnom Zajednicom) tija prikazat apokaliptične prizore onega ča je ostalo poslin požara iz malo drugovačijega kantuna, viđeno okom umjetničkoga fotografa.
Izložba je otvorena u ovi petak, 8. srpnja u dvorcu „Vitturi“ u Kaštel Lukšiću, a izložene fotografije možete pogledat još dvi šetemane (tjedna, za sjevernjake) ... Bija san na otvaranje, virujte mi, jema san najbolju volju ostat do kraja, ali unutra, di su izložene slike, bilo je plus osandeset. Nikakvo čudo, jer se dvorac grije cili dan na srpanjskome suncu i ne uspije se oladit deboto do ujutro ... Čista fizika thumbup
Cidilo se sa mene ka da san ispod tuša. Proba san regulirat tjelesnu temperauru sa dodavanjen tekućine, ali čin bi popija čašu soka i učinija dva koraka, sve bi mi izašlo vanka. Zato san učinija jedino ča san moga u tome momentu: pustija crno!
Izaša san vanka i naslonija se na ogradu mostića isprid dvorca da uvatin zraka, pa krenija lagano put Spomenika di san parkira Moju Kobilu Suzi (TM) ... I još san bija mokar kad san seja u auto headbang
Evo da vidite ča san uspija, kako-tako slikat, od izložaka velikog majstora, Damira Hoyke

 photo 01_zpskjrybuiv.jpg

 photo 02_zps3e3m9ugf.jpg

 photo 03_zpscfybl5ad.jpg

 photo 04_zpssnbvl4rx.jpg

 photo 05_zpsuveuztda.jpg

 photo 06_zpsrl1f6l2d.jpg

 photo 07_zpsrzbyqacl.jpg

 photo 08_zpseuwe1zff.jpg

 photo 09_zpslxjsaxob.jpg

 photo 10_zpsrd671tvd.jpg

 photo 11_zpsinaqys6v.jpg

 photo 12_zpsek85szow.jpg

 photo 13_zps1v8hlhkc.jpg

Jema san najbolju namjeru reproducirat samo fotografije velikoga majstora Hoyke, ali za ovi par slika nisan moga izdržat ...
Zanimljivu instalaciju pod naslovon „Tri tapine“ (fala Špiro na inspiraciji!) ...

 photo 14_zpsokk5wj6d.jpg

... i srdačan susret nekadašnjih kolega iz "bele zgrade", nek su ljubomorni zli jezici potiho šuškali da Ljubo opet žica neku lovu iz Županije ... nji dvoje šoto san slika, a kad su se oti drugi tili slikavat, reka san jin da mi je nestalo filma cerek

 photo 15_zps1pz4pwbo.jpg

Deboto je i završilo prvenstvo, EURO 2016, mislija san ne napisat ništa do iza finala da malo odmorin, i da vi svi, koji još jemate volje ovo čitat, odmorite malo od mene, ali srce „junačko“ nije moglo izdurat (izdržat, za sjevernjake) ... triba večeras ranije leć, ujutro je gradsko vatrogasno natjecanje za dicu i mladež, Vinka mora bit u Sućurcu u domu u 8:30 ... neću je sad poslat autobuson cerek
A i ja bi tija jedan put, za prominu, doć na vatrogasno natjecanje samo sa fotoaparaton pa guštat i malo slikavat, da niman nikakvi obaveza. Očekujte iscrpno izvješće sa natjecanja ...
Zdravi i veseli bili!!! mah mah mah
- 23:25 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.