umorno_oko

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

20.11.2007., utorak

Ajmo naši!

Eto, dočekali smo da se gremo igrat na balun na Wembley. Mi smo svoje odradili, a oni neka se tresu. Mi smo se dosta tresli ... koliko ja znan, ovo su nan prve kvalifikacije da se nismo morali čupat u zadnji momenat ... Dosad smo se puno puti veselili ...

 photo slavlje_zps658ab3af.jpg

... samo su nan Goce i ekipa pokvarili raspoloženje. Koji Goce? Pa Sedloski ... Još mi je u pameti jedan transparent na sjeveru Poljuda, dokle je dotični «bratko» igra za «najkatoličkiji klub u Hrvata» ... neko je onako na brzinu, na bokun materina lancuna sa crnin auto-lakon napisa povijesnu istinu:

« ... Goce, da ti nije bilo Hajduka, još bi prodava kokice po Tetovu ...»

Bidni Makedonci, borili su se sa nama na život i smrt, tili su da se igra po blatu, ako oni stadion i jema drenažu, siguro su je bili začepili ... sad je lako pizdit kad je sve završilo kako je završilo ... ali mi i oni članak o «umišanosti MI-6 u nogometna zbivanja» ne pari ka puko naklapanje i umna tvorevina "Slobodninih" sportskih novinara, čija je istinoljubivost i u narodnin pjesmama opjevana. I to ne u desetercu, nego u jedanaestercu, neka se nađe, ako ča pođe po zlu ... ako slučajno Izraelci ne uspijedu tuč Ruse.
Eto, ja onako naivno virujen da nećemo tuč Engleze. Ne zato ča nismo bolji, vengo oni neće ništa pripustit slučaju. Uostalon, ako su Njemcima ukreli svjetsko prvenstvo 1966. godine, ča je za nji ispizdit jednu malu Hrvatsku ...
Najboje i je nacrta Goran Ivanišević, iskren ka i uvik, kad je reka da bi volija da se plasiraju na Euro, ali da ne miritaju. I točka. Stari dobri Zec, iskren i neposredan ka i uvik. thumbup

Ne volin predrasude i generaliziranja, ali Englezima u aroganciji i preseransu moredu konkurirat samo Francuzi.
Pa ljudi moji, oni stvarno jemadu malo previsoko mišljenje o sebi ... davno su prošla vrimena kad su oni gazili po svita ... a o njiovin karakternin osobinan bi se vridilo raspravljat. Uostalon, ko je u Americi uveja roblje, i ko je, u Burskome ratu, izmislija konc-logore?
A ko je prvi radija genocid, u Americi? Amerikanci? Je, ono ča su naučili od Englezi. Uostalon, i jezik su od nji pokupili ... iako malo ljudi zna da je kod glasanja za službeni jezik u Kongresu engleski samo za dlaku pobijedija njemački ... lud
Uostalon, pustimo povijest ... ajmo malo bliže, i ono ča se tiče direktno nas ...

Ko je učinija puč u Staroj Jugoslaviji kad je kralj potpisa za Trojni Pakt?

Ko je tek 1943. godine prista podržavat četnike i počeja podržavat partizane, i to tek zahvaljujući Fitzroyu MacLeanu i Čerčilovome sinu Randolphu?

Ko ono na Blajburgu nije tija primit gomilu izbjeglic iz Hrvatske vengo i je posla nazad partizanima?

Ko je, uz neizbježne domaće mangupe, zakuva sranje sa Muslimanima u ratu u Bosni?

Ko je spasija Karadžića, kad je Clinton već bija diga avione da potaracaju Pale? Ajde, to je bija Miterand, ali odgovor na sva ova druga pitanja je ENGLESKA.

Malo smo zastranili od baluna ... ali ako baš i oćete o balunu, jesu ga oni izmislili, ali da jedna od vodeći engleski momčadi ka ča je Arsenal nima ni trenera ni njanci jednoga igrača Engleza ... je li to podatak za zamislit se ...

I onda se još bunidu ča moradu igrat kvalifikacije ... ka da su oni sveta krava svjetskoga baluna pa bi i tribalo omar poslar barenko u polufinale. Ionako se ne moredu plasirat dalje od četvrtfinala da se okrenu na glavu. Pa in je svak kriv, e sudac, e nesrića, e Maradonina «Božja ruka» ...

Ma baš me briga za nji, za nadute, bahate, arogantne Engleze, kojima je ionako prototip oliti reprezentativni primjerak Rodney iz serije «Mućke», da ne buden bezobrazan pa rečen Delboy , ili pak Spajki iz filma «Nothig Hill» ... Beckham je kod nji ipak, mislin na prežencu, prije iznimka vengo pravilo ... je li more normalan čovik škartat Princezu Dajanu i popizdit za Camilon (nomen est omen) Bowles ... kad smo već kod prežence i liposti ...

 photo bilic_kovac_zpsd5a6f4bf.jpg
... ja ću gledat utakmicu na televiziji ... i moj mlađi brat, također ...
Photo by index.hr

Dosta je zajebancije, naprid naši ... jemamo mladoga pametnoga trenera, dobro raspoređenu i izbalansiranu skupinu mladi i stari, meštri i manovali ... zna se ko ča radi i ča je kome posal, ko triba dat balun na trepavicu, a ko triba ukrest balun bez faula ...

A ako ćemo pravo, ja bi baš onako volija da se Pletikosi i još trojici igrači malo prolipša vozni park sa kojon «mečkon» ... i da ne bude zabune, nisu mi Rusi toliko dragi koliko su mi Englezi odvratni, mislin balunjeri i kompletna njiova trač-štampa. Nikad mi Crveni Mundiri nisu bili simpatični, uvik san navija za Komandanta Marka i Žalosnu Sovu. Howgh!

A Pitate se kako ću gledat utakmicu ... A doma, a di ću?
Vinka i ja smo već odavno sklopili dogovor: Kad je utakmica, tata gleda televiziju, a Vinka gleda film na kompjuteru ...

 photo vinkaipluton_zps030dbbbe.jpg

... toliko se držimo dogovora da to prakticiramo čak i kad nima utakmice, jerbo je gušt sidit u tatinoj katrigi ča se more vrtit.
Stojte mi dobro ... navijaćemo skupa, a kamo sriće da i tučemo, ali san pesimista ... kamo sriće da se privarin!
Zdravi bili! hrvatska thumbup

Update:

Dosad san se samo jedan put u životu kladija ... kad su igrali Hajduk:Roma, naravno, kladija san se na Hajduka i naravno da san izgubija cry

 photo listic_zpsf6fce034.jpg
... da ne bi ko mislija da se zajebajen za klađenje ...

Danas će mi bit drugi put u životu, lipo kad gren doma sa posla, u prvu kladionicu i uložit 100 kn na pobjedu Hrvatske. Znan, reče mi 99% vas da san lud, a oni ostatak od 1% da san blesav, ali kad san vidija koliki je koeficijent, uz blagoslov Zakonite odlučija san upast u "rizičnu investiciju" ... dopuštan mogućnost, čak i veliku vjerojatnost da san se zajeba, ali baš zato ča su i svi, uključujuć i mene, prerano otpisali, igraću "duju" ... i ako me sutra neko od vas vidi sa osmjehon od uha do uha, da me ne pita zašto ... ludfinonut

Nisan moga izdržat cerekheadbang



Je da je penal, a odma posli štanga ... ali valjda se nismo ni mi bacali kamenjen u Boga ...

Jupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!
A ja san prispava prva dva gola headbang smijeh srića da postoju magnetoskopi i dvadesetiosan kamera fino cerek


- 21:36 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.