Uhićenje slučajnih ubojica

Eto došao je i taj dan kad su uhvatili ubojice LUKE RITZA. Jako mi je drago što je naša divna vlast napokon proradila, a sve zahvaljujući medijima. Dobro je rekao onaj austrijanac(ili australac- svejedno) kojemu je kći nedavno pronađena mrtva u našem jadranu. On je rekao ako se dobro sjećam kako naša policija ne radi niš već njihov posao rade novinari.
Da nastavim, drago mi je što su uhvaćeni ali mi nije drago što su tako mladi. Oni su pretukli našeg Luku samo kako bi se dokazali da su muškarci, a to dokazuje i njihovo hvaljenje međusobno na igralištu. To dokazivanje usađeno je u obitelji. Oni su ti koji su im rekli da je biti nasilan = biti muško- vjerojatno neki mladi mačo očevi, a zatim se za takvim povede netko povodljiv i evo ti lanac zla.
Sve u svemu drago mi je da je slućaj riješen ali mi je po jednoj strani žao tolikih mladih uništenih života. A za što? Za ništa.
Svi dobri ljudi jako mladi umiru. Vjerojatno je Luka bio jedan od njih. Predobar čovjek ne može opstati na ovome svijetu.

INDIAN, INDIAN WHAT DID YOU DYE FOR? - INDIAN SAY- NOTHING AT ALL.

22.10.2008. u 17:16 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno.

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moja razmišljanja bit će na blogu ovom.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Free Site Counters
Free Site Counters