O tamo nekim smijalicama... - MORAM...

Znaš šta sam na tebi prvo primjetio?
Te tvoje smijalice oko usana
i rupicu na bradi...

Svi su na tebi nešto drugo primjetili prije...
usne recimo...grudi...šarm...
i onda došao ja da primjetim nešto
što nitko do sad nije...
Barem si tako rekla pričajući mi o tom
šta muški na tebi prvo primjete...

Sama si rekla da jedni primjete kosu,frizuru...
drugi hod...treći šarm...eleganciju...
Ali do jučer nitko na tebi nije primjetio...
Čovječe...takve smijalice i
nezaboravna rupica na bradi...
Ili sam ja čudan ili su svi drugi čudni?!

Istina i sama si JUČER rekla da
ovakvog dečka još nisi upoznala...
I da sam izvukao iz tebe sve najbolje
i da sam ti jučerašnji dan svrstao
među najljepše dane u životu...

Da se nikad nisi tako iskreno
smijala i ismijala u jednom danu...
I još mnogo toga...
si JUČER rekla...

A ja ti "jadni naivac" pričao...
o naivcima...
o princezama...
o "zvijezdama pred nogama"...
I dvorskim ludama...
najviše o njima...

I pričajući ti sve to poželio...
da budeš moja princeza...
I da svakodnevno iziskujem
kretanje tvojih smijalica oko usana
i divim se rupici na bradi...

I sve to...JUČER...
a kao da je bilo
u vrijeme dvorskih luda...

I još onda dođem kući i...
ne mogao zaspati misleći...
na nesuđenu princezu...
Kakve smijalice...
Rupica na bradi...

Kad malo bolje razmislim...
Ipak sam samo ja čudan!
Kakve ja stvari primjećujem?!
Umjesto da zamišljam
(kao i svaki normalan muškarac)
bilo šta ja sanjam tamo neke
smijalice...
i rupice na bradi...


A šta mogu kad sam morao...
Isto kao što sam i ovo...
MORAO napisati...

I...umalo ne zaboravih...
Pozdrav svim naivcima ma gdje bili...


P.S. Nije me dugo bilo jer učim za zadnji ispit.
Šta ću kad MORAM...



18.09.2006. | 13:40 | 33 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

Često mi dođu misli koje ne zabilježim, a želim...
Pa eto...

Za svaki slučaj...
umjetnik77@gmail.hr


Nad njihovim mislima se zamislim...

fragmenti
slavonchica
alkemijaslova
naposljetku
zagi
provincijalka
starcatcher
sonata snova
dragonfly
aquaria
svjetionicarka
desertrose
vrtlog
cvjetovi zla
scarlett_l



Znam da će jos biti mladosti,
Ali ne više ovakve - u prosjeku 1977
Ja neću imati s kim ostati mlad ako svi ostarite
I ta će mi mladost teško pasti...



Free Hit Counters
Free Hit Counters



Guests


Već sam ti pričao to...

Da li znaš...?
I ja sam nekada imao grad, ulice...
draga lica u dvorištu...
pod kestenom stol...
nekada...
prašnjava slika i cesta od sna...
curice...
drugova pjesma...
u duši se budi djetinjstvo...
zamisli... miriše lipa....
i ljeto je tu...
kasnije snijegovi...
pramen sam magle...
pod neonskim svijetlom u zimu...
pričam ti...
imao sam druga ko brata ja...
sada pustinja...
cežnjiva pisma...
Pacifik od tuge i sjećanja...
kažu sudbina...
ta kurva bol ime mora imati...
i razlozi...
milion priča, al' svaka vodi samo do pustoši...
pitam da li znaš...
a znam da ne znaš niti ćes ikada shvatiti...
a i zašto bi...
oprosti, to gorka tečnost iz mene gluposti govori...
nije nostalgija...
ta je romantično, nevino čedo, spram ovih stanja...
hoću da dopustim suzu ljubavi,
sa njom sam divan par...
kasno je, znam... curi noć...
svaka je mala vječnost za mene.
da, znam, moraš poć,
o kako nervira kad zadnji autobusi se izgube...
pitam, ...
da li znaš i ja sam nekada imao grad, ulice...
draga lica u dvoristu...
pod kestenom stol...
ah, već sam ti pričao to...