četvrtak, 24.01.2008. u 01:08

Moje fotografije s Europskog Prvenstva !

Ova posljednja dva dana bila su prepuna uzbuđenja !

Dragi moji biti volonter na natjecanju poput Europskog Prvenstva u umjetničkom klizanju – e to je posao za sebe ! Noge mi otpadaju i ne mogu oppće pisati sve što mi se događa u Dvorani Doma Sportova. Njalakše možete saznati tako da i sami dođete i uživate jer ima se što vidjeti, a atmosfera je SJAJNA ! ! !

Donosim „nekoliko“ fotografija, a snimih ih mnogo mnogo mnogo . . . .

Ovo dolje je Alexei Urmanov – olimpijski pobjednik iz 1994. godina. Jedan od mojih najdražih klizača uopće. U Zagreb je došao kao trener.

Photobucket

Da vidite da ne muljam evo vam još jedna slika –a kako se dečko zove - ne mogu se u ovom trenutku sjetiti ! pardonček

Photobucket

Španjolac Javier Fernandez je sve iznenadio sjajno otklizanim porgramom, da mi je sav sretan pozirao a ja sam isprobavala nove programe na svojem raketnom fotoaparatu !

Photobucket

Ovaj Njemac se zove Clemens i imao je jako simpatičan program na glazbu iz filmova Charlia Chaplina ! Ma bio je ODLIČAN ! !

Photobucket

Pojma nemam tko je ovo, sliči na Kanađanina Jefferyija Buttlea. . . ali ovo je EUROPSKO !!!

Photobucket

Prošlogodišnji pobjednik – Brian Joubert ! Šteta što je pao na trostrukom akslu . . .
Photobucket

Vidno razočaran Brian

Photobucket

Švicarac – Stephane Lambiel – molim divite se ovom kostimu !

Photobucket

Zajeb kad sjediš na „krivoj“ strani...
Photobucket

I Stephane je doskočio aksl, ali je zato „zaribao“ kombinaciju . . .

Photobucket

Ozbiljnijih grešaka nije imao Čeh – Thomas Verner pa je stoga i poveo u kratkom programu !

Photobucket

Na konferenciji z anovinare podijeljenje su tzv male medalje za prva tri mačosa u kratkom programu . . .

Photobucket

Tko iz ovih slika ne shvati za koga autorica navija – magarac je ! ! !

Photobucket

. . . .

Photobucket

....

Photobucket

Smješah vodećeg nakon kratkog porgrama

Photobucket

E da – sprijateljih se s akampermanom američkog kanala ESPAN – jako simpa lik. Ne može prestati pričati o tome kako mi svi „klinci“ pričamo super engleski.. . . e moji Ameri . . . tc tc tc

Photobucket

Javim se sutra s više riječi, ali i slika !



Čak 3 reakcija - Paprinato - Linkato - on/off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.