za početak...tko što misli??

01.05.2006. u 17:53 | 12 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je moja priča.Priča koju pišem.Možda vam se svidi. Možda ne.To je vaša stvar.
Ta priča govori o ljubavi.Govori o pokvarenosti ljudi.O mržnji.O lijepim trenutcima. O smrti.
O Danielu i Srni....
***svaka sličnost s osobama i događajima je slučajna***
Free Counters
Free Counters
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

evo još nekih linkova....

****umjetnik u duši
****gimnazijalka
****dopisivanje s facama iz cijelog svijeta
****lyrics
****ivana...rijeka
****iky
****rijecanke ivana (moja imenjakinja...;-)), i natalia
****
****daowd-super cura, sa super blogom
****spark-blog sa predivnim fotografijama-svakako ga posjetite!!
****bluebabe-cura koja je napisala super horor ali ga nije objavila-šteta!-al to ne mjenja ništa na stvari da joj je blog super...
****post_secret:blog kojem su pisali ljudi , i iznjeli najdublje i najskrivenije tajne koje nikada ne bi rekli naglas








ŽIVOTNO MORE


Sjedim na pješčanoj plaži,
i gledam prema moru,
prostranom, plavom sagu
koji se poput našeg života,
negdje u daljini spaja s nebom.
U tom me trenutku obuzme čudan osjećaj
da me odgore Netko promatra,
i želi mi nešto reći.
Pogled skrenem prema brodovima,
kojih je poput prepreka u mom životu
bilo nebrojno ,puno.
Jedan se jadni ,mali kupač,
kojeg su valovi stalno odgurivali prema obali,
našao među tim ogromnim čudima
koje je načinila ljudska ruka.
Dajući sve od sebe taj je kupač
zaobišao prepreke.
Obuzela me sreća kao nikada do tada
jer mi je Nešto odgore pokazalo
da mogu preplivati sve prepreke u svom
životnom moru!
by:umjetnica