.........::NoVi pOČeTaK::.......

A judi moji i mi smo se vratile......mozda vam je cudno to ali eto imamo neku potrebu za pisanjem bloga....pa smo odlucile napisat "povratnicki" post nakon neki 3-4misecadeadzubo.....sve se prominilo od kada sam zadnji put bila na blog.hr cak je i dizajn prominio....za prvi post vam se samo javit i moramo vas obavjestit da s nama pise jos i nasa Anja.........ma jubav nasakisscerekdead....
evo ovo je sve za ovaj post, a ocekujte za par dana "pravi" post.....ovo je nabrzinu napisano...........
eto ljudi čujemo se volimo vas sve cerek......




Oliver - Tesko te zaboravljam

Sad idem kuci iz ovih stopa
da stavim srce pod kljuc
jer krivoj rici u krivo doba
treba joj stati na put

I nije tajna da te stedim
i uvijek preskacem stih
iz kog se vidi da ne vrijedi
na tebe racunati
iz kog se vidi da ne vrijedi

Tesko te zaboravljam
i kad mi dodje stisnem zube
istu pricu ponavljam
pustam sjecanjima da me kupe
da me kupe i onda sam tvoj
i sve po starom ostaje

I nije tajna da te stedim
i uvijek preskacem stih
iz kog se vidi da ne vrijedi
na tebe racunati
iz kog se vidi da ne vrijedi

Tesko te zaboravljam
i kad mi dodje stisnem zube
istu pricu ponavljam
pustam sjecanjima da me kupe
da me kupe i onda sam tvoj
i sve po starom ostaje

01.10.2007. | 18:33 | 42 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



>msn: matea665@hotmail.com

anja130691@hotmail.com