...."hm"....

…Uvijek je lakše onome koji ostavlja, lako je reći sve vrijeme liječi s prevarom na usnama….
Uvijek ću biti ona koja ne oprašta, a traži od drugih da joj oproste sve greške…
Al` neka boli, jer kad boli lakše se zaboravlja Anđele jesi li sam, tko mi te krade da znam BEZ TEBE JA PROPADAM, PROPADAM DAN PO DAN…Anđele noćas su sve zvijezde mi predaleke…..I boli me boli sve, ANĐELE BEZ TEBE….
Tražio si me pogledom, mislio si da sam tu negdje, da se brzo vračam…Ja sam susrela tvoju savjest nagovorila je da me zeza – znaš onako kako sam ja nekad tebe….I kad dignem glavu visoko da vide svi jer priznati neću da me ne želi više onaj koga volim srcem svim…Ali nisam Anđeo….Znaš kad zavodim ne zavolim, kad prevarim ne zažalim al` samo tebi sanjam da se vratim ponovno….Voli me iz inata voli me bez ostatka voli me bilo gdje jer sam baš takva kakva jesam, grešna…Voli me kad nijedan baš razlog zato nemaš…..
Anđele jesi li sam tko mi te krade da znam bez tebe ja propadam, propadam dan, po dan….
ZA sto drugih godina Bog me kaznio bez tvog dodira, nek te zagrli netko sretniji čuvali te svi dobri Anđeli….
Jer ostalo je previše prešućenog, neoproštenog tu među nama….SVE JE PROTIV MENE čak i ti….Malo je ljudske poniznosti, gutanja ponosa….A TO JE NORMALNO SKROZ JER JE KOLOVOZ…
By: aNa

14.05.2007. | 21:10 | 58 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



>msn: matea665@hotmail.com

anja130691@hotmail.com