NoVi PoSt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

e matea evo da ti se javim samo san ti tila rec ne brini se bit ce sve ok........e pozdrav mojoj istoj vrsti pusti ih da govore i sta oće briga te .........dino pozdrav..........a evo me judi opet nije me bilo dugo jer stvarno nisam imala volje ..........a sta rec ,,,,,,,,,,,, pojma nemam ..........sve u svemu sve je uredu ................ e ove bi riči posvetila nekom meni dragom: baci pogled preko ramena kad
prođeš ...........pa me makar laktom u grudi pogodi makar grub tvoj dodir bio još mi godi.........kiss...........
gigo pozdrav..........
e seke nadan se da ćeš ovo vidit večeras e puno mi fališ kad dođeš idemo skupa vanka e i svaka čast za četvorku iz prava...........pozdravi mi rukav......
E TI A KO ĆE BIT AJ DRAGA JAVI SE FALIŠ NAM PUNO ........
p.s................ MI SMO TEK TVARI OD KOJIH GRAĐENI SU SNOVI................ BY: Ana

25.01.2007. | 17:59 | 14 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



>msn: matea665@hotmail.com

anja130691@hotmail.com