< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

O meni

Zdravo...

Ja sam:

- jedna... Ne rjetko... Čudna cura...



Volim:

- Muziku (metal, rock)
- Čokoladu (Sa čilijem, ili kokosom, a može i riža)
- Spavati (u svom toplom krevetu sa ljubičastim poplonom)
- Tibora (to je moja kućna mačka koja je svakim danom sve deblja i deblja...)
- Crtiće ("Kralj lavova", ili na youtubeu "gothic fairytale")
- MSN (matea_rocks@hotmail.com, javite mi se!!)
- Filmove (School of rock, Queen of the Damned, Vrana: Osveta, Ace Ventura: Kad priroda zove...)
- Gospodare Prstenova (i vilenjake... XD)



Ne volim:

- Naslje nad životinjama (borbe pasa, cirkuse)
- Ljude (pogotova bahate i umišljene kučke koje misle da su kraljice svijeta)
- Velike gradove (svjetlosno zagađenje, auti...)


I sad sljede slikice...

Upoznajte Tibora...

Voli gkedat telku, spavat i tako dalje...

Image Hosted by ImageShack.us
By Image Hosted by ImageShack.us
By gothic_girl666 at 2007-08-03

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

Evo i malo slikica koje meni puno znače...

Image Hosted by ImageShack.us
By Image Hosted by ImageShack.us
By


Image Hosted by ImageShack.us
By

Image Hosted by ImageShack.us
By Image Hosted by ImageShack.us
By Image Hosted by ImageShack.us
By

Image Hosted by ImageShack.us
By

Image Hosted by ImageShack.us
By

subota, 14.07.2007.

Zdravo...

Zdravo još jednom, ljudi i ostale zvijeri koje čitaju moj blog!!!

Neki dan sam se dosađivala, i razmišljala o tome kako se ljudi u zadnje vrijeme ponašaju kao gladne zvijeri...

U novinama piše da je 9-ero ljudi teže ozljeđeno u trci s bikovima... Mislim... koja je poanta toga... Tamo idu ljudi željni smrti... Mislim... Kaj ti je zabavno tu? Puste gladne, razjarene bikove da trče o gradu, i onda daju mulcima da bježe pred njima. A bikovi kako koga dosegnu, nabodu ga na rogove, ili ga pregaze... Glupost...

A gadi mi se sve kaj je vezano uz mučenje životinja...

Ko na primjer... Tamo negdi u nekoj dalekoj državi ljudi medvjedima oblače baletne haljinice, i očekuju da će ovi plesat. A ako ne žele, imaju neki prsten u nosu i onda čuvar povuče, i medvjeda to boli...

Ja bi to sve zabranila...

A ljudi su navodno razumna stvoranja...

Nebi baš rekla...

I kao da životinje ne razmišljaju...

MA KURAC!!!

Životinje se ne ubijaju bez veze, nego samo da bi preživile... A i da ne razmišljaju, nebi znale pobjeći od neprijatelja koji ih progoni... (prvenstveno čovjek)

I isto tako sad ljudi bleje kako se stvara ozonska rupa, i onda mi dođe neki ''prosvjetljeni'' prdonja i kaže da prestanu zagađivat... E... prijatelju... Malo si se kasno sjetio... Majka Priroda će nam vratit istom mjerom... Bar ja tako vjerujem...

Ljudi grade autoceste, i gradove i tako uništavaju domove mnogih životinja. A kad Maja Priroda uzme stvar u svoje ruke, onda je za to kriv potres. A nebi nitko pomislio da možda nama Majka Priroda vraća za to što smo mi njoj napravili...

Ljudi mi se nekad tako gade.. A i nisam ponosna na to da sam čovjek ''sa razumom''!!

Mi smo najnaprednija bića na svijetu. A ponašamo se tako da je nekad i jednostanična alga naprednija od nas...

I molim vas... NEMOJTE postati ljudi kao Džordž Buš. Jer to znači da bi ubili za žvaku od 50 lipa.

To je sve od mene za ovaj post.

Papa

Do sljedečeg puta...

Salutiram...

Čajo!!



| KoMeNtArI (13) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.