< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

O meni

Zdravo...

Ja sam:

- jedna... Ne rjetko... Čudna cura...



Volim:

- Muziku (metal, rock)
- Čokoladu (Sa čilijem, ili kokosom, a može i riža)
- Spavati (u svom toplom krevetu sa ljubičastim poplonom)
- Tibora (to je moja kućna mačka koja je svakim danom sve deblja i deblja...)
- Crtiće ("Kralj lavova", ili na youtubeu "gothic fairytale")
- MSN (matea_rocks@hotmail.com, javite mi se!!)
- Filmove (School of rock, Queen of the Damned, Vrana: Osveta, Ace Ventura: Kad priroda zove...)
- Gospodare Prstenova (i vilenjake... XD)



Ne volim:

- Naslje nad životinjama (borbe pasa, cirkuse)
- Ljude (pogotova bahate i umišljene kučke koje misle da su kraljice svijeta)
- Velike gradove (svjetlosno zagađenje, auti...)


I sad sljede slikice...

Upoznajte Tibora...

Voli gkedat telku, spavat i tako dalje...

Image Hosted by ImageShack.us
By Image Hosted by ImageShack.us
By gothic_girl666 at 2007-08-03

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

Evo i malo slikica koje meni puno znače...

Image Hosted by ImageShack.us
By Image Hosted by ImageShack.us
By


Image Hosted by ImageShack.us
By

Image Hosted by ImageShack.us
By Image Hosted by ImageShack.us
By Image Hosted by ImageShack.us
By

Image Hosted by ImageShack.us
By

Image Hosted by ImageShack.us
By

ponedjeljak, 09.07.2007.

OPET JA!!!!!!!!!! A, NE... MOJA BAKA...

Zdravo!

Kako ste?

Jesam vam falila?

Naravno da ne... Već sam vam i dosadna...

A kaj ćeš... Tako će bit dok ne ispucam teme...

A današnja je... Fejkeri i zakaj postoje... To je kratka tema, pa su opet 2

Broj 1. Tko je fejker?
Lagano... Fejker je osoba koja se pravi da je metalac/punker/rocker samo zato jer ima takvih u društvu.

Broj 2. Zakaj postoje?
Također lagano. Zato da se mi pravi metalci/punkeri/rockeri imamo zakaj živcirat... I zato kaj oni nemogu bit svoji, nego moraju bit prozirni i stopit se s okolinom. Tako da budu face...

I zadnje što se tiće te teme... fejkeri moji "najdraži" Nemojte se forsat... Samo ćete pobrat batine... A to ne želite, jer se previše volite...

I još jedna tema...

Ovo je pitanje za one kej ne slušaju metal, i tu ekipu. Kaj vi mislite o metalcima? Prema filmovima... Metalci su uvijek loši dečki... E, pa znam za jednog lika koji je barem probao skinut ljagu sa imena metalaca. On i njegov frend su kupili ogromnu vreču čipsa, možda i 2, ili 3... Uglavnom... Stali oni na glavni Zagrebački trg, i počeli nudit ljudima čips... od onda ljudi imaju bar malo bolje mišljenje o nama. I tako...

Molim vas da mi u komentarima kažete kaj mislite...

To je sve za danas...

wavePAPAwave



| KoMeNtArI (46) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.