Dinajina svijest o pokretu

subota, 26.08.2017.

Leonardov čovjek i porculanska šoljica...




Novi milenijum nam je otvorio vrata novih mogućnosti, spoznavajući sve više djelotvornost našeg mozga i snagu našeg uma. To su tvrdanje iz kojih zaključujem, da je moj um jedinka koja samu sebe organizira vječnim i neprekidajućim protokom energije mojih misaonih mogućnosti i da je svaki čovjek kao svjesno biće unikatan i neusporediv i da je njegovo tijelo nepoznanica za svakoga drugog osim za njega sama.To su tvrdanje iz kojih zaključujem, da je moj um jedinka koja samu sebe organizira vječnim i neprekidajućim protokom energije mojih misaonih mogućnosti i da je svaki čovjek kao svjesno biće unikatan i neusporediv i da je njegovo tijelo nepoznanica za svakoga drugog osim za njega sama.
Zar to nije izazov za svakoga od nas da razmišlja o sebi i razvija svoju mudrost, pa da onda pokuša svjesno otkriti, spoznati i usavršavati mudrost svoga tijela. To je mudrost koja izvire iz naše svijesne spoznaje i nju bi trebali slijediti.

Sada se postavlja pitanje gdje se nalazi taj još ne otkriveni izvor naše svijesti? Možda se nalazi među zvjezdama ili je skriven u još ne razjašnjenim djelovanjima našega mozga.
Mozak to sam ja zatvorena u svijetu svojih istina, mozak to si Ti, to ste svi Vi svatko u svome svijetu.
Izvan našeg mozga ne postoji ništa više, mislim čitajući o novim dostignućima u ispitivanjima djelotvornosti mozga, a moji davno potisnuti osjećaji se ponovo bude u meni.
Osjećam sukob misaonog i emotivnog uma, ali izvan nas postoji veliki široki svijet, brda i doline, oluje i prolomi oblaka, mjenjaju se godišnja doba i prolaze drugi ljudi.

Pitam se...





Kako kvadrirati kružnicu, kako matematički nemoguće učiniti mogućim?... Leonardo da Vinci je uspio... njegova skica Vitruvievog čovjeka u kružnici i kvadratu je postala simbolom te moguće nemogućnosti... zlaćani sjaj titrajuće spirale je ovjekovječen tom skicom... ucrtan u sjećanje... uklesan u stijenu pamćenja... ozrcaljen u svijesti...

Donosiš mi porecelansku šoljicu iz koje se širi miris prve jutarnje kave... osjećam tvoju blizinu i prisnost u trentku buđenja... promatram siluetu homo univerzikusa u titraju maglovitog svitanja... vidim izranjanje istine na istoku i njeno slijevanje u purpur zapadnog neba... u rasponu tih suprotnosti osjećam kovitlanje vremena... i titraje vretenice ljubavi...

U odsutnosti razumskih konotacija živim život poetskog eremita... odsutna, a uvijek prisutna... u nedostupnosti vrelu početka zavirujem u vrtlog misli...

U čujnost nutarnje ćulnosti... tom nemogućem daruj svoje boje, mirise i okuse... oplemenjuje me glas izronjen iz prve jutarnje kave... uvijek ista šoljica... prastara, naslijeđena iz koljena u koljeno... krhotina prošlosti osmislena nastajanjem u kugli svakodnevne budnosti...

Ti si uvijek tu... tvoje govorništvo obnavlja retoriku prošlosti... Platonovu viziju o idealima uvrtloženim u kovitlac nebeskih tijela... u objavi drevne mudrosti... svakojutarnjem sudjelovanju na gozbi bogova...

Leonardov čovjek svjedoći mogućnost nemogućeg... krug ljubavi se zrcali na zaslonu svijesti... da, ljubav čini nemoguće mogućim... naše nestajanje i nastajanje u mjesečevim mjenama... u plimi i oseki osjećanja osjećaja... u rađanju i umiranju...

U nutrini prastare porculanske šoljice se taloži vrijeme svih naših jutrenja... i evo, u ovom trenutku sjećanja na davno napisane tekstove, na bjelinu zaslona svijesti, pretačem moja davna osjećanja u novo štivo... začudnost spoznaje me usrećuje... uspomene su vjerne čuvarice vremena... i vječne stražarice na obodu kruga ljubavi...


Dijana Jelčić

"Umijeće svakodnevnog pokreta" Kapitol, Zagreb, 2006.
poglavlje "Svijest o tijelu" str. 85




Oznake: umijeće svakodnevnog pokreta

- 08:08 - Komentari (11) - Isprintaj - #

0

Pokret počinje u glavi, a ne u mišićima

  • manu propria kineziterapija je koncept izrastao iz moje misaone slike o univerzum misaono-osjetilno- osjećajnog u meni i postao moja misaona slika o "savršenoj" kineziterapiji. U mojoj ideokinetčkoj slici kineziterapeut služeći se svojim teoretskim znanjem i svojim radnim iskustvom svojeručno pronalazi, dijagnosticira i obrađuje funkcionalne promjene pacijentovog sustava za pokretanje, učeći ga četverodimenzionalnom samopoimanju, četverodimenzionalnoj samostabilizaciji da bi ga kasnije usmjerio u četverodimenzionalu samomobilizaciju.

Linkovi

svaki posjet me veseli




  • Ihre Partner für einen schönen Carport Gewa.de !