Dinajina svijest o pokretu

četvrtak, 17.08.2017.

Duša svijeta...




U bijelom ogrtaču, dolutala iz ničega blješti vizija duše svijeta... širi se anima candida... omata prostor titrajima vremena... po gnostičkom vjerovanju dogodilo se petnaestog dana u mjesecu Tybi... bijela svjetlost se spustila iz trinaestog eona i obgrlila prazninu, sedmim osmijehom Stvoritelja joj udahnula dušu... rodila se Psiha, rodio se život...

U panorami vječnog svijetla, u carstvu ljubavi se počela odigravati velika gala predstava... sinopsis sreće ispisan nevidljivom rukom nebeske Sofije, majke mudrosti... iz arhetipa svijesti je iznjedrena personifikacija podsvjesti... poveznica božanskog i zemaljskog... vječno titrajuća zlaćana nit u vrtlogu prostor- vremena...

Zavoli dan u kojem se budiš, dozvoli srcu da diše… šapuće mi anima… udišem svježinu svitanja… bijela svjetlost se prelama u rapsodiju jutrenja… noćni lazur nestaje sa obzora svijesti… odlazi u nepovrat… panta rei… ostaje samo sjećanje i spoznaja da ne možemo doživjeti istu ljepotu… da nema reprize vremena… da se rađamo uvijek novi u njegovoj unikatnosti… osjećanje bliskosti sa prošlošću je svjedočanstvo sretno proživljenih trenutaka… mladi dan donosi uvijek buket novih ruža na čijim laticama blješte noćne suze i slijevaju se poeziju dolazećih trenutaka… vječna mjena… beskonačnost u konačnosti trenutka… beskraj putanje u konačnosti koraka…

Trošimo li vrijeme uzalud? ... Je li moguće trošenje nečeg nematerijalnog a tako postojećeg? ... Postoji li umor duše, njeno nestajanje u bezdanu straha? …

Jung nam svojom analitičkom svijesti poručuje da živimo zagrljaj mistike i znanosti… u toj simbiozi se krije ishodiše istine… hoćemo li ga ikada doseći?...
ne znam, nije ni važno…
osjećam postojanje moje neumorne duše…čutim njena načela u nutrini… njeno posredovanje između mene i sebe… mene tjelesne i nje duhovne… mene konačne i nje besmrtne Psihe, neumiruće jezgre bitka… slijedim Jungovu istinu, osjećam njena četiri oblika...

Eva instinktivnna, biološka, zemaljska ljubav.

Afrodita, praiskon ljubavi,

Bogorodica, duhovna ljubav.

Sofija, mudrost ljubavi.


Zavoli dan u kojem se budiš… dozvoli srcu da diše... šapuće mi Psiha i odnosi me u zagrljaj Amora… u uvijek novi, ljepši, nježniji tankoćutniji doživljaj života…


Dijana Jelčić





fotografije posuđene s interneta.



Oznake: anima candida, duša svijeta, Amor i Psiha

- 08:38 - Komentari (7) - Isprintaj - #

0

Pokret počinje u glavi, a ne u mišićima

  • manu propria kineziterapija je koncept izrastao iz moje misaone slike o univerzum misaono-osjetilno- osjećajnog u meni i postao moja misaona slika o "savršenoj" kineziterapiji. U mojoj ideokinetčkoj slici kineziterapeut služeći se svojim teoretskim znanjem i svojim radnim iskustvom svojeručno pronalazi, dijagnosticira i obrađuje funkcionalne promjene pacijentovog sustava za pokretanje, učeći ga četverodimenzionalnom samopoimanju, četverodimenzionalnoj samostabilizaciji da bi ga kasnije usmjerio u četverodimenzionalu samomobilizaciju.

Linkovi

svaki posjet me veseli




  • Ihre Partner für einen schönen Carport Gewa.de !