siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us







Created by Crazyprofile.com

Da vidimo koliko vas trenutno švrlja moj blog

online


Okrecem novi novcati blog o mojim dragim prijateljicama, kolegicama i ucenicama...
Sve o njima, nastupima, ali i o meni njihovoj koreokrafkinji!!!

Zasnovane smo 1997 godine u 3 mjesecu, kada nam je došao naš dragi Majk i Rijecke mažoretkinje prestaviti nam jedan sasvim nov nacin provođenja slobodnog vremena. Odmah nam sa sve to dopalo i skoro sve cure iz Umaga postale su mažoretkinje!!!
Naravno ima nas tri grupe Kadetkinje Juniorke i Seniorke!
Sada nas je nažalost ostalo malo, zbog školovanja a i zbog drugih aktivnosti...
Ja sam mažoretkinja 10 godina, a koreografinja i voditeljica uz Francu Korponjaj jedno 5god
Godine 2008 došla nam je nova predsjednica koja nam je super i s kojom smo napokon ušle u savez HMS, sada idemo po natjecanjima i super nam je! Pljesak z anovu predsjednicu JELENU JURIC :)
Spadamo pod udrugom Gaja i stvarno nam je super, plešemo, zabavljamo se, radimo, smijemo...jednostavnim rijecima UŽIVAMO!! Pozvala bih ujedno sve cure koje se žele upisati, koje žele biti mažoretkinje i koje se žele družiti i plesati s nama, da slobodno dodu, probe su nam ponedjeljkom i srijedom u talijanskoj školi Galileo Galilei u maloj dvorani...Termini mažoretkinja...
kADETKINJE od 18-19h
JUNIORKEod 19-20h
SENIORKE od 20do21h...

Pod udrugom Gaja imamo i druge aktivnosti s kojima smo ponosni!
Žene, cure svih dobi mogu doci ponedjeljkom i srijedom od 20 h u kino dvorani
i uciti plesati sve moguce plesove uz koreografkinju Evelin koja je jako simpaticna i koja zna apsolutno sve !
Svakim se danom zabavljaju kao lude u kinu te nauce plesove za koje su rekle da ih nikako nemogu nauciti....pf...sve se može kad se hoce!
Od valcera, salse, merengue, rock n rolla, country, soula, ma apslolutno sve znaju!
Te vas pozivam ako netko nezna, da im se pridruže jer im je stvarno super :)

Sve ih jako puno volim i cijenim!Eto ovom im prigodom šaljem veliku pusukiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


BOŽICNI DAR 2006
SENIORKE&me
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KADETKINJE
PREDVODNICA KADETKINJA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JUNIORKE Image Hosted by ImageShack.us
PREDVODNICA JUNIORKI
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MAŠKARE 2006. can-can Moulin rouge
Juniorke
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Kadetkinje
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Seniorke
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nesmijem zaboraviti na mojeg "Mona Lisu" s punicom :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

naravno ni na naše preciozne i nezamjenjive "babe"
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
fotke: Foto studio Mia

Nastup u Monfalcone-Seniorke
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
relaksacija i bonite:)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nastup Seniorke-MONTEFIORINO-ajmeeee ahahah znaju cure buahahhaha
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Crofish u Umagu
Seniorke
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Fešta od rajcica 2006
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Rijecke i Umaške mažoretkinje 2006
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Slikica od nastupa kod hotela Koralj
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


free web counter

free web counter


Get your own Chat Box! Go Large!



IME; JOVANA
Prezime; ČIZMEK
God; 22
Bavim se plesom, koreografkinja i voditeljica mažoretkinja
Po ljeti šef animacije u Aurori
Volim mog muža, ples i sve moje frendice/ove
Ne volim dvolicne ljude
msn: jovanacizmek@hotmail.com




Moji stari blog
Kirshna
Anchi-ljubee
Penellope
gugo
Škorpion
Rovinj2006

Susjeda
Hugolina
Morena
teta Saša
šogi
šogi & kuma
forgotten7girl=)
peperone miliardario
umaška koka
power 2 the people
La Ramie
Aibreann
BALKAN 69
malena01
Dania
Twirl diva
Opasna maca
Blesacha dizajn
PuPsY
Idealno loša
Studentica22
Black sweet
Nutella:)
Brineta
Kika
Baleagirl
Macan
Christina
Little devil
Baby
Jim
Slunjanka
Living in a princess world
Princessamy
Lopus
Ana
Danči
Lady_Delish
Mentalkadizajn
Slike mažo RAZUM
INDIGO DJECA






utorak, 30.01.2007.

ah ti popravci

Eto me, kao što znate kupili smo si muž i ja novu mašinicu za pranje posuđa, jer moje nježne rukice ne vole prati suđe ahahahahah šala...
i eto sada trenutno to niš ne radi jer se trebao popraviti tj kupiti novi sifon, eh i da...ali ni to ne funcioniše jer muž mi je to radio prvi put i previše izrezao, eh...znaci bio jedan majstor i to 2 puta kod nas za perilicu (ništa naplatio nije) eto i ovo popodne bio drugi mastor za vodovod i ništa opet riješio jer nije imao alat(ništa naplatio nije) doci ce sutra sa svom opremom napokon mi to popraviti jer mi se više neda prati suđe u wc-u u kadi...no
Naravno žurio se taj drugi majstor jer mora u Novigrad popravljati nešto, a naravno žuri jer je tekma u 20h!Ah te tekme!rolleyes
Opiceni i jedan i drugi, ovog drugog našla na info kod tržnice naše, otkinula listic i zvala ja heheheh!!
Pa onda se sjetih da on radi sve što se tice kuce, pa rekoh ajd sutra vec kada dodeš popravi mi i krov, vec kad si tu, jer mi se neda kada pada kiša uvijek dizati oko 4 ujutro i stavljati kantice po kuhinji jer mi sve prokišnjava, ah...nut Nemožeš živjeti na miru, co moj! Naravno pošto živim u zgradi gdje uopce necu komentirati susjede (pola ih nema, a pola su da ne kažem šta) i gdje nema kucnog savjetnika, ja cu sebi lijepo platiti iz đepa moj dio krova koji mi smeta a drugi nek se ....blabla

Eto, to su vam bili moji problemi u ova dva dana...smijeh

Sada idemo muž i ja na kavicu u Batanu sa jednom curom istracat se malo, pa onda doma, ja se lijepo obuci u trenerkicu za Trbušni ples, a on pripremati glas za tekmu...mama mia kako on navija i kako se on dere heheheh ma neka neka...Hrvatska, Hrvatska!!!!!thumbuphrvatska

Danas su me još dvije cure_žene zvale za taj orijental, kada pocinje, šta moraju imati obuceno, kako se placa itd...
Mogu vam reci da mi je baš drago, neka se malo ljudi rekreiraju, baš mi je drago što ih je sve više u veceb broju-nemojte misliti da je zbog zarade-nisam ja takva -nego što se napokon nešto novo dešava i drago mi je da sam ja to inicirala-i drago mi je da se cure-žene bave necemu a ne samo da sijede po kuci ili kaficima!!smijeh

No, no idem ja sada malo do vaših blogicaaaaaa

Voli Vas Cizmekicacerek mah

- 17:17 - Komentari (11) - Isprintaj - #


nedjelja, 28.01.2007.

Novi postic

Nije me bilo dugo znam, a ufurala sam se u pozadine shvatila sam kako se stavljaju pa ono...ali teško je naci neku koja ti odgovara a koja nije pre kič, ah...

Nego...imala sam jaaako puno komentara na trbušnom od strane cura-žena koje plešu...da nije fer da neke plešu a da druge samo sjede i gledaju...(a tocno sam znala da ce to biti)
Vec sam komentirala sa Morenom to, i eto desilo se ono što sam i mislila da ce se desiti...

OD OVOGA UTORKA ULAZ ZA GLEDATELJE SE ISTO PLACA 10 KN,yes

Ja sam znala da ce se neke pobuniti, a i mislim da je fer tako...
Jer dok neke plešu neke samo gledaju i zezaju se...
Ja iskreno nemam ništa protiv da gledaju, naprotiv, ja od kada znam za sebe plešem ispred nekoga i nemam ništa protiv, navikla sam se na gledatelje i na oci koje gledaju ali i na oci koje ogovaraju...(što ne kažem, da me nebiste krivo shvatile da ogovarate...) ali nekima smeta jebiga!
Primjetila sam da iz dana u dan što imamo trbušni ima sve više ljudi koje dodu, sjednu i gledaju!!nono

Eto napisala sam a i reci cu usmeno...

Ah...napisala sam napokon i to...
Ajmo dalje...šta sam htjela napisati...zujo

Nedjelja...blažena nedjelja...niš posebno necu raditi jer mi se stvarno neda...navecer cu peglati i to je to smijeh

Moram se pohvaliti da smo si muž i ja kupili novu perilicu za suđe jer nam je ona stara riknula, bome super je izdržala, pogledao je majstor godinu proizvodnje kada ono 92 godište ahhaha ja sam umrla kada sam cula da je bila punoljetna heheh, bome super je izdržala!! Nadamo se da ce i ova tako izdžati!

Naravno moram se i pohvaliti da sam sa Juniorkama (mažoretkinje) u 3 puta što smo imali probe završila sa koreografijom...
Inace prvo završim sa Kadetkinjama ili sa Senijorkama, ali pošto radim sada kompliciranije koreografije prije sam završila sa malenima...Svaka im cast-poboljšale su se, neka neka...
Ponosna ja na moje cure!!!!!!!!

Heheheh, a na trbušnom je bilo smijeha, imale smo u petak sat i pol, i nadam se da ih nisam ubila sa koreografijom heheh, neka neka, jednog dana cemo i nastupati ko profesionalke...super je bilo!

Moram reci da nas je iz dana u dan sve više i ne stanemo na pozornicu hehehe, ali opet pozivam sve zainteresirane koje bi došle plesati da se ne srame (ja ne grizem) i da dodu čagati i mrdati guzom...
Uh ja se raspisala, ajd odoh vidjeti šta se dešava i u vašim životima

Voli Vas Cizmekicacerek

p.s odosmo mi u Fredi na rucak heheh, kasnije cu vas komentirati...pusaaaaaaaa


UPDATE:
SUTRA U 15H U HOTEL SIPAR U UMAGU ODRŽAVA SE AUDICIJA ANIMACIJE,
ZNACI SVI KOJI ŽELE A DA SU PUNOLJETNI RADITI U ANIMACIJI PREKO LJETA, (ZARADITI DOBRU LOVU)
NEK SE POJAVE TAMO...Ja sam u toj (firmi Sol Melia) vec 5 godina i super mi je...
Ljudi nemojte se sramiti i odite!!!

- 12:11 - Komentari (18) - Isprintaj - #


četvrtak, 25.01.2007.

Ne mogu vjerovati, što ja to vidim...

Image Hosted by ImageShack.us Šta to moje okice vide danas...

Pa za ne povjerovati , ovo vrijeme nije normalno, jucer je na 5 min kod nas u Umagu padala tuca, i bilo je hladno za poludjeti, sinoc kiša do jutra, a evo sada popodne SNIJEEEEEEEEEEEEEG!!!!!!!!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

To mogu reci da je naš ponos hehehe kod nas rijetko kada padne snijeg, sjecam se ga prošle ili preprošle, kada je napadao cak da se možemo grudati, svi ama baš svi su u pola noci bili vani u šetnji!
Sjecam se da sam sa stracima i s D bila do dige i natrag, ah...:))

Nažalost mislim da se nece primiti i da necemo ponoviti tu pustolovinu jer je mokro vani, ali i brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ledenoooooo!!!!!blabla

Ali neka, samo nek on nama pada, bolje ikad nego nikad, i što se tice snijega bolje malo nego nikako yes

Inace kada sam bila u Zg-u tamo pada ko blesavo, lijepo se probuditi ujutro uz bijeli grad hehehhe, predivno!!!

I tako...šta da vam još pišem!!
Sutra opet TRBUŠNI PLES, oiiiii kiss

Nekako nisam od volje, danas je cetvrtak, a kao da mi je nedjelja, ono...još u piđami, ne idem van jer je brrrrrrrrrrr i tako, hehehh!!!

Uživajte vi meni
Voli Vas Cizmekicacerek

- 15:55 - Komentari (19) - Isprintaj - #


utorak, 23.01.2007.

evo me, evo meeeee

Eto i mene, ma bila sam napisala post ali sam ga izbrisala...mah duga prica...
Btw htjela sam staviti filmice sa nastupa, ali nešto mi ne štima melodija i ples tak da niš od toga za sada...
Žao mi je full jer sam htjela staviti :)
Pisala bih i prije postic ali mi je muž bio na kompu pa sam se tek sada docepala bloga...
Nego, šta sam htjela napisati...rolleyes
aha da...
Danas na trbušnom mi je bilo super heheh (kao i svaki put) Sa zadovoljstvom cu napisati da mi svaki put dode više žena-cura i baš mi je super jer sam mislila da ce to trajati tjedan dana i onda ciao ciao mah
Iznenađena sam još uvijek jer to traje, danas me žena pitala dali možemo u petak imati 30 min više!!!
Ahahahah full sam se iznenadila one bi više heheheh, superiška baš mi je drago što im se sviđa...

Heheheeheh kako je krenulo trebat cu ih odvojiti u grupe_napredne_i one malo manje :)
Ma sve su super, ajd ajd bit ce nešto od toga!!!!!

Niš idem u krevet rano se dižem sutra(9h) heheheeheheeh
p.s. Morenci vec kad si došla mogla si i plesati malo i ti drmati guzom hehehhehehe!!!!
p.s.2 :) Tince ide ti super šta baljezgaš da neznaš plesati hehehe

Voli Vas Cizmekicacerek

- 23:10 - Komentari (21) - Isprintaj - #


nedjelja, 21.01.2007.

Nedjelja...

Niš posebno nedjelja ko nedjelja, doma, uživancija i tak to...
...ahahhaha staviti cu vam jedan video koji sam dobila od svadbe ahhahah eto to je moja nedjelja, hehehe...nemam niš pametnoga za napisati...

Osim da sam si jucer u getrou kupila za 100kn web cam i to mi je sad onak fora, pa eto ako netko ima neka mi se slobodno javi na msn jovanacizmek@hotmail.com PA DA SE GLEDAMO hheheheh...još prakticiram jer sam plavuša u duši i nikako da je namjestim kako treba heheheh, ma volim vas ja...
Evo videa koji stvarno nema veze ni uz nedjelju, ni uz mažoretkinje heheh ali stvarno nemam niš pametnoga za napisati...
Sutra ce biti valjda hehehe....

Eto kako je bilo 02.12.2006 kratki video hahahahh









Voli Vas Cizmekica

- 19:56 - Komentari (21) - Isprintaj - #


subota, 20.01.2007.

20.01.2007

Ajme pa da danas je taj datum, eh pa mogu Vam reci da je meni i mom mužu danas godinu i pol što smo zajedno( ok znamo se mi i od prije, ali od onih svih skandala kojih je bilo tek tada smo prohodali ahahahaeek)

Dobro dosta o tome...

Negooooooooooo, ja sam ostala paf...jednostavno receno....jucer je na TRBUŠNOM PLESU bilo 24 (žena-cura) jednostavno boooooooop hehehehhehe....
Ja ih ucim novo i sve ide kako treba ici ne, ok malo smo više ponavljali jer je bilo novih kandidata, kada ono meni Larisa kaže "e 5 do 21 je" a ja ono "ŠTAA???, VEC???"

Tako mi je brzo prošlo vrijeme, nisam mogla vijerovati!!!

MA CURKE-ŽENE SVAKA CAST HEHEHEH, a tek kako one mrdaju uuuuuu pa za mjesec dana moci cemo i negdje nastupati hehehehaa, ali ne ozbiljno prejake su i super hvataju korake i ide im!!!

U ponedjeljak mažo, od 18do21, ucim ih nove koreografije tako da kada budem pocela raditi u animaciji da imaju više koreografija, kada ih netko pozove na neke manifestacije po ljeti...

Moram ici , muž mi skuhao rucak, idem žderati,
Voli vas Cizmekicaaaacerek

- 14:52 - Komentari (12) - Isprintaj - #


petak, 19.01.2007.

Za riknut

Evo i mene napokon, htjela sam sinoc napisati nešto pametno ali mi je nešto trokiralo i nisam ni mogla uci na blog, ahno
Šta da vam kažem, kod mene je sve 5...Danas opet trbušni, baš me zanima dali ce ih ovaj put biti više ili manje rolleyes Joj ma nemate pojma kako mi je drago što su se barem na prvom satu puno njih odazvalo, ajd barem nešto hehhehe...
U Gaji nisam bila vec 2 dana i iskreno neda mi se, malo odmora pa cu slijedeci dan doci sa više entuzijazma to raditi, je stvarno ima jaaaako puno osla oko maškara...Kostimi za mažoretkinje i još puuuno sitnica (koje naravno necu odati) Vidiš sad sam se sjetila da moram apraviti cd s muzikom za po defile...uf

E ovaj pokušaj trbušnog plesa vam moram staviti ja sam sinoc crkla od smijeha kada sam ga vidjela buahhahahahhahaahrofl
roflahahahah šta nije predobar ali neke korake je pogodio ahahahhaha ja cu riknut, vidite da trbušni i Shakira nije samo za cure rofl

- 10:27 - Komentari (21) - Isprintaj - #


utorak, 16.01.2007.

Trbušni...

Image Hosted by ImageShack.us

Oiiiiiiiiiii oduševljena sam jednostavno receno!!!
Milsila sam da ce doci troje ljudi kada ono njih cak 20 ak se ne varam, cca...To je stvarno super za jedan Umag, jer svima je sve fora mjesec dana i to je to! Ah a i vidjeti cemo kako i kada ce i to završit heheheh...

Samo što je ovo veceras bila sve proba, htjela sam pokazati svima da uz trud i plesanje sve se može...pa nije ona poslovica luda..."SVE SE MOŽE KAD SE HOCE"!!!!
Ovo veceras je bilo da im pokažem da sve to mogu, a kasnije idemo laganini da nauce sve kako treba sve do jedne cu ih proci...naughty

Ne jednostavno sam zadovoljna...Samo se nadam da je svima bilo oke i da nije bilo ono "uuuuu kak teško....uuukak dosadno" Neznam, kažite mi vi koje ste bile kako vam je bilo ehhehehewink

Nadam se da vas niš ne boli, hehehehheh i da ce se to nastaviti...necu biti pesimistica i reci da ce ih u petak doci full manje, ali spremna sam na sve heheheh

Ljudi voli vas cizmekica..i komentare molim heheheheh Image Hosted by ImageShack.us

- 23:46 - Komentari (12) - Isprintaj - #


subota, 13.01.2007.

TWIRLING

Twirling
je složena sportska disciplina koja sadrži elemente akrobatike, plesa i manipulacije štapom. Ukratko, nešto što jako lijepo izgleda u praksi.

Najvjerojatnije se razvio iz mažori plesa što se može zaključiti iz rekvizita koji je ujedno i jedina dodirna točka mažori plesa i twirlinga.

Pravilnik kategorizira sportaše prema dobi, spolu i broju vježbača u izvedbi. Propisani su i elementi tehnike koji su prilagođeni pojedinoj kategoriji.

Status sporta twirling je stekao formuliranjem natjecateljskog pravilnika i ustrojem sustava natjecanja. Sigurno se pitate kako to sve izgleda, eh pa mislim da je vrijeme i da vam pokažem, (za one koje neznaju)

Razmišljala sam si kako bi bilo fora i jednoga dana cu uspijeti, nauciti to i prenijeti mojim mažoretkinjama...eeeeehhhhh tu treba jaaaaaako puno vježbe ooo da....
a da nije samo za cure evo dokaza


ali ova ženska, mogu reci samo boooopppp, oiiiiiiii



pa i grupno...



Fenomenalna stvar, ocem i jaaaaaa, hehehh!!!!



Voli vas Cizmekicacerek

- 15:49 - Komentari (11) - Isprintaj - #


četvrtak, 11.01.2007.

ŠTAFETA...

Ajme dobila sam zadatak, tj štafetu od moje drage Kirshne
Moram napisati 5 STVARI KOJE VI NEZNATE O MENI!!!!
To ce biti malo teže, hm...jer moje mažo sve znaju o meni al oke!!Pokušati cu...

Zanimljiva mi je ova stvar, tek je krenula na blog, a vec je došla i do mene...zadatak ej i kasnije da moram prenijeti štafetu na još 5 blogova :)))

Pa da pocnemo razmišljatiiiii.....
Daklem...

1. U prošlosti sam varala decke, i to mi je bila baš fora prije, uopce se ne ponosim time i kada se sjetim baš mi je žao P i D...što sam im to napravila, jer mi stvarno nisu ništa nažao napravili, ali hebiga prošlost je prošlost!!!!!

2. Imala sam dva abortusa, nažalost

3. Bojim se užasno smrti prije nego što postignem nešto u životu i prije nego što kažem svima da ih ipak volim i uvijek cu ih voljeti na neki nacin!

4. Razmišljala sam da si idem operirati palac rolleyes baš mi je ružaaaaaaaaan

5. Kada sam bila mala uopce mi se nije sviđalo moje ime, jer ga nitko nije imao, rekla sam sama sebi da kad budem napunila 18god da cu ga promjeniti. Sada ga nebi mjenjala nizašto na svijetu!!!!!!!

Evo, možda nešto znate, a možda ne, ali neda mi se razbijati glavu oko toga!
Znaci predajem štafetu
hugolini
umaškoj koki
susjedi mcdiva
moreni
malena01
EVO ŠTAFETA PREDANA, UŽIVAJTE hehhehehehe

Voli vas Cizmekica

- 14:35 - Komentari (20) - Isprintaj - #


srijeda, 10.01.2007.

Pripreme...

Vrijeme je za ništaaaaa, kako to mrzim, nevolim tako tmurne dane...
Danas da se "pohvalim" nisam radila ama baš ništa, još uvijek sam u pidžami, i ne mislim se obuci hehehh, cuj mene ko djete ahahahha...
Ma dobila sam i baš sam za ništa, spremila sam stan, mašine ovo ono...skuhala si kavu i cijeli dan uživam s dragim!

Moram napomenuti da se mi vec spremamo i to na veliko za maškare.
Udruga Gaja-pokret za zabavu i kulturu, i ove godine (kao i svake, vec 9 god)sudjeluje na ovogodišnjim maškarama u Umagu! Tu je puno posla, teta Franca radi kostime za mažoretkinje, šiva, kroji, bruji :) a ja joj naravno pomažem...Necu odati šta smo, iako možda netko vec zna:) neka bude surprise...
Iskreno nisam baš ono naveliko oduševljenja ali šta cu, ali mislim da kada bude sve gotovo, kada budemo krenule i nece biti tak loše! I naravno da nece.

Tu su i neke mažo koje mi pomažu oko necega, jao kad se sjetim rezanja aaaaaaaaaaa grrrr, ahahahh moram sutra u 10h tamo...Ivana, Larisa i Dania thx na pomoci, umrla bi tamo bez vasburninmad
Detaljnije informacije u iducim postevima :)

Ah...ništa, mislim da je to to za danas, ali ak se necega sjetim napravim update...

E da, hvala na komentarima, baš ih je puno :)

Voli vas Cizmekica




- 19:09 - Komentari (9) - Isprintaj - #


utorak, 09.01.2007.

Plakati su vani...

Eto sinoc sam napravila par plakata i poljepila jutros s frendicama(mažo)po kaficima, znaci da su vani pa eto ovi iz Umaga ih mogu i vidjeti!
TRBUŠNI PLES POCINJE U UTORAK 16.01 OD 20DO21H
NADAM SE DA CE DOCI PUNO LJUDI, CURA, ŽENA i kako piše na plakatu pa zašto ne i muškarci :)) CURKE IZ UMAGA RACUNAM NA VAS DA CETE DOCI HEHEHEHE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vezano za slike koje stavljam na blog, zaboravila sam napisati tko ih je uopce fotografirao, imam cast da napomenem da su fotke iz FOTO STUDIO MIA, što su stvarno prekrasne...Jucer smo bile frendice i ja po njih za plakate i ima ih mali milijun ;)) od svakog nastupa i manifestacija! Hvala teta Saša!!!

Naravno što zaboravih je i to da se otvara i "audicija" (bit ce i za to plakati vani) za mazoretkinje ali prvenstveno za SENIORKE, sada ce nam u 3mjesecu biti 10godišnjica što uopce postojimo, pa bi željele da se cure upišu, curke-nemojte se bojati ja ne grizem i nisam stroga voditeljica heheheheh...ma ne sada za ozbiljno:Stvarno bih htjela da dodu cure, neznaju šta propuštaju, a jednostavno-neznam-srame se biti mazoretkinje ili šta? To uopce nije sramota, mi cak i ne plešemo toliko samo sa štapom, ja radim i druge koreografije, moderne itd...dont be šai :)))))) DODITE !!

Nego napisala sam u prijašnjem postu da cu pisati nešto o svadbi pa eto opet niš, ali staviti cu vam par slikica s mog vjencanja da vidite, jer slike mogu reci i tisucu rijeci, a ja i pisanje, heheh samo cu reci da mi je bilo super i da sam stvarno s retna s mojim mužicem. Samo što se još nemogu naviknuti da sam GOSPOĐA :))) budem-s vremenom na vrijeme tralalalalal!!!!

evo par slikica:

evo mislim da ih je dosta, ali imam ih još brdo...

Nadam se da vam se sviđaju... šaljem vam pusu, kiss

- 14:18 - Komentari (32) - Isprintaj - #


petak, 05.01.2007.

OTVARAM TRBUŠNI PLES

Image Hosted by ImageShack.us
Obožavam orijental i ovdje u Umagu nema orijentala i trbušnog plesa, nitko ga ne vodi, a pošto ga ja znam i pošto me svi mole pa ajd za sve gušte odlucih otvoriti to! Za sada su plakati u mislima i fotke, naravno biti ce u kinu a svaki upad ce biti 15kn, mislim da je to tak solidarna cijena, ak dodeš platiš, ak ne niš...jednostavno mislim da je tak najbolje jer znam npr po sebi, išla sam npr. na fitness platila oko 200 kn a išla 3 puta i odu pare u k....

Nadam se da me sada nece netko iz Umaga prestic i otvorit to prije mene hehehhe...znamo ja i moje cure ko...

Ja i moje cure smo ga par puta otplesale i bilo je paf, evo staviti cu jednu jedinu sliku koju imam na kompu pa da vidite malo, mene nije bilo jer je nastup bio po ljeti...Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Neznam šta da vam još pišem....mislim da ce mi sljedeca tema malo preskociti mazoretkinje i napisati nešto o mojoj svadbi, slikice i to, da vidite kak je i to prošlo, da da...sada sam gđa.Jovana Čizmek

- 14:11 - Komentari (11) - Isprintaj - #


srijeda, 03.01.2007.

Bozicni dar-donno di natale

I ove kao i svake godine mazoretkinje, babo natale crazy group band i blue dream imali su veliku cast pomoci djeci s daunovim sindromom iz Pule...
Svake godine pomažemo koliko možemo, skupljamo za djecicu koja imaju poteškoca u razvoju ili im treba neka druga pomoc. Veselimo se tome, i ova nam je 9-ta po redu takva priredba. Jako je lijepo pomoci nekome u nevolji, a vjerujte mi ona djeca su strašno pametna i voljna pomoci, veseliti se u svakom trenutku, jako im je drago bilo što su došli i prisustvovali priredbi, a nama je još draže što smo im barem malo pomogli financijski..malo slika ima i sa strane ali budem i tu stavila jedno par...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Spominjala sam da sam i koreografkinja, zato moram reci da su mi se cure jako potrudile i jako sam ponosna na njih, na sve tri grupe...Volim raditi to što radim i volim svaku od njih ko da su moja djeca smijeh pa ubiti i jesu od 18do21h ponedjeljkom i srijedom hehehe...Ponekad sam stoga to, moram priznati, ali moram jer ako nebi bila uopce nebi u ekipi bilo poštovanja i kvalitetnoga rada...

Kao što rekoh ostalo nas je malo, ali to mislim na Senijorke, ima ih samo 10 s amnom, nas 10 ko da je jedna, ponosna sam što imam cure kod kojih moram samo jednom pokazati korak a one ga odmah shvate i i cekaju dalje da se koreografija napravi...pohvale i zato što jednu koreografiju napravimo za 2 sata (subotom kada nemamo što raditi pa eto pukne nam da napravimo koreografiju), nije da se hvalim ali ono ...heheheh!!!

Kadetkinje su mi jednostavno fantasticne kao grupa, znam da su spremne i zrele postati senijorke jednoga dana..ima ih 12...

Junijorke su mi jednostavno preslatke, kao i svako dijete, preslatko kako se one "muce" vrtiti štap koji je skoro veci od njih :) S njima imam najviše posla, zvrckaste su mi, ali dobre nemam kojekakvih problema s njima...njih je 15...

Voljela bih da mi se jave druge grupe, savezi ili mažoretkinje, voljela bih također moje mažo da vodim negdje na neka druženja vani Umaga jer mislim da su zaslužile, na neka prvenstva i sl...
Pusa svima

JUNIJORKE Free Image Hosting at www.ImageShack.us i teta Franca KADETKINJE Free Image Hosting at www.ImageShack.us SENIJORKE Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 18:21 - Komentari (9) - Isprintaj - #


utorak, 02.01.2007.

EVO I MENE NAPOKON

Eto me, u novom izdanju, neki me znaju a neki ne, ima prilike za upoznavanje , polako sve se da to sredit...
Imam 22 god i dolazim naravno iz Umaga, zovem, se Jovana i koreografkinja sam Umaških mažoretkinja, a i sama mažoretkinja vec 10 godina!
Udana sam hehe, i to friško 02.12.2006...

Pisati cu sve, ali ama baš sve, može a i nemora sve biti striktno o mažoretkinjama, šta mi pukne pisati cu , hehehe

Eto to je to za pocetak, nadam se da ce te me dobro prihvatiti i da cu imati puno komentara....
OVO JE BILO ZA ONE NOVE...!!!!

A ZA ONE "STARE" blogere koje me vec znaju...ah pa eto nije me dugo bilo, nadam se da me niste zaboravili heheheheh, ma volim ja vas...

- 20:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #


Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.