petak, 19.01.2007.

O sebi?



Svojedobno sam pročitala izreku koja mi je ostala u trajnom posjedu, parafraziram: Tko si kao osoba, to govori više o tebi od svih riječi što ih sam o sebi možeš izreći. Misli se ovdje, pretpostavljam, na procjenu karaktera druge osobe pri fizičkom susretu s njom, procjenu stečenu promatranjem njenih djela. Ali, gle čuda, nikog od blogera ja ne poznajem osobno, barem tako mislim, pa opet, imam predodžbu o osobnosti svakog pojedinog. I, spremna sam tvrditi da je ista poprilično točna. Kako? To je i meni misterij, ali bit će da pisana riječ, odabir tema pisanja isijavaju iz sebe duh osobe koja piše.

Poznajem vas kao osobe. I vi mene, pretpostavljam. Morenade me zadužila, na svoj blagi način, neobavezno, ali ne mogu njoj se ne odazvati, da napišem (kako ono?) 5 stvari koje ne znate o meni. Kako smatram da sve bitno u stvari znate, a nešto će opet ostati i skriveno, to će biti materijalne stvari o kojima još nisam pisala pa vjerojatno nisu poznate.

Dakle, slučajnim redom:

- znam pjevati, imam sluha i dobar glas; volim pjevati; volim pjevati pjesme s dušom, međimurske, klapske pjesme; pjesma nad pjesmama mi je "Milost", pjevam li je ili slušam, po nekom neobjašnjivom refleksu oči mi zasuze, uvijek

- možete me zatvoriti mjesecima, bit ću o kruhu i vodi samo nek' mi je pri ruci knjiga (množina)

- biciklizam mi je pojam rekreacije (vožnja običnog bicikla, nikakvog čuda tehnike, polagana i panoramska, s čestim stajanjima da se nešto dotakne ili pogleda); svojedobno sam mislila biciklom na kakav dulji put, bez plana, nisam što ne znači da neću, sada, naravno, u društvu, no tako je veselije, ne?

- ne volim "ležeće policajce", ako žele da se ljudi pridržavaju propisa o ograničenju brzine, neka mlatnu (po novčaniku, mislim) svakog tko to ne čini, tako se efekt brzo postiže

- čovjek je čovjek pa bio žut, zelen ili narančast, pa opet kad vidim silne strance u "Ciboni", sastav stolno-teniske reprezentacije Hrvatske, pitam se: "Gdje smo Hrvati?"

Završavam vjerojatno najdulji post u mom blogerskom stažu i ne šaljem dalje zadatak.
Gotovo su svi u zatvorenom i relativno malom krugu ljudi koji ovuda prolaze imali i izvršili iste zadaće. Zapravo, nisam sigurna za ogulin i djuru ;)

| 11:23 | Komentari (14) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>