< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

 

Design by zoka

 

Evo malo slikica, jer slika govori tisuću riječi. :)



















 

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

 

MSN: zacc838@hotmail.com

Ostali blogovi:

5 njih
Tanja
Sara
CoB fan blog :)
Miki
Pearl :)
Mali Lesho

 


četvrtak, 19.07.2007.

 

Ak niste znali, sad znate....

Svačiji život je drukčiji, a ja ću vam sad opisat svoj, točnije sve što ja volim ili nevolim....

- nevolim školu, samo 2. razred sam prošao s 5(4.5smijeh)....

- volim kompjutor, tj internet i sve što ima veze s njim....

- nevolim dosadne ljude, ljude koji ne zatvaraju usta....

- volim spavat, danas sam se probudio u pol 3rolleyes....

- nevolim inekcije, kad ugledam iglu doslovno se srušim, u 4. razredu su me morali polegnut na stolnut zato što sam pozelenio ko trava....

- volim kolače, sve vrste, najviše mađaricenjami....

- nevolim kad mi je dosadno, tj kad se nema šta za radit....

- volim pit gazirana pića, sve vrste(marke), ponajviše fantuparty....

- nevolim čitat....

- volim slušat muziku, pogotovo one moje što ja volim a vidite ih na slikama....

- nevolim narodnjake iako ih znam podosta....

- volim MSNsmijeh....

- nevolim horrore iako su zanimljivi(exorcistnuteek)....

- volim životinje(mačke i pse najviše).....

to bi bilo to a kako sam spomenuo da volim životinje evo jedan ljepi video s mačkama i psima u glavnoj ulozi....

pozz



| komentari (9) | print | # |


 


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.