TYCHE

petak, 18.04.2008.

Imunizacija

Nikad u zivotu nisam pretjerano razmisljala o tome - imunizacija je jednostavno bila nesto sto se uopce nije dovodilo u pitanje, nesto na cemu je moja mati dosljedno nastojala, a tako i ja kad sam imala svoju kci.
Cijepljenja su se obavljala redovito po rasporedu. Moji roditelji i dan danas redovito idu na cijepljenja protiv gripe, antitetanus se obnavlja na vrijeme.

Tijekom zadnjih godina do nas su dopirale vijesti, clanci, znanstvena i "znanstvena" istrazivanja o korisnosti, neophodnosti - ili naprotiv - stetnosti cjepiva. Iznosile su se teorije da je sve to veliki biznis koji ima svoje promicatelje i gdje se vrti velik novac i da nam pola od tih cjepiva uopce ne treba, a dobar dio je cak i stetan. S druge strane, naravno, sluzbeni stav je da su cjepiva neophodna i bez njih bismo imali epidemije i pandemije bolestina koje su danas gotovo iskorijenjene i da se onaj postotak stetnih i smrtonosnih nuspojava jos krece u tolerantnim granicama gdje je to mala cijena za dobrobit cijele zajednice.
Roditeljima koji smatraju da je autizam ili neka druga bolest koja je dosla kao posljedica kolizije cijepiva i djecjeg organizma koje ga ne podnosi to mala utjeha.

Glasine kazu da se u Hrvatskoj koriste cjepiva losije kvalitete koja su jeftinija jer to HZZO moze pokriti, ako bas zelite nesto drugo, pribavite sami i platite. Ne znam je li to tocno.

U zadnje vrijeme sam o tim stvarima nasla dva oprecno razlicita stava o kojima se polemizira, prenosim linkove pa sami procitajte :

pro

contra

Nisam pristalica teorija zavjere, nastojim uz nekakvo minimalno opce znanje o tim stvarima i dosta citanja POKUSATI razumjeti sto se zapravo dogada.
A prosle ili pretprosle godine su mi javili da je susjedino osmogodisnje dijete umrlo ( sad nisam sigurna vise, moguce je da krivo prenosim, ali smisao je tu negdje ) od klijenuti srca isti dan nakon primljenog cjepiva poslijepodne - naravno, dijete je u trenutku primanja doticnog cjepiva bilo potpuno zdravo i do tad je dobro reagiralo na cjepiva... Ne znam je li to pravi uzrok ili je samo cista slucajnost, ali strasno je to...S druge strane moj stav JEST da je dobrobit od cjepiva za siru zajednicu daleko veca nego li steta.

Sve su ucestalije glasine da se usljed cijepljenja javljaju u djece bolesti poput autizma, dijabetisa, multiple skleroze, raka...
S druge strane, gotovo svaka civilizirana zemlja ima obvezujucu zakonodavnu regulativu glede imunizacije djece, u nekim zemljama ne mozete dijete upisati u skolu bez korektnog zdravstvenog kartona.

Imunizacijom su iskorijenjene mnoge epidemijske i pandemijske bolesti, ali protivnici ovoga stava tvrde da bi one ionako nestale usljed visokog standarda i promjene uvjeta zivota, kao sto je nestala guba, kuga i kolera jer su nestali uvjeti za razvoj uzrocnika tih bolesti...

Sto je prava istina ?

Iz mora kontradiktornih informacija koje sve redom pretendiraju biti istinite i vazne, izdvajam nekoliko dostupnih na internetu, nasumicno odabranih











A i ovo se dogada, ljudi moraju po sili posla primati cjepiva i ostaju im posljedice za cijeli zivot. Stravicne posljedice. Pojedinci se odbijaju cijepiti i nadaju se sreci. Odvratan je detalj da odredene grupacije jako dobro zaraduju na ugovorima s vojskom iako se zna za stetne posljedice ovih cjepiva i to je dokazano na velikom broju ljudi. Sluzbeni stav je da se zbog odredenog postotka onih koji dozive reakciju ne moze ukinuti zastita za vecinu onih koji NE DOZIVE REAKCIJU. Reakcije su razne - od glavobolja, nesanice, raznih poremecaja do kronicnih bolesti svake vrste i raka. Prilozena su svjedocenja ljudi koji nisu imali srece. Padaju optuzbe da se radi profita truje i ubija vlastitu vojsku - jako puno onih koji prezive ratne operacije cijeli zivot pate od posljedica cjepiva koje su stravicne, dosta ih i umre. U zadnjem prilogu se daje podatak i o onima koji su ozraceni rukovanjem radioaktivnim agensima koji se koriste u ratnim operacijama i koji su trovani raznim vrstama agresivnog otpada.

Molim vas da nakon gledanja nekih od ovih materijala ne prilazete komentare o prljavoj americkoj imperijalistickoj politici koja vodi ratove, to sad nije tema price. Imajte na umu da su ovi vojnici samo ljudi koji moraju ici na posao bas kao sto i vi idete od sedam do tri i nemaju puno mogucnosti izbora u nastojanju da prehrane obitelj.







Moram nadodati jednu stvar koju nisam znala - u zivotu sam dobila SVA propisana cjepiva i bila u uvjerenju da mi je imunizacija u redu - ali to bas i nije tako - dobivena cjepiva vas ne stite zauvijek.

Kad sam prosle godine u sklopu rjesavanja imigracijske dokumentacije za dobivanje USA drzavljanstva morala podastrijeti dokaz o imunizaciji, radila sam laboratorijske testove koji su trebali dokazati da imam sva potrebna cjepiva i antitijela u krvi. Ispostavilo se da NEMAM. Uzalud mi oziljci po rukama koji zorno dokazuju da sam dobila imunizaciju. Morala sam primiti ponovno gotovo sva neophodna cjepiva. Bila sam zgranuta i trazila objasnjenje - cijeli postupak sam radila ne u americkim nego njemackim ambulantama. Doktor mi je objasnio da postoje cjepiva bolje i losije kvalitete. Ona bolja su dakako ucinkovitija, i on pretpostavlja da ono cime sam ja cijepljena sezdesetih i sedamdesetih mozda nije bilo prva liga ! Osim toga, neke vrste cjepiva se moraju s godinama obnavljati, nisu permanentna zastita.

Sad, kako je tako je - ponovo sam se dala cijepiti i nemam problema, ali nije mi bilo bas svejedno.

Je li, kad je o imunizaciji rijec, sveukupna populacija jedan veliki laboratorij za testiranje koji radi na dobrobit covjecanstva ili je to zapravo veliki poslovni poduhvat ?
Moramo li se pomiriti s cinjenicom da posljedice odredenih medicinskih tretmana dolaze tek nakon pojave kritcne mase tretiranih i nakon odredenog broja godina, i to samo kod nekih i da je to cijena medicinskog napretka?
Je li moramo tolerirati zrtve na putu gdje se znanost ponasa kao slijepac u staklani i pipa u mraku kako bi dosla do novih velikih znanstvenih otkrica koja ce spasiti svijet od pandemija? Sto je s kolateralnim ztrvama za dobrobit cijele zajednice? Sto ako je zrtva necije dijete gdje je onda ljudima vise nebitan cijeli svijet i sto je s ljudima u sklopu posla MORAJU pristati na sve, pa i rizik invaliditeta ? Sto se dogada kad roditelji nadajuci se sreci ne cijepe dijete razmisljajuci da dijete nikad nece doci u priliku biti s doticajem uzrocnika bolesti, a onda se to ipak dogodi i dodu posljedice?

Kakav je vas stav o tome ?

- 10:07 - Komentari (20) - Isprintaj - #