TYCHE

srijeda, 25.04.2007.

Sto meni svira+update

Ne mogu ja to tako !

Dobila u zadatak - kaze Tedica nek proberem Best of ljubavnih. I kad sam se dala na posao ispalo je da to bas i nije tako lako. Zato ce ovaj post biti cijeli posvecen glazbi - prvo pet ljubavnih, a onda jos ponesto.

Glazba je inace vazna stvar za mene - prvo sam se susrela s njom - pjevanjem. Jos nisam krenula niti u skolu kad sam bila kao malo smetalo odvedena "na pjevanje" u crkvu. Pjevanje u velikom crkvenom zboru se nastavilo sve dok nisam krenula na faks - to je tad bio ozbiljan rad i odabrana playlist - zena koja je vodila cijelu stvar je bila vrhunski profi. Repertoar cista klasika, izvedba usavrsena do perfekcije, cetveroglasno u a capella verziji pjevati ili izvoditi dio Mozartovog opusa misa nije zafrkancija. Rijetko mi se ucinilo ikad i igdje kasnije da je bilo tako dobro i profesionalno odradeno - nek mi oproste svi oni koji idu u crkvu ali - dobar dio glazbe koja se izvodi po crkvama je vrhunski kic - ne znam sto me vise grebe po mozgu - glazba ili rijeci - o izvedbi ne bih - svatko prema mogucnostima.

U skoli su me vrbovali vec rano i nakeljili u zbor s plavom suknjicom i bijelom kosuljicom - odande su nas probrali, pa sam pocela pjevati u grupi koja je bila zamisljena kao podmladak Sokadije - pri KUD Pajo Kolaric koje djeluje u Osijeku.To nije bio samo klasicni repertoar folklora - daleko od toga - nastupali smo mi i pred kamerama na Baroknim vecerima u Varazdinu. Osim pjevanja se nesto i sviralo - pocelo se naravno prvo sa sviranjem flaute i melodike u skoli - stariji se sjecaju da smo u ta davna vremena kad smo mi bili mali imali obvezu nesto svirati, mislim da to vise nije slucaj, steta - dobro je bilo znati. Kasnije sam brljala nesto sa sviranjem gitare, nikad nisam bila dovoljno dobra kao mlada sestra - prica je prestala kad mi je ex svekar sjeo na gitaru koju sam odlozila na krevet i prelomio joj vrat, od tad-a ima tome dvadesetak godina, nikad vise je nisam uzela u ruke - prvo ju je trebalo ponovno kupiti, a uvijek se naslo precih stvari. Potom nesto sto me je zapravo uvijek prijecilo nauciti bolje svirati - treba i vjezbati, jer kad nema redovnog vjezbanja zice vam sijeku jagodice prstiju i onda je to tlaka. Ja sam u tom smislu od petnaeste godine pa nadalje imala sukob prioriteta-ici u srednju gradevinsku tehnicku je znacilo trositi sate i sate na crtanje programa. Kad vam zice isijeku jagodice prstiju ne mozete drzati olovku dugo. Harmoniku sam pocela uciti kad sam bila jedno dvanaest-kad je stari kupio polovnu ogromnu HOhner zvjer koja i sad stoji na tavanu u kutiji-nisam bila odusevljena njome, mrzila sam je vuci okolo jer je bila jako teska, svirati me je ucila jedna od sestara u crkvi - shvatila je i ona ubrzo da radije sviram na njihovom harmoniju tamo i bila sam sva zahvalana kad su mi to dopustili dok sam volontirala u razne svrhe kao djevojcurak. Nikad se nije povelo razgovora o tome da se nastavim skolovati u tom smjeru oficijelno-ispalo je da je bilo vaznijih stvari. Od sveg sviranja mi je ostala jos jedino usna harmonika koju rado zavrtim ponekad i odsviram nesto...

Zato se slusalo svasta - zarana je glavni i odlucujuci cimbenik u formiranju mog glazbenog ukusa zapravo bila ekipa u crkvi - jos kao pikolo sam naucila razlikovati Mozarta od Handela - najdrazi mi je ipak ostao Bach. Druga instanca je bio moj susjed, cetiri godine stariji od mene. Imao je ogromnu zbirku long play ploca, obitelj mu je bila clanom Baptisticke crkve i cesto su imali goste iz USA koji su mu po narudzbi tamo kupovali albume, tako da sam imala rijetku prigodu brusiti glazbeni ukus na raritetima Dylana, Younga, Claptona, Zeppelina, Doorsa, Floyda... tesko je nabrojati. Satima smo sjedili i igrali sah slusajuci. Roditelji su nam mislili da nesto muljamo, ali doista - odrasli smo skupa i bio mi je vise od prijatelja, a manje od ikakve romanticne veze. Najstariji brat mi je prvi put pokazao kako zvuci Arsen, Edith Piaf i Jaques Brel. Pamtim dok sam jos bila sasvim malena - na veliki magnetofon kolutas je snimao glazbu i recitirao Prevertovu Barbaru ... Neki drugi su takoder imali utjecaja na ono sto sam slusala - naucili su me STO TREBA IZBJEGAVATI ! Tu su se podrazumijevale nja nja neke stvari na koje su lokalne cure u skoli na cajankama kosulje razdirale, a o mrskim narodnjacima necu trositi rijeci. NIti jedne.

Cim su kasete i kasetofoni postali dostupni i ne toliko skupi, snimilo se sve sa LP ploca. Zbirka je rasla. Onog trenutka kad su mp3 postali standard, moja sva glazba je preseljena na racunalo. Imam doduse i nesto malo CD-a.

I sad ja od XY giga glazbe moram probrati PET LJUBAVNIH... Eh Tedice :) tijesno mi se glazbeno izraziti u okvirima tih pet.
Ovdje se necu takoder osvrtati na one za koje drzim da su najvazniji predstavnici epoha i stilova, imena koja se ne smiju zaobilaziti - lista bi bila podugacka. Ovdje cu dati samo teskom mukom odabrano meni - recimo trenutno najboljih.

Po nalogu - pet ljubavnih.

Celtic Myst - You Raise Me Up

Celtic Woman- Yo...

Mclachlan&Jewel - Song for a Winter's Night
Mclachlan&Jewel - ...

Yerba Buena - Guajira
Yerba Buena - Guaj...

Il Divo-Siempre- Por ti seré
Il Divo-Siempre- P...

EmmyLou Harris - A Love That Will Never Grow Old
EmmyLou Harris - A...


Onda pet onih koje pozelite slusati u praznoj prostoriji sa cetiri ogromna zvucnika, goli i sami uz svjetlost svijeca.

Ladysmith Black Mambazo Feat. China Black - Swing Low Sweet Chariot
Ladysmith Black Ma...

Andrea Bocelli & Marta Sanchez-Vivo Por Ella
Andrea Bocelli & M...

Mike Oldfield - Turbular Bells
mike oldfield---tu...

Zz Top - Blue Jean Blues
Zz Top - Blue Jean...

Loreena McKennitt - Rising Sun
Loreena Mckennitt ...


Onda pet onih na koje vam krv prokljuca jer imate poriv slusati ih s glavom izmedu jos veca cetiri zvucnika - ovaj put ne sami.
Scooter - Nessaja
Scooter - Nessaja....

Snoop Dogg feat.The Doors - Riders on the Storm (Fredwreck Remix)
Snoop Dogg feat.Th...

Handel- Arrival Of The Queen Of Sheba
ova je Gazdi najdraza, kad krene na cd-u u autu, zvucnici su na onoliko koliko im je dragi Bog snage dao i brzina se dize preko one koja je preporucena na auto putu...
Handel- Arrival Of...

Fort Minor-High road-feat.John Legend
Fort Minor-High ro...

Jon Bon Jovi - It's My Life
jos jedna od koje se Gazdi dize kazaljka na brzinomjeru u autu i level na zvucnicima kad je cuje
Bon Jovi - It's My...

Kosheen - Hide You (Sandstorm Remix).
Kosheen - Hide You...

Charlotte Church - Joy To The World
Charlotte Church -...


I naposljetku - doooooooooooobri majstori koji me uvijek podsjete kako je glazba bezvremena stvar

Emmylou Harris- Down To The River To Pray
Emmylou Harris- D...

Freddie Mercury & Montserrat Caballe - The Golden Boy
Freddie Mercury & ...

Sarah Brightman- Dust in the wind
Sarah Brightman- ...

Oslo Gospel Choir - That's Why I Sing
Oslo Gospel Choir ...

ChrisDe Burgh-The Road to Freedom
Rijeci ove pjesme su mi ne jednom dovele suze na oci
ChrisDe Burgh-The ...

Chris De Burgh - The Road To Freedom

I feel the wind blowing through my doorway,
It's telling me that the summer's gone,
And the winter waits in shadow, waiting with the storm;
I am old and my bones are weary,
And my son he is all I have,
But he has gone to fight for freedom, leaving with my heart;

All my life I have loved this land, worked it with my hands,
But can this freedom send the rain when seed is in the ground,
Can this freedom heal the pain and bring my boy back to me again?
I watched them sail from the rocks below me,
'Twas like the sea in its endless rage,
Many fall on the road to freedom, dying on the stones;

All my life I have loved this land, worked it with my hands,
But can your freedom send the rain when seed is in the ground,
Can your freedom heal the pain and bring my boy back to me again?
Late last night, as the world was sleeping, I dreamed my boy,
He was calling out, 'cos he was lost in some dark forest, and
Snow was falling down, falling on the ground......

Billie Holiday - Dream A Little Dream Of Me
Billie Holiday - ...

Manhattan Transfer - Unchained Melody
Manhattan Transfer...

Bob Dylan-Don't Think Twice, It's All Right
Bob Dylan-Don't Th...


Sad znam da ce neki od vas uzdisati jer je post opet dugacak i sporo se ucitava puknucu-ja sam ga pak na brzinu napravila - tek toliko vremena dok sam pregledala svoju bazu, pa odlucila sto cu, pa uploadala sve skupa s diska na host...

PREPORUKA - SLUSATI GLASNO

UPDATE

Buduci da sam post zbilja na brzu brzinu morala napraviti, zaboravih vaznu stvar - zadatak prosljedujem na sljedece adrese - molim pet vama najboljih pjesama - moze i ljubavnih ...

KINKY KOLUMNISTICA
LEVANT
BC BLOG
FANNY7
PRICE IZ BECKE SUME

I zaboravih NAJVAZNIJU LJUBAVNU - svi je znate
solidseranade

Tom And Jerry Cart...

I napomena za sve koji citaju - ne dajte se otjerati naslovima pjesama, imenima i stilovima koje volite ili ne volite - samo POSLUSAJTE sto sam gore stavila, mozda sami i u tisini kad zbilja budete imali vremena - tko zna, mozda vam se i svidi nesto sto niste niti znali da vam se svida naughty
Ako vam ne svira - desni klik misa na naslov ispod ikone, odabrati Open in New Window i - svirka je tu direktno s hosta.
Ostajte u dobru ...

- 15:23 - Komentari (14) - Isprintaj - #