TYCHE

nedjelja, 08.04.2007.

Sretan Uskrs

Ovako je mene docekalo iznenadenje - Gazda je jucer poslijepodne bio mestar od uskrsnog aranzmana. Svoju zamisao sto je lijep uskrsni aranzman je slozio u prostoru izmedu stola za blagovanje i uredskog prostora gdje zapravo provodimo najvise vremena.

DSCF4779

DSCF4780

DSCF4782

Nakon sto mi je sav ponosan to pokazao i sav zadovljan kako je napravio jos jednom poravnao i namjestio sve elemente, ja tu zbilja nisam imala nista za izmijeniti. Meni se ucinilo savrsenim. On je iz moje kolekcije plisavaca - little ones with rice in the butts - pokupio sto je nasao po kuci a ucinilo mu se prigodnim za uskrsni prizor, LIJEPIM za ukras, spretno pozicionirao u pricu dva keramicka zeca koja smo dobili u trgovini ovih dana kao gesenk uz kupnju i neke moje stvarcice koje sam ponijela sa sobom iz Osijeka cisto iz sentimentalnih razloga. Svi moji planovi kako cu strateski i ukusno rasporediti lijepo propupale grane u kristalne vaze i dodati malo srebrne niti sa strane su jednostavno pred ovim prizorom nestali.

Kad sam ovo vidjela, svako daljnje dotjerivanje uskrsnih aranzmana kako sam ih ja zamislila po kuci mi se ucinilo izlisnim. Ovaj je zbilja bio najbolji - i od srca kako je on to najbolje znao i zamislio napraviti.

I da - tko se najvise radovao uskrsnom dorucku ?

Picture 008

sjaje samo oci i sunka

Picture 003

osnove levitacije za male pse koji ne mogu dohvatiti uskrsnu sunku

Picture 002

nego je samo mirisati i tiho skickati - i dobro osmotriti iz drugog kuta

Picture 007

a ako skocim s dobrim odrazom na tu sunku bit ce belaja ...

Picture 004

poslije dorucka - stomacic je pun, nek i cuko zna da je Uskrs - papali smo
i malo sunke...

Picture 006

Sretan vam i radostan svima Uskrs !!!

- 07:45 - Komentari (34) - Isprintaj - #