TYCHE

srijeda, 21.02.2007.

O ukusima se ne raspravlja ...

Bio je krasan i topao vikend - subota kao stvorena da se malo okolo glavinja bez nekog povoda.

Gazda je bio dobre volje zbog predstojeceg slobodnog ponedjeljka ( President's Day ) pa se odlucio dati zlostavljati i povesti me u obilazak NAMJESTAJA. Dobro ste procitali - imam naviku koja mog gospodina supruga dovodi do preispitivanja smisla zivota - a to je da volim obilaziti namjestaj - ne da bi mi ista kupovali, ali mene zanima gledati. Zanima me design kao takav, nebitno je da li se radi o odjeci, zgradama, automobilima, namjestaju ili sitnim stvarima koje " cine dom toplijim i odraz su vase osobnosti" - drugim rijecima - trash for your living room - kako sam se jednom izrazila kad sam vidjela nesto izlozeno i SKUUUPOOO i svaka majka bi to pozeljela imati u dnevnoj sobi .

Posjetili smo naravno prvo IKEU, ima se site pa da vidite svega ko u prici... Ima i katalog koji mozete downloadati ako vam je volja. Predivna elegancija jednostavnosti i ravnoteze u obliku, boji i materijalima. Prava ugoda oku. To je ono sto bih ja nazvala inteligentnim designom. I cijene umjerene i pristupacne. Slike koje mozete tamo kupiti su uglavnom posteri, dobri posteri dodala bih, iako ih ima i tipa konja na pojilu - a valjda za svaciji ukus...

Potom smo otisli u MANN - kicasto, bljak retro i skupo. SKUPO! Reda velicine - sasvim ista kuhinja koja je doputovala iz IKEA tvornice - samo deset posto skuplja jer je prodaje navedena tvrtka. Retro je onaj umobolni retro sezdesetih kad su ne samo oblici, nego i boje bile bolesne. Ima doduse i nesto malo zbilja dobro izgledajucih stvari, ali one su okicene papiricem na kojem je puno brojeva lijevo ispred zareza. Jedina stvarno dobra stvar su im slike - tempera, ulje na platnu, vjerovatno neki anonimus i korektne cijene, vuce na meni najdrazi impresionizam .

POCO - trgovina svim i svacim, zivopisno mjesto gdje se mozete dobro nasmijati . Design namjestaja - podnosljiv , cijene su osjetno nize nego li drugje - kvaliteta osrednja u usporedbi s onim sto smo prije naveli, ali je zato izlozbeni prostor pun i prepun kicastih skulptura, lampi, zaba i patuljaka za vas vrt i hodnik pa si mozete svasta birati. Tko voli.

I onda smo se zaletjeli u bazu - trgovina namjestajem ...

Image Hosted by ImageShack.us

Ima se tamo od igracaka, pribora za sivanje, tepiha, svih potrepstina za vrt i izlete, fitness sprave, oprema za novorodencad, posude, rostiljanje, sve moguce sportove, u predbozicno vrijeme su prodavali sve potrepstine za tu prigodu koje vam mogu pasti na pamet. Cijene daleko nize nego u njemackim trgovinama. Imajte na umu - doduse to je moj osobni utisak - da je ovo tipicni americki ukus, sudeci po onom sto sam imala prigodu vidjeti za boravka u USA i u domovima ljudi koji tu zive i rade, ali su odrasli naravno u tom kulturnom miljeu i zadrzali taj ukus.

Malo dnevnog boravka - intarzije u drvetu i kicasti accessories

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Ima dosta bijelih varijanti, mat ili sljastece lakiranih, sa baroknim pozlacenim viticama ili bez...

Image Hosted by ImageShack.us

prizor iz nocnih mora

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo je za sjedenje - zasto bi netko sjedio na tapaciranoj velikoj hoklici bez naslona - ne znam - ali ima i male ladice dolje, pa sve u krug

Image Hosted by ImageShack.us

Napokon jedan normalan prizor njami

Image Hosted by ImageShack.us

Obilje sarenila

Image Hosted by ImageShack.us

Ima tu i sprava za mucenje, i mogu vam reci da je izbor dobar i cijene sasvim u redu.

Image Hosted by ImageShack.us

Tipicna spavaca soba, ogromni kreveti i komode, prekrivaci - zaprepastila me je svojedobno cinjenica da oni nemaju kao mi klasicne navlake za pokrivace i jastuke - lutala sam ko gluva kuja po PX pokusavajuci pronaci garniture za posteljinu kad sam dosla ovamo, onda sam naposljetku pitala Gazdu da mi pronade, a on veli - nema toga, mi ne navlacimo pokrivace i jastuke... osim ukrasnih. Ostavio me je bez teksta - STAAAAAAAAA ????? Ali - jastuci i pokrivaci koje oni koriste - jednostavno uguraju ves masinu i operu. Ustupak dobrom ukusu naughtyje kicasti prekrivac preko posteljine kao sto vidite na slici - raznih su boja i dezena. Mogla sam snimiti i nekoliko kreveta sa baldahinom, ali vas nisam htjela plasiti.

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Ovo je primjer od kojeg vam srce na trenutak poskoci - sve skupa sjaji boli glava, a posebno me se dojmio prekrivac sa uzorkom leopardovog krzna.

Image Hosted by ImageShack.us

Maleni stolic kojem su vodoravne plohe izvedene u metalu - ne znam koji je metal posrijedi - bakar, mjed, nesto pocincano? Tko zna nek mi pomogne i iskomentira
Image Hosted by ImageShack.us

Komode su jako omiljene

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

gornja ploha je kameni mozaik

Image Hosted by ImageShack.us

A sad nesto sto se meni osobno svidjelo - skrinja napravljena od cedrovine. Meni svako neobradeno drvo ima prekrasan miris, ali cedar je nesto posebno.

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Tako, obisli smo sve sto se obici dalo, Gazda je odradio svoju kvartalnu obvezu obilazenja robnih kuca uludo, a meni sve koze na broju jer imam uvrnut smisao za dobar provod bang. Naposljetku, i ja dobrovoljno, veselo i sa zanimanjem sudjelujem u njegovom obilasku siteova s ponudom kuca na prodaju u njegovom gradu u TX, ima puno slika interijera i virtualnih obilazaka kuca iznutra i izvana - eee da to vidite !

Ali kao sto rekoh - o ukusima ne vrijedi raspravljati.

Bio je pravi uzitak prosetati jer je vrijeme bilo toplo i mirisalo je na proljece, pa evo nekoliko nasumicno potegnutih slikica glede toga

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Zvjere se dobro izritalo kraj igralista za baseball - u pozadini tribina se vidi zgrada koja je nasa Commisary - tamo idemo po spizu
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Svratili smo i na kavicu u PX i vidjeli jednog preuranjenog zeca

Image Hosted by ImageShack.us

I da, prije smo se vozili ovako

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

a sad se vozimo OVAKO

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

I inace, u sklopu provodenja mjera u akciji PRISTOJAN PAS I U NASEM DOMU smo rekli da ovakvih prizora vise biti nece - provjera je li ostalo ista od NASEG rucka zbilja nije potrebna, jer je njena zdjelica puna i ceka - ali hunt je hunt , red je pokusati nesto uloviti i za stolom

Image Hosted by ImageShack.us

A tko bi joj odolio kad vas ovako gleda...

Image Hosted by ImageShack.us

Nego... ja jos uvijek spitim na onaj terabajtni - a ima i drugih poslastica na odjelu tehnike i informaticke opreme ispred kojih slinim ... ja sam ipak zensko kojem se za rodendan - od onih koji me znaju - pored dobrog parfema oduvijek poklanjala knjiga, cd ili jos nesto novijih i boljih iznutrica za racunalo...

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

I da - dugujem recept za TURSIJU - pod glupim imenom se krije zapravo fenomenalna mijesana salata od povrca - recept je tajna formula naughtydobivena od obiteljske poznanice koja je radila do mirovine kao kuharica u jednom od prestiznih osjeckih restorana. Ja tursiju serviram u staklenoj zdjeli na stolu i sva se sareni i mirise - njami eee ... to je nesto

TURSIJA

- 10 kg razlicitog povrca
- 8 l vode
- 2 l octa
- 2 konzervansa
- 1 vinobran
- 35 dag soli
- 25 dag secera
- biber u zrnu

Manual - kako ja to radim
Plasticno burence od 25 l i dvostruka kolicina onog sto je u receptu, prednost je da povrce mozete dodavati i naknadno - iako vrlo pazljivo da se tekucina u kojoj je povrce ne pokvari. Poznanica je imala iskustvo da joj se kod dodavanja povrca sve zamutilo i dobilo neki drukciji miris, pa je morala preprati kompletno povrce i napraviti novu tekucinu, ali nista se lose nije dogodilo i sve je bilo ukusno i dobro naposljetku.
Povrce koja ja koristim je sljedece: paprika svih boja - zuta, crvena, zelena, narancasta (to je nuzno jer hrana koju ja stavljam na stol mora uvijek biti sarena), luk, mrkva, zelene rajcice, mali krastavci, cvjetaca, malene glavice kupusa, netko voli i feferone - ja ih zaobidem ... Svi sastojci se dobro operu, mrkvu uzmite malenu da je ne morate guliti ili veliku pa je ogulite i nasjeckajte na stapice, luk na pola ovisno o velicini, zelene rajcice na pola. Volim ovu salatu jer se ne potrosi puno vremena za pravljenje, cijeli posao vam je gotov za tri sata i imate salatu za zimu. Nema pretjeranog sjeckanja ni daveza - dok radite ono malo sjeckanja i pranja, uzavrite vodu, uklonite s vatre, umijesajte sve sastojke i zalijte povrce koje ste stavili u plasticno burence. Poklopite. Provjeravajte svakih tjedan dana pet minuta i ako osjetite bilo sto osim carobnog mirisa koji vam necu opisivati jer je neopisiv, preperite sve i stavite novu vodu i ocat. Ocat koji ja koristim je mix jabucnog i obicnog. Ne dozvolite ukucanima da vam pojedu pola burenceta do kraja studenog. To onda nije ZIMNICA. Ili napravite dva burenceta kao sto sam ja morala raditi. Pojedu mi pola do zime - a i za Bozic se podijelilo nesto malo i rodbini i prijateljima. Paprika vam ostane tvrda, hrskava i lomi se - I CIJELA STVAR IMA NISTA KALORIJA - nemojte izostaviti ono malo secera i konzervansa u ime zdravog nacina hranjenja - od to malo vam nista biti nece, toliko pojedete i inace iz drugih izvora. Na servirano u staklenoj posudi dodam odozgo malo susenog kopra.
UPOZORENJE: Malenu glavicu kupusa i cvjetacu koja ne smije biti jako rascvjetana OBAVEZNO presijecite na pola ili na cetiri dijela - ja sam jednom nasla puza goluzdravca kako blazeno spava medu listovima u kupusu.

Ostajte mi u zdravlju

- 10:44 - Komentari (6) - Isprintaj - #